Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 72 Guests are viewing this topic.

rocklee

multumim sursei pentru poze.... :) ;)

sebba

Quote from: Ionut on May 13, 2013, 10:32:08 AM
Urmele ploilor.

ionut, esti prea bland! io inteleg ca nu vrei sa superi sursa secreta dar hai sa dam cartile pe fata:
sunt urmele ploilor asupra proastei organizari si a lucrului de mantuiala, intarziat aiurea, fara motive reale!

daca un construnctor care se inhama la construit autostrazi isi lasa lucrarile neterminate in ploaie, asta nu e vina ploii!
ca doar autostrazile nu se construiesc in eprubeta, in laborator sau cine stie ce biosfera cu mediu controlat

si sursa secreta sa nu se supere (decat daca e patronul firmei - si nici atunci de fapt) ca nu e vina lui(ei) personala, e vina coordonatorilor de proiect, care d-aia sunt pusi acolo cu mapa, sa spuna ce si cand sa se dea cu sapa - dar sa si ia betele de rigoare daca echipa coordonata nu face ce trebuie
Sailing away! S/Y Haimana

tonică

Quote from: Ionut on May 13, 2013, 10:56:42 AM
(...) Alpine se pare ca se concentreaza pe aceasta bucata (intre nod si inceputul lotului Romstrade), bucata total inutila fara lotul Romstrade (nu va putea fi folosita decat dupa ce e gata lotul Romstrade).


mda...despre asta vorbeam si eu. Si in continuare nu vad sensul atata timp cat inca segmentul cu adevarat folositor nu e inca deschis, ba chiar intarziat. Of...

In plus, designul podului acela peste cf e un exemplu clar al motivului pt care proiectantii se feresc sa faca pasajele pe diagonala. Dintr-acest motiv vedem deseori serpii aceia peste autostrada caci daca s-ar munci sa-i lase pe diagonala ar iesi ca aici. Iar aici imi pare extrem de urat rezultatul.

Ionut

Quote from: sebba on May 13, 2013, 12:05:00 PM
ionut, esti prea bland!

Era chiar comentariul sursei. Legat de restul spuselor tale nu stiu sa le comentez, nu ma pricep la constructii de autostrazi, nu stiu cat de des apar alunecari de teren chiar daca proiectantii sunt atenti la ele... habar n-am.

Quote from: tonică on May 13, 2013, 12:29:13 PM
mda...despre asta vorbeam si eu. Si in continuare nu vad sensul atata timp cat inca segmentul cu adevarat folositor nu e inca deschis, ba chiar intarziat. Of...

V-am mai spus: pe restul lotului (intre nod Pecica si Arad) e cam gata. Nu prea mai au ce sa faca. Mai este de munca in zona nodului la acel pasaj peste CF (vedeti pozele proaspete) si e cam gata. Eu unul zic ca e firesc sa se mobilizeze pe partea aceea pentru ca ei trebuie sa termine tot, nu vor astepta finalizarea lotului 1 de catre alt constructor.

Va repet termenul asumat de Alpine pentru finalizare: august.

radutm

#7444
In lumina criticilor tot mai aspre pe care le citesc pe forum despre toate tronsoanele intarziate de pe CIV, simt nevoia sa fac un pic pe avocatul diavolului. Daca termenul initial la Pecica-Nadlac era aprilie (sper ca nu ma insel) si li se acorda o luna sau doua in plus pe motiv de vreme, justificat dupa parerea mea, raman 2 maxim 3 luni de intarziere, care inseamna o cifra de penalizari realtiv mica. Hai sa nu fim chiar asa de carcotasi, tocmai noi de pe forum sa ne consideram acum mai catolici decat papa, cand intarzierile la noi in tara incep de la jumatate de an in sus. Chiar si un trotuar, un pod, o bucata de drum, se face cu intarziere de cateva luni. Da, e foarte corect sa ne revoltam pe intarzierea foarte mare a licitatiilor pe Timisoara-Lugoj, pre exemplu, care nu mai are nicio justificare, dar de acolo pana la 2-3-4 luni intarziere la finalizare pe proiecte pe teren (nu pe hartie) cum e si Pecica-Nadlac, nu mi se pare justificata "revolta". Am ajuns sa criticam mai tare Alpin decat Romstrade. Va reamintesc ca in economia reala din Romania, contractele respectate la termen sunt o raritate. Platile, desi sunt termeni din contract, se fac cu intarzieri de multe luni, iar la contractele cu statul sunt intarzieri de la jumatate de an in sus. Mi se pare exagerata de tot placa asta cu "domne! scrie in contract si un constructor serios trebuia sa stie si sa termine la timp". Pai el stie foarte bine, dar pentru el o marja de cateva luni dupa termenul asumat, cu penalitatile de rigoare, poate fi mai economic decat "mobilizarea totala". Poate parea paradoxal, dar mediul romanesc este inca prea riscant, iar la sumele astea nimeni nu isi asuma riscuri. Sa fim realisti, 2-3 luni de intarziere "la finalizare", pentru o autostrada (nu vorbim de un trotuar de pe str. Panselelor) este un pas gigantic fata de realitatea din tara noastra. Am incheiat pledoaria :)
cont inchis

mns

Si nu numai ce a zis radutm mai sus, dar s-a ajuns sa se laude pana peste masura UMB pentru un tronson de 9km fara probleme cu legate de conducte, exproprieri si alte nebunii, uitandu-se toate lucrarile facute in bataie de joc de UMB, in special ce au facut pe DN7.

mitsu

@radutm

Doua-trei luni n-ar fi tragic, dar la Pecica - Arad sunt 4 luni (sa zicem ca nici asta nu e foarte tragic), dar la restul loturilor vorbim de minimum 6 luni, iar la lotul 3 Orastie - Sibiu de circa 18-20 de luni! Vorbim pana la urma de niste autostrazi aproape simple, nu de cine stie ce obiectiv gigant! Nu e Palm Jumeirah, sunt loturi de 20 de km de autostrada amarata de campie sau deal, cu doua benzi pe sens... Faptul ca in Romania a devenit o regula sa se intarzie lucrarile nu inseamna ca trebuie sa le si toleram cu zambetul pe buze.

Shhhh


Din pacate se pare ca motivul real al criticilor de pe forum are mai mult legatura cu faptul ca s-a schimbat guvernarea. Unii tind sa duca in extrem anumite intarzieri pentru a-i pune intr-o lumina cat mai proasta (ce-i drept, cu de-alde Sova nici nu e greu) in timp ce-i ridica in slavi pe Boagiu/Nazare (uitand blocarea POS-T).
Daca ne uitam la comentariile de acum un an putem observa pesimismul exagerat ("vai, au venit astia la putere gata cu autostrazile). Chiar credeti ca se putea (mult) mai mult cu alta guvernare? Sincer!

PS: nu, nici 4 si nici 6 luni nu e mult. Nu stiu daca documentul asta a mai fost pus pe undeva dar poate e dragut sa vedem ce ar fi trebuit sa se intample in perioada 2007-2013. Cred ca uitam prea repede ce-a fost bine si ce a fost rau...

laurashgeo

Adaug si eu cateva poze facute sambata 11mai dinspre Sibiu spre Arad. Pozele sunt facute din mers cu telefonul. Am vazut vreo cateva locuri bune de pozat insa conducea sotia si pana reactiona ea eram deja departe. Bine, mai aveam de mers inca 1700km pana la destinatie...
Am facut si ceva filmulete, dar se incarca f greu pe youtube.
Podetul de tabla care asteapta de f mult timp terasamentul





Arcele prefabricate sunt gata de montare



Dupa ce am facut toate filmele si pozele s-a descarcat bateria la tel si am scos detectorul de radar pentru a incarca telefonul...Mare greseala...225ron platiti pe loc pentru 81km/h intr-un sat cu doua case ascuns dupa o curba pe DN7.

iachi_da

Iata cateva poze facute Duminica de la Orastie la Sibiu.

nodul Sebes vest


grinzile de la Aciliu



si viaductul de la Sacel



nodul Sibiu vest


Bonus

Deocamdata ne mai inghesuim pe DN-uri

Pellady

Mersi pentru poze, deci se lucreaza , hai sa mai rabdam putin daca am rabdat atata vreme.
Quote from: iachi_da on May 13, 2013, 04:07:53 PM

Dar astia unde merg asa inghesuiti, sper ca nu departe lol :lol:
Quote from: iachi_da on May 13, 2013, 04:07:53 PM


alin_simeriaveche

Quote from: iachi_da on May 13, 2013, 04:07:53 PM

grinzile de la Aciliu

Scz ca intreb....ce grinzi sunt acelea, k de pus grinzi nu mi se pare ca mai au de pus...se vede ca e terminata structura viaductului

iachi_da

S-ar putea sa fie pentru continuarea autostrazii suspendate..nu stiu exact dar sunt ceva grinzi acolo




alin_simeriaveche

Inseamna ca ei stiu de aprobarea noilor solutii si isi fac aprovizionarea...spre sa fie asa si sa se apuce cat mai repede de treaba.

iachi_da

Daca ma gandesc mai bine viductul ar trebui protejat cu parapeti de beton. Poate ca sunt parapetii. Totusi e o inaltime de 80m.