Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 58 Guests are viewing this topic.

MHN

Din ce au scris userii maghiari pe forumul lor, am inteles ca descarcarile arheologice ar fi inceput acum 1 an dar au fost oprite luna trecuta din lipsa de fonduri, iar din aceasta cauza lucrarile efective la autostrada inca nu au fost incepute.

davyl

#76
Quote from: MHN on October 11, 2011, 02:39:15 PM
Din ce au scris userii maghiari pe forumul lor, am inteles ca descarcarile arheologice ar fi inceput acum 1 an dar au fost oprite luna trecuta din lipsa de fonduri, iar din aceasta cauza lucrarile efective la autostrada inca nu au fost incepute.
Userul Qtya spune ca pe M43 s-ar fi rezolvat problemele financiare si ca lucrul efectiv intre Mako si granita HU/RO s-ar relua pe 15 iunie 2012. Cu putine sansa, cele doua sectoare, la unguri si la romani, s-ar putea intalni undeva la sfarsitul lui 2013.

Sursa: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=460510&page=237
Cele bune!

rrs

#77
ultimul filmulet de pe A1: Arad bypass, AR-TM si TM-Lugoj lot 1
http://www.youtube.com/v/9xv2K4P5bKs

Later edit: am modificat eu sa fie embed.

hentz

vad ca s-a lucrat bine si pe lot 1 Timisoara-Lugoj    :)

Ionut

Merci rrs pentru clip si welcome! :cheers:

Am facut eu o selectie de main features/noduri & stuff pe de Arad-Timisoara si un pic Arad bypass. Sa-mi spuneti daca am gresit pe undeva. :)

1. Nod Giarmata - A1 cu DJ 691




2. Nod Ortisoara - A1 cu DJ 693
Asa e? Nu sunt sigur....


3. Zona spatii servicii pe Arad-Timisoara


4. Arad bypass - Nod A1 cu DN 69




5. Arad bypass - Nod A1 cu DJ 682/Zadareni




6. Arad bypass - Podul peste Mures


7. Arad bypass - Nod A1 cu DJ 682F/Calea Bodrogului / Nod Aeroport

Ionut

#80
EXCLUSIV VIDEO: Aşa arată acum viitoarea autostradă Arad-Timişoara
De la Adevarul.

Intrecere mare, cine are ultimul filmulet! :lol:

Din ce vad este si Timisoara-Lugoj lotul 1. Se misca si acolo.

MHN

Quote from: Ionut on October 12, 2011, 08:45:54 AM
Merci rrs pentru clip si welcome! :cheers:

Am facut eu o selectie de main features/noduri & stuff pe de Arad-Timisoara si un pic Arad bypass. Sa-mi spuneti daca am gresit pe undeva. :)
Lipseste sensul giratoriu de pe DN7.
In rest, pare a fi bine.

Ionut

QuoteScandal în jurul autostrăzii Nădlac-Arad. Zeci de localnici s-au trezit cu autostrada pe terenul lor

La Arad, zeci de localnici s-au trezit că autostrada trece pe terenurile lor însămânţate. Oamenii sunt revoltaţi şi spun că nimeni nu i-a anunţat de modificările proiectului.

Zeci de localnici din Nadlac au fost despagubiti deja pentru hectarele pe care urma să se construiasca autostrada Nadlac - Arad. Proiectul, aprobat încă de acum doi ani, trebuie modificat însă peste noapte. Autorităţile locale nu ştiu motivul pentru care  drumul care leaga DN7 cu autostrada din Ungaria va fi lungit cu aproximativ 1,5 km. Cert este ca trebuie un proiect nou, alţi bani pentru contrucţie, dar şi pentru despăgubirea altor zeci de localnici.

Până la rezolvarea neînţelegerilor, constructorul autostrăzii a sistat lucrările.

sursa: Realitatea.net

:wtf:

Modificarea proiectului?!?! Stie cineva despre ce este vorba?! nenea_hartia, alecu26...?

rrs

Din ce am inteles eu azi, parca la Protv am auzit stirea, ar fi vorba de un spatiu de servicii.
Eram destul de adormit, asa ca nu garantez :)

Ionut

Quote from: rrs on October 14, 2011, 10:52:59 AM
Din ce am inteles eu azi, parca la Protv am auzit stirea, ar fi vorba de un spatiu de servicii.
Eram destul de adormit, asa ca nu garantez :)

Ah pai ar fi bine sa fie doar asta. Sau o bretea in plus?! :dunno:
Suna asa dur, 1,5 km in plus, wtf?! Sper sa fie doar o bretea sau un spatiu de servicii marit.

alecu26

nu va agitati asa mult.

oricum nu e vorba de autostrada....ci de drumul de legatura cu DN 7 dintre autostrada si DN 7 in caz ca ungurii nu faceau/nu fac la timp partea lor.

Din diferite motive...acest drum (care in mare parte se suprapune pe un DJ existent) a trebuit modificat. Am fost in CTE-CNADNR cand s-a aprobat aceasta modificare dar nu mai stiu exact toate detaliile. Sunt si ceva probleme de siguranta circulatiei, e legat si de faptul ca spatiul de servicii dinainte de granita intra in parte ungara (prin benzile de accelerare/decelerare)...etc. Sincer....chiar ma mirat acum cu cata seninatate s-a aprobat schimbarea de proeict si expropierile noi. Stiind ca procesul e mult mai facil...cred ca se exagereaza putin. Sunt mai multe zone in situatia asta.

Eu zic ca totusi e minor scandalul dar se face cam prea mare valva. Si romstrade a fortat putin nota...deorece cred ca foloseste drumul pentru acces pe autostrada din DN7 acum pentru constructie si de aia se grabeste. Sigur stia ca nu e expropiat...dar a incercat. Acum va astepta decizia de expropiere....poate iese repede. Oricum eu cred ca cel mai probabil nu va mai fi nevoie de acest drum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rrs

in un zvon pentru Pitesti-Sibiu, nimic concret:

quote: "Dezvoltarea proiectelor strategice în parteneriat reprezintă un element principal în cadrul unei colaborari win-win atât pentru România, cât și pentru Suedia. Suedia este interesata să ofere know-how în proiectele de infrastructură și să se implice inclusiv în partea financiară. Suedia este dispusa să finanțeze studii de fezabilitate, obișnuind sa faca acest lucru în special în proiectele finanțate prin grant-uri, de obicei cu 50% din cos-turi"

sursa: http://www.infocurteadearges.ro/2011/10/14/autostrada-care-va-trece-pe-langa-curtea-de-arges-ar-putea-fi-finantata-de-suedezi/

Ionut

@alecu26 - Merci, ma bucur ca e doar atat! Nu e autostrada in sine, o bretea e nimica toata.

@rrs - Nu le merge siteul. Ar fi vorba sa finanteze doar SF sau chiar lucrarile in sine?

rrs

asta era tot citatul pe care il aveau in stire legat de infrastructura si se pare ca vor mai mult sa faca studiul de fezabilitate, dupa cum spuneam nimic concret.
eu cred ca este un mesaj dat de UE sa nu mergem pe mana Chinei
quote:
"Este posibil ca de multe ori, costurile companiilor din China să fie mai mici, însă, incluzând costurile de mentenanţă şi alte cheltuieli ulterioare, sumele pot fi de trei ori mai mari. România, dar şi statele Uniunii Europene în general, ar trebui să verifice competenţele Chinei în domeniu"

ps: a fost preluata si de alte site-uri:
http://www.puterea.ro/articol/suedezii_vrea_sa_ne_construiasca_drumuri
http://www.epitesti.ro/stiri/stiri/autostrada-pitesti-sibiu-finantata-de-suedezi.html

poate merge unu din ele :)

Ionut

^^

Quote"Dezvoltarea proiectelor strategice in parteneriat reprezinta un element principal in cadrul unei colaborari win-win atat pentru Romania, cat si pentru Suedia. Suedia este interesata sa ofere know-how in proiectele de infrastructura si sa se implice inclusiv in partea financiara.

Suedia este dispusa sa finanteze studii de fezabilitate, obisnuind sa faca acest lucru in special in proiectele finantate prin grant-uri, de obicei cu 50% din cos-turi". Oficialul suedez a mentionat ca experienta si competenta suedeza contribuie la realizarea unor proiecte bancabile.

Hm, interesant! "Inclusiv in partea financiara" sper ca se refera la finantarea autostrazii in sine.
Merci de vesti, sper sa nu fie doar o intentie/un zvon. :)