Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 50 Guests are viewing this topic.

tonică

n-am inteles inca cine le-a prioritizat astora de la alpine finalizarea segmentelor, de ce au lucrat tocmai pe cel care conta cel mai putin luand in considerare ca depindea atat de romstrade cat si de finalizarea legaturii la unguri cu mako. Imi pare nu numai o alegere proasta dar cred ca, mai mult de atat, un joc urat al santajului pe care-l practica din ce in ce mai multi constructori in romania. Fireste, fiindca li se permite. Asa ca, in loc sa fi vazut anul trecut, in toamna finalizat segmentul arad-pecica vedem acum mai gătat tocmai celalalt segment care nu va folosi nimanui cel putin inca un an.
Intr-o cu totul alta tara asa ceva s-ar fi soldat cu multe penalizari ori chiar cu rezilierea contractului.

Altfel, intreb si eu din cele vazute in film, pentru care-l felicit pe sebba pentru implicare, cine mai lucreaza pe lotul 2? Cumva subcontractori care-si primisera banii si trebuie sa termine ce aveau de facut? Ori? Caci e clar ca-n anumite puncte de pe traseu inca se lucra, fie si-n doru' lenii...

Abc

Inainte de a ne lamenta cu stadiul realizat de Alpine, la A1 Arad-Pecica,
nu mai bine ne intrebam cum sta MT cu platile catre Alpine?
:lol:

lucianxx9o

^^
Sau cu castigatorii licitatilor!!!
Eram sigur ca nici luna asta nu vedem nimic.

StefanCelMare

Quote from: ovidiubu on April 30, 2013, 12:17:20 PM
Un articol nou despre autostrazi - plin de ineptii
http://www.zf.ro/zf-24/intarziere-de-un-an-autostrada-deva-sibiu-de-115-km-va-fi-gata-in-2014-10820348

WTF, Impregilo a raportat cel mai mare progres din toate loturile (68,2%), cu exceptia Simeria - Orăştie.
Oare nu am inteles eu bine pe filmarea lui Eurocopter care este lotul lor?
Mie mi s-a părut că lotul de după Sebeş spre Sibiu stă prost, şi credeam că acela este al lor.
Mă înşel sau sunt ei nesimţiţi şi raportează din burtă?

nenea_hartia

Quote from: Abc on April 30, 2013, 02:38:11 PM
Inainte de a ne lamenta cu stadiul realizat de Alpine, la A1 Arad-Pecica,
nu mai bine ne intrebam cum sta MT cu platile catre Alpine?
:lol:
Stă bine la toate loturile.

Quote from: tonică on April 30, 2013, 02:03:23 PM
n-am inteles inca cine le-a prioritizat astora de la alpine finalizarea segmentelor, de ce au lucrat tocmai pe cel care conta cel mai putin luand in considerare ca depindea atat de romstrade cat si de finalizarea legaturii la unguri cu mako. Imi pare nu numai o alegere proasta dar cred ca, mai mult de atat, un joc urat al santajului pe care-l practica din ce in ce mai multi constructori in romania. Fireste, fiindca li se permite. Asa ca, in loc sa fi vazut anul trecut, in toamna finalizat segmentul arad-pecica vedem acum mai gătat tocmai celalalt segment care nu va folosi nimanui cel putin inca un an.
Nu înțeleg ce vrei să spui. Filmul începe de la nodul cu bypass Arad și autostrada e asfaltată până la calea ferată. De acolo și până la nodul Pecica se poate finaliza într-o lună și se vede că la nod se lucrează intens. Apoi, între nodul Pecica și spațiul de servicii nu s-a putut lucra din cauza conductelor OMV-Petrom despre care am tot scris. De la spațiul de servicii și până la limita cu lotul 1 este aproape terminat, pentru că terasamentele sunt extrem de joase (circa 1-1,5 m înălțime, nu se vede pe film) și nu există niciun fel de structuri (poduri, pasaje) ci doar podețe. Practic, Alpine ar fi lucrat cap-coadă dacă nu aveau probleme cu OMV și Enel (linia de 110kV nu e relocată încă).
În concluzie, nu văd niciun obstacol în calea deschiderii peste două luni între nodul Arad și nodul Pecica, adică acolo unde deschiderea folosește la ceva. :)

Nebhotep

#7085
Quote from: StefanCelMare on April 30, 2013, 02:56:14 PM
Mie mi s-a părut că lotul de după Sebeş spre Sibiu stă prost, şi credeam că acela este al lor.
Mă înşel sau sunt ei nesimţiţi şi raportează din burtă?

probabil procentul este influentat de viaduct care manca cea mai mare parte a bugetului alocat

nenea_hartia

#7086
Quote from: StefanCelMare on April 30, 2013, 02:56:14 PM
WTF, Impregilo a raportat cel mai mare progres din toate loturile (68,2%), cu exceptia Simeria - Orăştie.
Oare nu am inteles eu bine pe filmarea lui Eurocopter care este lotul lor?
Mie mi s-a părut că lotul de după Sebeş spre Sibiu stă prost, şi credeam că acela este al lor.
Mă înşel sau sunt ei nesimţiţi şi raportează din burtă?
Lotul lor începe la min. 3:54 pe acest film:

http://www.youtube.com/v/BTpGHS54x58

și se termină la min. 3:42 în acest film:

http://www.youtube.com/v/BSRHIrRAyzY

Teoretic nu se poate raporta din burtă, pentru că se raportează doar lucrările recepționate de Consultanță. Sunt și eu de aceeași părere cu @Nebhotep.

alecu26

e din cauza viaductului. Inca de cand au inceput sa aduca viaductul pe bucati in santier au trecut pe primul loc la progres. Progresul calculat acolo e financiar. Am mai explicat. (de asta si discrepanta avuta in progress....din cauza pretului foarte mare al asfaltului).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Kuniva

Cu platile se sta bine peste tot. Amorteala Alpine nu are legatura cu platile CNADNR. Va reamintesc ca progresul in ultimele 3 luni a fost de 5%!!(fara aprilie). Pana in decembrie erau in grafic. Daca se pun pe treaba vor termina in 2 luni, daca nu...noiembrie. Oricum, inainte de august, asa cum v-am spus cu cateva pagini in urma, nu se va circula. Sa le uram succes! :cheers:

Eurocopter

Quote from: Kuniva on April 30, 2013, 04:50:12 PM
Cu platile se sta bine peste tot. Amorteala Alpine nu are legatura cu platile CNADNR. Va reamintesc ca progresul in ultimele 3 luni a fost de 5%!!(fara aprilie). Pana in decembrie erau in grafic. Daca se pun pe treaba vor termina in 2 luni, daca nu...noiembrie. Oricum, inainte de august, asa cum v-am spus cu cateva pagini in urma, nu se va circula. Sa le uram succes! :cheers:

Daca CNADNR e cu platile la zi, de ce nu incep sa aplice penalitati de intarziere? E inadmisibil sa stai cu o bucata de autostrada 80% finalizata si sa lucrezi in dorul lelii pe vreme perfecta.


tonică

Exact asta afirmam si eu... Nodul cu bypass inca nu are strat de rezistenta iar de la trecerea cf pana la dn7, inclusiv nodul, am eu asa o vaga impresie ca va dura mult mai mult de-o luna finalizarea. Se vede clar c-au ramas in urma si nu prea au motive. Despre aceea zona cu omv nu zic nimic, nu-i vina lor dar nici nu necesita o graba...

In continuare intreb, cine oare mai lucreaza pe fostul lot romstrade? Caci asa pare din film, sunt destule puncte de lucru, fie el firav...

ciprebbe

#7091
Unde vezi tu ca ar munci cineva acolo? Eu nu vad nici un punct de lucru fie el oricat de firav.
Lotul Alpine se termina la min 9.05 . Apoi e liniste si pace.

LE: la min 6.47 nu avem asfalt dar avem deja montat suportul pt indicatoare :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Abc

#7092
Quote from: lucianxx9o on April 30, 2013, 02:51:16 PM
^^
Sau cu castigatorii licitatilor!!!
Eram sigur ca nici luna asta nu vedem nimic.

Eu n-am niciun motiv realist sa cred ca nici ANUL acesta nu vom vedea nimic, vreun castigator cu verde la construit sau vreun nou km inceput, dintr-un nou tronson.
Pt ca anul acesta nu-s alegeri.
Ue si fondurile ei diverse, nu-s importante pt MT(guvern), din pacate pt noi, cei care contribuim la bugetul UE.
Numai in 2012, noi am platit aprox 12 mld euro cate UE... cati s-au intors in tara, prin programele UE?
:)


Quote from: Kuniva on April 30, 2013, 04:50:12 PM
Cu platile se sta bine peste tot. Amorteala Alpine nu are legatura cu platile CNADNR. Va reamintesc ca progresul in ultimele 3 luni a fost de 5%!!(fara aprilie). Pana in decembrie erau in grafic. Daca se pun pe treaba vor termina in 2 luni, daca nu...noiembrie. Oricum, inainte de august, asa cum v-am spus cu cateva pagini in urma, nu se va circula. Sa le uram succes! :cheers:

exista si vreun document oficial, in acest sens, adica care poate confirma ca Alpine bate pasul pe loc, cu banii in cont, pt ceea ce au lucrat?
ma indoiesc puternic...

penad2007

#7093
Quote from: Abc on April 30, 2013, 06:23:58 PM
Numai in 2012, noi am platit aprox 12 mld euro cate UE... cati s-au intors in tara, prin programele UE?
:)

Alo , contributia Romaniei este de maxim 1.5 mld . 
Intrebare : ce ai facut ca sa accesezi acele fonduri?

Abc

#7094
Sorry, 2007-2013!