Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 64 Guests are viewing this topic.

iuli

Din câte se pare, acolo deja e viaduct  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mariansb

#6871
poze de la nodul Sebes -Lancram, de azi , in jur de ora 12 facute cu tel.; se lucra la partea de nod catre raul Sebes
Altfel, prin Sebes a inceput aglomeratia tipica de vara. De exemplu, dinspre Alba ,pana la intresectia cu DN7,era coloana pana la nodul de autostrada de la Lancram.
O veste buna ar fi ca in sfarsit au inlaturat acea linie ferata de la iesirea din Sebes catre Sibiu.








"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

nenea_hartia

#6872
Mulțumesc tuturor pentru poze și filme!

teocharis

Quote from: mariansb on April 25, 2013, 09:30:48 PM
poze de la nodul Sebes -Lancram, de azi , in jur de ora 12 facute cu tel.; se lucra la partea de nod catre raul Sebes
Altfel, prin Sebes a inceput aglomeratia tipica de vara. De exemplu, dinspre Alba ,pana la intresectia cu DN7,era coloana pana la nodul

va fi un adevarat cosmar vara asta odata cu re-intoarcerea "capshunarilor"...

athosga

Quote from: user201 on April 25, 2013, 10:10:51 AM
Pe niciunul dintre tronsoanele analizate nu este programata deschiderea vreunei sectiuni inainte de finalizarea respectivelor tronsoane, ne-a precizat seful CNADNR.

Chiar nu se va inaugura Orastie-Cugir sau centura Cristian mai devreme, fiind mult mai avansate, decat restul tronsoanelor?! Trebuie sa fie tare idiot deful asta CNADNR, daca considera ca asa e bine. :( Sau nu-i pasa deloc. Alta explicatie nu exista. :badday:

dexim

Doamne,
Greu mai merg lucrarile...........
Ce nu imi place este faptul ca se realizeaza tronsoane care incep de nicaieri si se tremina nicaieri :(
Au dat tronsoane mici la multe firme si nu au inceput si ei de la un capat.
Probabil ca asta face parte din ''reteta'' succesului la CNADR  :rant: 8) >:(
Parca este un blestem sau un ordin sa se aleaga praful !

sebba

pai lotul 1 de la Lugoj la Deva: ce utilitate va avea de unul singur si izolat?
are sanse macar sa preia ceva din traficul intre Timisoara si Deva? ca la altceva nu prea vad sa fie bun...
Sailing away! S/Y Haimana

mariansb

Evident cei care merg dinspre Deva spre Tm sau invers  vor fi in avantaj prin folosirea acelei bucati de autostrada, pt. ca e si distanta mai scurta si timpul castigat , plus siguranta autostrazii.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

athosga

#6878
Quote from: sebba on April 25, 2013, 10:06:51 PM
pai lotul 1 de la Lugoj la Deva: ce utilitate va avea de unul singur si izolat?
are sanse macar sa preia ceva din traficul intre Timisoara si Deva? ca la altceva nu prea vad sa fie bun...

Probabil va prelua "traficul meu" pe ruta Deva-Nadlac! Asa am calculat ca merita. Detalii dupa prima incercare. :)

NordKapp

Orice bucatica de autostrada complementara rutelor principale de tranzit a tarii merita sa fie realizata. Atat pentru traficul local cat mai ales pentru cel de distanta.
Iar daca in cazul de fata se incepea lucrul imediat dupa licitatie si la portiunea dintre Izvin si Sanovita era chiar minunat.  :)

Deci se pare ca sunt slabe sanse sa "testez" o bucata noua de autostrada in perioada imediat urmatoare dupa 17 mai? :(


MarianD

Chiar daca s-ar realiza si Nadlac-Pecica, celalalt capat ar fi in aer, ungurii si ei au de lucru, pana s-ar racorda cele doua autostrazi ar mai dura.
Tinta personala anul asta ar fi fost si o continuitate de la Pecica pana la Lugoj, cu acel lot lipsa + Deva-Sebes si ar fi ok. Tai 10 de min de mers de colo, 10 de colo, uite asa faci un Bucuresti cu 1 ora mai devreme.
Chiar si asa, fiecare centura care se realizeaza, fiecare metru care se da in exploatare, semnifica sansa ca se poate incepe un alt metru in alta parte.

Ce se intampla cu conducerea CNADR si cu Sova (care il priveam cu alti ochi inainte) este ca ei au mereu viziuni personale peste un domeniu tehnico-strategic. Sunt total nepregatiti si sunt incompatibili cu treaba.
E ca si cum mi-ar face nomenclatorul de lucrari pentru revizia la masina o profesoara de engleza.  Ce poate sa rezulte bun?
Adevarul este ca ministerele colcaie de incompatibili din astia si supararea mea este ca politicieni gen Sova nu au bunul simt sa ii calce pe cap, dandu-i afara, macar pentru incalcarea repetata a termenelor. Cum poate justifica cineva neatribuirea acelor loturi de atat amar de timp? Cum poti sa fii ministru si sa ridici din umar? De asta platim noi taxe? Sa spuna ca nu se poate? Fara sa incerce macar? Jalnic! Asta ne diferentiaza...unii sunt barbati, altii sunt fetite deghizate in oameni cu putere de decizie.

Treaba noastra e sa facem presiune, sa comentam, sa distribuim informatia, toti sa stie. Pana si Sova cred ca a vazut filmuletele aeriene, si sper sa ii fie rusine. O initiativa privata, planificata si executata ca la carte. Sa luam aminte!

sebba

nu cred ca merita sa faci Arad-Deva via Izvin pana nu vor fi gata toate loturile
Arad-Deva pe DN7 se fac in 2 ore aprox, si pana nu demult DN7 era OK ca stare tehnica! sper sa-l repare curand....

dar, in conditiile in care se va da drumul la lotul 1 de la Lugoj la Deva... tot nu merita sa mergi pe acolo
De la Arad la Sanovita (unde cred ca se va putea pe lotul 1 Lugoj-Deva, sunt aprox 80km din care aprox 50 pe autostrada => 50min
Apoi lotul 1, Lugoj-Deva, 27km => 15min
Dupa care vin cam 75km de la Dumbrava la Deva => minim 70min
si astia-s timpi ptr turisme

ceea ce in total inseamna un timp cel putin egal sau mai mare cu timpul DN7 plus aprox 30km in plus
nu cred ca se va complica vreun TIR sa mearga pe acolo doar de dragul autostrazii
daca ar fi terminata, completa, da, atunci s-ar justifica, ar fi 30km in plus dar ca timp ar fi mai putin, cel putin ptr turisme
asa, pe bucati, urca pe A1, da-te jos de pe A1, urca pe A1, da-te jos de pe A1...

stiu multi indivizi care trec saptamanal pe la Deva si nu folosesc A1, mai ales pe sensul Arad-Deva


Sailing away! S/Y Haimana

teocharis

as spune chiar mai mult: tiristii vor continua sa prefere DN7 Arad-Deva chiar si cand autostrada va fi gata, 30 de km nu e putin deloc!
autostrada va fi insa folosita de turisme

oare ce au avut in cap cand au ales acest traseu mai lung decat DN7 cand s-ar fi putut alege cu usurinta lunca Muresului, mult mai prietenoasa decat dealurile miscatoare care vor fi luate in piept pe Lugoj-Deva...

dorum

#6884
Pentru TIR-urile care vin dinspre Nadlac si vor sa ajunga spre Deva, Sibiu eu zic ca ar trebui luata in calcul f. serios si centura Arad-ului, pe care ai toate sansele sa o traversezi in 1h. Deci eu zic ca unii soferi de TIR vor venii pe traseul autostrazii, imediat dupa realizarea Sanovita - Dumbrava. Nu toti, asta e clar, dar se vor impartii.

Probabil dupa terminarea pasajelor pe centura ARAD se vor intoarce pe DN, iar cand va fii gata autostrada cu totul, pe DN vor ramane doar o parte mica din TIR-uri.