Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 48 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Invidia la nivel inalt?....

Ma intreb cum va rezista DN68A,oricum e putin deteriorat,si daca se va incepe constructia si se va intensifica circulatia pe el...

Ionut

Teloxim Con?! Ce autostrazi au mai facut?

stangabriel

Poate a primit pentru a nu mai constesta...din pacate alta explicatie dpdv al calitatii nu gasesc....dar cine stie,poate fiind bani europeni...

Ionut

Sunt singuri sau cum?! WTF?! Cum sa construiasca o astfel de autostrada o firma cu 15 milioane euro cifra de afaceri pe 2011?! Ma duc sa ma culc, ma enervez iar.

stangabriel

* Asocierea Teloxim Con SRL – Comsa SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA;


Daca te linisteste...si dormi mai bine

stangabriel


isotech_ro

Quote from: alin_simeriaveche on May 13, 2013, 09:11:13 PM
dam...daca e asa, mie mi se pare trist. Mai bine Strabag. In italieni nu am incredere, sunt la fel de hoti ca noi. Daca e asa...Domnu sa aibe mila si sa ne ajute

Dar în spanioli ai ???!!!??? Mai lăsaţi-o jos şi cu Stabag şi cu FCC

Wadan

#7477
Quote from: Ionut on May 13, 2013, 09:31:44 PM
Teloxim Con?! Ce autostrazi au mai facut?

Teloxim detine  Tehnologica Radion ... de astia din urma s-a mai auzit :)


L.E.: Am cautat putin in urma un articol din 2012 despre Tehnologica Radion

http://www.zf.ro/business-construct/cine-este-theodor-berna-patronul-constructorului-tehnologica-radion-care-era-urmarit-de-basescu-10247924



rocklee

poate se va da oficial rezultatele si atunci putem sa ...vorbim pina atunci sunt doar speculati  O:-)

MarianD

Da'de ce trebuie sa fie pe incredere? Nu este dragoste si nici ura la prima vedere. Este un domeniu tehnic. Contraponderea (sau "increderea") o reprezinta o minunta institutie a statului roman numita "Inspectoratul de stat in constructii".
Pe site la ei scrie si ce atributii are aceasta institutie.

http://www.isc-web.ro/

Revenind, constructorul aaa...construieste, I.S.C. controleaza. In plus, constructorul mai are parte de audit permanent pe santier din partea beneficiarului dar si de comisie de receptie a lucrarilor, la fel din partea beneficiarului. Teoretic, daca I.S.C. si beneficiarul isi casca bine ochii, lucrarea va fi conform specificatiilor si caietului de sarcini. Asta presupune ca natia constructorului este abstracta de calitatea lucrarii. Constructorul (sau asocierea) poate fi si din firme fantoma (daca nu s-a reglementat accesul la lucrare functie de capacitati tehnico-financiare), daca lucrarile sunt OK dpdv al beneficiarului (cu feedback de la I.S.C,) atunci totul e OK. Eu cred ca toate lucrarile statului (ma refer la cele proaste) sunt cu acordul (tacit sau nu) al beneficiarului. Iar daca acea comisie care receptioneaza o anumita lucrare mai primeste de un "cico", mai inchide ochii la parametri nealiniati la specificatia convenita.
Asa functioneaza si va functiona intotdeauna Romania, nu se gandeste nimeni ca o autostrada este facuta pentru exploatare pe zeci (sute?) de ani? In Germania cred ca ai face puscarie in 2 secunde daca iti lipseste 5mm din grosime de asfalt, sau compozitia este proasta, etc. La noi, "las-o ba ca merge asa"!

Mentalitate deficitara la capitolul solutii pe termen lung, asta e.

vchira


Morosanu

Politica distruge tot ce atinge.

alin_simeriaveche

miracol....Sova a a anuntat ca sa atribuit contractele, mai trebuie sa treaca de contestatii

alin_simeriaveche

#7484
Deci....daca e adevarat ce spune Sova...." pe lot 3 Impregilio(nici nu stia cine construieste acolo) a fost o ambitie prosteasca de a nu face tunel, acum trebuie sa repare pe banii lor" in aceste conditii extrem de grele...cred ca Impregilio isi va lua jucariile...ca e destul de costisitor
Si ce mai minciuni, deci ei nu spun nimic, tac....abea acum cand au dat de greu spun si ei intalegerea...ca doar trebuie sa dai vina pe cineva