Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 76 Guests are viewing this topic.

dorum

#6885
poze de ieri nod pecica









Inspre finalul lotului Alpine este asfalt, iar lucrarile sunt destul de alerte...

ciprebbe

#6886
Quote from: sergiusergiu on April 26, 2013, 07:18:07 AM
http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-99708
Vizionati dupa minutul 15.
Dupa sovaielnic:
18 aprilie au primit rezultatul contestatiei se reevaluaza(10 zile au parca) Tm-Lugoj lot 2 se anunta dupa 1 mai rezultatul , se va face in mai putin de 2 ani (pare dedicatie UMB, pe Selina dupa istoric nu o vad capabila sa o faca mai repede neavand nimic in zonafata de UMB).
Lot 1(deschis de UMB) e gata dar nu ajuta pe nimeni.... :lolz:
Lot 1 2 3 din Lugoj Deva ( >:( ) 1 e atribuit de ieri (inca nu stim noi nimic) restul pe sapt viitoare.
Lot 4 Deva Sibiu alunecare de teren de 6 km  :lolz: si nu e gata in 2013.....si lista poate continua.

Doamne l-am avut pe Dobre si cumva am scapat de el.
Asta il intrece de 10 ori ....te rog Doamne SCAPA-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE de el.... :rip:

Sebba nu te uita ca iara iti strici ziua ca si mine .....

dorum multumim de poze, aici e zona de care va depinde deschiderea pana la Pecica . Din poze se vede ca au inaltat deja bine terasamentul pe portiunea lipsa.
MarianD se vede din emisiunea lui Moise Guran ca Sovaielicu a vazut filmarea lui eurocopter (rusine TVR ca nu pune-ti sursa cum trebuie )
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Archi

Quote from: teocharis on April 26, 2013, 08:37:16 AM
as spune chiar mai mult: tiristii vor continua sa prefere DN7 Arad-Deva chiar si cand autostrada va fi gata, 30 de km nu e putin deloc!
autostrada va fi insa folosita de turisme

oare ce au avut in cap cand au ales acest traseu mai lung decat DN7 cand s-ar fi putut alege cu usurinta lunca Muresului, mult mai prietenoasa decat dealurile miscatoare care vor fi luate in piept pe Lugoj-Deva...
pe lunca muresului muresul nu merge drept face serpentine si cred ca ar fi trebuit peste 10 poduri peste mures care costa.si daca ar fi ales sa mearga pe langa mures probabil ar fi trebuit vreo4 5 tunele
nu mai vorbesc de debleuri viaducte etc.
pe traseul actual este majoritatea campie doar vreo 15 km de dealuri intre faget si ilia

sebba

^^ si nici asa nu-s in stare sa faca ceva cu cap... si coada!

@ciprebbe: o sa ma uit dar nu acu, ca-s pe metereze si nu am sound la compushter
asa ca nu o sa imi stric ziua, inca, o sa imi stric seara :D
poate ne suparam totusi mai multi, mult mai multi... cand ne vom satura sa inghitim batjocura...
Sailing away! S/Y Haimana


mns

Deci isi baga picioarele in tronsoanele cu licitatiile in aer de pe A1 ca sa construiasca o autostrada ce momentan nu-si are rostul? Ma inreb de ce nu se apuca sa faca si alte tronsoane complet aiurea, cu cat mai multe cioturi fara continuitate, cu atat mai bine.

rocklee

autostrada de unde sebes ...turda...interesant o legatura intre doua autostrazi care nu exista  :o

cricric

^^deci pana la urma cati bani ne-au mai ramas pe 2007-2013?

Ne permitem sa platim ce avem in constructie+4 tronsoane in atribuire+1 in licitatie+Sebes Turda?

Il auzeam pe Sova ca pentru urmatorul exercitiu bugetar avem 3.5-4 miliarde pentru autostrazi.

Cat s-a cheltuit pana acuma pentru Coridorul 4?

vchira

#6893
si pe hotnews este un articol referitor la aceasta stire si dupa cate am inteles au mutat ceva bani dintrun pilon in altul...nustiu exact ce cum cand, dar ma gandesc ca au luat ceva bani de la feroviar sau maritim si iau mutat la autostrazi ca sa "nu se piarda". poate aceasta este explicatia pentru fondurile in plus la autostrazi.

linkul catre articolul din hotnews: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14694612-comisia-europeana-acceptat-preliminar-includerea-programul-finantare-nerambursabila-doua-noi-tronsoane-autostrada-afirma-metroul-din-bucuresti-poate-facut-fonduri-europene.htm

Eurocopter

Ar fi absolut senzational sa se construiasca pana in 2016 Sebes-Turda.

lucianxx9o

Sova nu a inteles inca ca prioritatile A ROMANIEI sunt coridorul 4 si coridor 4 partea sudica finantate pe bani europeni si dupa A3, trecerea muntilor si asa mai departe.
In emisiunea s-a vorbit de zeci de autostrazi :lol:.

marcelbanu

#6896
Quote from: sebba on April 26, 2013, 08:03:06 AMstiu multi indivizi care trec saptamanal pe la Deva si nu folosesc A1, mai ales pe sensul Arad-Deva

Asta pentru că intrarea pe A1 la Deva dinspre Arad
se face mergînd spre Deva apoi întorcînd într-un fel de giratoriu
ceea ce, pentru un TIR e destul de dificil.
Dar dacă ar utiliza sau dacă ar știi de DJ706A Ilia-Băița ce are conexiune la DN7
în drept cu termocentrala Mintia (trecerea se face pe barajul pe Mureș),
apoi se continuă 3km pe DN76 Oradea - Deva pînă la giratoriul din Șoimuș
ar ajunge mult mai ușor pe A1, evitînd astfel semi-giratoriul de la intrarea în Deva.

Aici este și vina celor de la administrarea șoselelor că nu instalează indicatoare rutiere...


pic upload

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

cricric

pai daca am avea pana in 2016 Nadlac-Sibiu si Sebes-Turda, prevad o scadere a somajuluiin judetul Alba, somaj care e foarte mare. pe de alta parte nu poti sa neglijezi alte zone. cu centura Bacaului nu se mai aude nimic? continuarea Lugoj-Turnu Severin?


daca avem 3,5-4 miliarde pe viitorul exercitiu bugetar, incepe sa mi se para o idee buna sa nu dam 3 miliarde pe Pitesti-Sibiu. De banii aia facem Lugoj-Calafat si bifurcatie spre Craiova(cu finantare TEN-T), astfel devine un PPP pe Craiova-Pitesti interesant si bancabil. Asta pentru transit E-V

De restul faci Sibiu-Brasov si Comarnic-Ploiesti si Comarnic-Brasov devine si mai rentabil pentru companii.

Si iti ramane sa bagi in Dumbrava-Iasi

rocklee

marcelbanu  :)....ce ai expus tu acolo e corect ....dar drumul e catastrofa ....am facut si eu acea varianta dar nu les recomanda nici macar tirurilor sa mearga pe acea varianta.... :D

bb13

scuzati-mi ignoranta  :D

articolul de pe hotnews afirma citand ministerul ca sectiunea Dumbrava-Deva a fost acceptata ca eligibila pentru foduri europene.

acea sectiune (prin cele 3 tronsoane, care mai au un pic si "nasc" la cele noua luni) nu ERA DEJA prinsa in finantarea europeana?