Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 36 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pentru Sebes-Turda avem thread dedicat. :)

Va rog usurel cu discutiile despre constructori, aduceti argumente daca ii criticati si mai vreti poze de la sursele secrete si informatii din interior. :)

radutm

A1 Lugoj - Dumbrava, capatul dinspre Traian Vuia, 29 aprilie:

Sursa: digitalglobe.com
cont inchis


Eurocopter

Quote from: Ionut on May 01, 2013, 08:46:55 AM
Pentru Sebes-Turda avem thread dedicat. :)

Va rog usurel cu discutiile despre constructori, aduceti argumente daca ii criticati si mai vreti poze de la sursele secrete si informatii din interior. :)

Eu argumente am adus si dovezi mai clare decat survoluri la 4 zile distanta nu exista. M-am contrat si pe PM cu bogdy si i-am spus si lui, nu ma faceti sa strangem bani sa zburam in fiecare saptamana sa vedem cum lucreaza Alpine in comparatie cu Straco pe Orastie-Simeria sau cei de pe Lugoj-Deva.

Un lucru e limpede, daca nu sunt in stare sa termine pana prin iulie cei 12km sau cati sunt pana la Pecica, sunt de porc. Totusi vorbim de 12km de autostrada la campie ce Dumnezeu doar au avut 20 de luni la dispozitie din care vreo 15 cu vreme buna de lucru. Eu unul m-am saturat de scuze peste scuze.

tonică

Eu unul am luat o pauza maricica in ale comentatului caci dupa deziluzia de la alegeri am banuit si mi s-a confirmat ca toate o vor lua in jos, cel putin legat de infrastructura. Asa ca am preferat doar sa citesc forumul si sa nu imi mai dau si eu cu parerea caci era identica cu a celor mai multi pesimisti de pe aici.

Pe de alta parte, legat de alpine si lotul lor, hai sa fim seriosi. Nu zice nimeni nii de muncitori, nici de ingineri ci clar de companie. E simplu iar eu unul intreb: Nu era posibil sa fie finalizat segmentul arad by-pass - nod pecica in toamna? A avut dificultati de constructie acel segment? Nu cred ca cerea nimeni sa fie gata si celalalt segment, pe care dealtfel au si probleme indirecte, legate de asa numitele conducte deoarece acel segment nu serveste la nimic momentan si se stia deja asta cam demulticel.
Deci asta intrebam: se putea ori ba finaliza segmentul care ar fi fost folositor ACUM. E simplu. Caci puteau sa-si priritizeze lucrarile zic eu, asa ca in loc sa vad km intregi asfaltati de la pecica incolo, spre nicaieri pe moment, toti am fi preferat sa-i fi vazuti finalizati incoace, inspre arad.

Ciprebe, serios vorbesc, poate am vazut alt film. Eu vad pe lotul ex-romstrade basculante carand pamant, excavatoare si omuleti la lucru...Nu am intrebat degeaba ci chiar sunt curios cine sunt cei care mai lucreaza inca pe acel lot... Despre asa zisul procent de 40% finalizat in legatura cu lotul romstrade cred ca a fost o gluma buna dar sper, doar o gluma...

Morosanu

Nu inteleg unde vezi tu forfota pe lotul ax-Romstrade care se vede de la min.9 aprox. E totul pustiu.....
Politica distruge tot ce atinge.

lautaxi

Am fost la Turdas. Straco lucra pe rupte si azi,sigur e 1 mai?
Pozele diseara.

djsmeu

bravo straco!!!bravo lautaxi....asteptam pozele tale!!!

penad2007

Domnilor,
Pina acuma singurii care au fost seriosi de la inceput la sfirsit a fost UMB. Nu conteaza lot usor sau greu, finantare sau nu, au fost singurii care au dat lotul gata inainte , cu spatiile de service functionale si mai mult pina si partea de peisagistica era gata la momentul inaugurarii.
Stiu ca se duscuta la un moment dat ca nu primisera toti banii nici pina acum, nu mai stiu unde am citit.
Asa scuze se gasesc, unele din ele intentionat nu se fac la timp ( cum ar fi nepredarea loturilor la timp a terenurilor de catre CNDAR, vremea rea, etc)

verdiuc

Quote from: lautaxi on May 01, 2013, 02:52:50 PM
Am fost la Turdas. Straco lucra pe rupte si azi,sigur e 1 mai?

Daca e ziua muncii, nu e normal sa se munceasca ?!

mns

Quote from: penad2007 on May 01, 2013, 04:17:31 PM
Domnilor,
Pina acuma singurii care au fost seriosi de la inceput la sfirsit a fost UMB. Nu conteaza lot usor sau greu, finantare sau nu, au fost singurii care au dat lotul gata inainte , cu spatiile de service functionale si mai mult pina si partea de peisagistica era gata la momentul inaugurarii.
Stiu ca se duscuta la un moment dat ca nu primisera toti banii nici pina acum, nu mai stiu unde am citit.
Asa scuze se gasesc, unele din ele intentionat nu se fac la timp ( cum ar fi nepredarea loturilor la timp a terenurilor de catre CNDAR, vremea rea, etc)680 17

Poate ar trebui lasata mai moale eterna lauda pentru UMB (ca si cum ar avea un istoric de lucrari impecabile), e ok, au avut un tronson de 9km, l-au terminat mai repede foarte bine. Sa nu uitam totusi ca si altii si-au facut treaba foarte bine, in special Porr/Alpine pe centura Arad unde au avut de facut un pod peste Mures, au fost blocati de aeroport, DSV, exproprieri facute aiurea de catre stat si multe altele, dar asta nu opreste pe nimeni acum sa se ia cu fiecare ocazie de ei.

vancouver

#7136
Quote from: penad2007 on May 01, 2013, 04:17:31 PM
Domnilor,
Pina acuma singurii care au fost seriosi de la inceput la sfirsit a fost UMB. Nu conteaza lot usor sau greu, finantare sau nu, au fost singurii care au dat lotul gata inainte , cu spatiile de service functionale si mai mult pina si partea de peisagistica era gata la momentul inaugurarii.
Stiu ca se duscuta la un moment dat ca nu primisera toti banii nici pina acum, nu mai stiu unde am citit.
Asa scuze se gasesc, unele din ele intentionat nu se fac la timp ( cum ar fi nepredarea loturilor la timp a terenurilor de catre CNDAR, vremea rea, etc)

A mai fost si Vectra (parca asa le zice) pe centura Sibiu. Au avut 3 km + drumul de legatura de la capatul vestic la DN7 de modernizat. Fara aceasta bucata restul de 14km erau inutili tranzitului.
Au inceput in primavara si in decembrie au fost gata, odata cu restul centurii. Termenul era prin primăvara următoare.

De asemenea sa nu uitam realizarea aproape incredibila a Max Bögl + Astaldi pe A2 Cernavoda-Medgdia (in 6 luni gata pe jumatate, in 12 luni complet, zona de dealuri + calitate ireprosabila). Aici vorbim de 22km.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

timisoreanul

Nenea Hartia, iti respect foarte mult contributiile pe forumuri si opiniile, dar chiar nu pot fi de acord cu idei de genul ca toti medicii, avocatii, functionarii sunt intr-un anume fel. E ca si cum am spune ca toti nemtii sunt harnici si toti romanii sunt lenesi, cand de fapt pentru diferenta de dezvoltare dintre cele doua tari explicatiile sunt mult mai complexe si tin foarte mult de istorie. Orice generalizare risca sa neindreptateasca, iar fiecare raspunde pentru ceea ce face.
Personal, eu am un maxim respect pentru orice forma de munca, iar cei care lucreaza la constructia unei autostrazi (ingineri, muncitori) realizeaza o activitate foarte dificila, complexa si importanta, iar efortul lor este apreciat de toata lumea. De asemenea, cred ca nu este un capat de tara daca la un proiect de o asemenea complexitate se intarzie cu un termen rezonabil. Prea multa graba strica, asa cum s-a intamplat pe Timisoara-Arad.
Pe de alta parte, atunci cand o companie se obliga sa realizeze o lucrare intr-un anumit termen, trebuie sa se organizeze in asa fel incat sa il respecte. Scuze se pot gasi intotdeauna, dar, ca o parere de nespecialist si poate simplista, pana la urma cel mai mult conteaza cati muncitori angajezi si cate utilaje iti duci pe teren. Atunci cand termenul nu este respectat, este absolut firesc sa se plateasca penalitati, este o chestiune de bun simt, asa cum si beneficiarul plateste penalitati cand nu se achita facturile la timp.
Eu personal nu sunt atat de dezamagit de constructori, ci mai degraba de autoritati. Atunci cand mai bine de 8 luni nu anunti castigatorii unor licitatii, avem o problema foarte mare. Ma repet, explicatia cu lipsa finantarii nu ma satisface. Puteau fi incheiate procedurile si amanata doar semnarea contractelor. Pentru ca nu s-a procedat astfel, veti vedea ca vor fi din nou contestatii, posibil sa fie admise, ca s-a mai intamplat pe Tm-Lugoj de trei ori, iar daca nu se reuseste semnarea contractelor in acest an si finalizarea lucrarilor pana in 2015, vom pierde bani europeni intr-un cuantum enorm (asa cum pe Deva-Orastie vom pierde ceea ce nu s-a facturat pana in decembrie anul trecut).
Asa ca, sa nu ne mai suparam, pana la urma fiecare are o raspundere in ceea ce face, iar orice stat este un mecanism in care toate rotitele trebuie sa functioneze bine. Ceea ce la noi nu se intampla, nici in privinta autoritatilor, nici in cea a constructorilor.

lautaxi

Sal
poze de pe Simeria-Orastie de azi
din satul Turdas spre dn 7 la pasajul dinspre Deva


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

lautaxi

#7139
de pe pasajul de la debleu spre Simeria...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us