News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 37 Guests are viewing this topic.

32hermann

Quote from: Ionut on April 22, 2013, 07:44:11 PM
Aha, deci pe Sibiu-Pitesti ar trebui sa ne asteptam la alunecari ca pe Sebes-Sibiu... daca inteleg eu bine. Marfa.
Nu, pe sectorul Piteşti-Rm Vâlcea.

teocharis

#6691
Quote from: Ionut on April 22, 2013, 07:44:11 PM
Aha, deci pe Sibiu-Pitesti ar trebui sa ne asteptam la alunecari ca pe Sebes-Sibiu... daca inteleg eu bine. Marfa.

tocmai, NU trebuie sa ne asteptam la alunecari daca se va evita podisul getic - aka ruta Pitesti-Valcea - si se va traversa frontal Tara Lovistei - Salatrucu-Boisoara - Caineni

dl inginer spune mai sus ceea ce multi intuiam: muntii sunt mult mai stabili si predictibili decat dealurile!

late edit: ptr cei care dau fuga la maps.google.com Salatrucu-Boisoara - Caineni este actualul DN7D si, mai important, fostul drum al "postalionului" care lega - din evul mediu deja! - Transilvania de Tara Romaneasca...




neaguionutu

#6692
Bulgarii o sa faca pe finantarea din 2014-2020 urmatoarele :
- restul de autotrada A2 Hemus, de la actualul capat al autostrazii la Yablatnitsa la celalalt capat - Belokopitovo - care este in contructie si va fi gata anul asta;
- Autostrada A 5 Cherno More - de la Durankulak ( Vama Veche ) - Varna - Burgas ;
- o autostrada Rila , care sa uneasca autosrazile A3 Struma , A1 Trakia si A2 Hemus
- drumul  expressways Ruse-Makaza & Ruse-Svilengrad



Detalii intr-un pdf , dar este in bulgara :
pdf aici

teocharis

respect bugarilor, daca si-au planificat deja cu un an inainte de demararea efectiva a ciclului 2014-2020 prioritatile si proiectele pe care vor sa le implementeze

32hermann

Quote from: teocharis on April 22, 2013, 07:51:51 PM

late edit: ptr cei care dau fuga la maps.google.com Salatrucu-Boisoara - Caineni este actualul DN7D si, mai important, fostul drum al "postalionului" care lega - din evul mediu deja! - Transilvania de Tara Romaneasca...

Oare de ce ...? Cu siguranţă aveau ceva ce noi nu mai avem: răbdare (tutun încă nu aveau ...) să analizeze.

sebba

ce-mi pare paradoxal e ca acele viaducte, comparabile cu cel de la Aciliu, sunt inca pe picioare, si stau acolo bine merci de atatia amar de ani, fara pic de intetinere...
iar acum pe A1 la Timisoara avem trambuline anti-adormire :/
Sailing away! S/Y Haimana

teocharis

Quote from: 32hermann on April 22, 2013, 08:02:55 PM

Oare de ce ...? Cu siguranţă aveau ceva ce noi nu mai avem: răbdare (tutun încă nu aveau ...) să analizeze.

astazi se fac zeci de PSF, SF-uri de milioane de EUR iar rezultatele "analizelor" topo, geo, eco, bla-bla...se vad cand se ajunge efectiv la munca in teren...

iuli

Quote from: sebba on April 22, 2013, 08:12:22 PM
ce-mi pare paradoxal e ca acele viaducte, comparabile cu cel de la Aciliu, sunt inca pe picioare, si stau acolo bine merci de atatia amar de ani, fara pic de intetinere...
iar acum pe A1 la Timisoara avem trambuline anti-adormire :/

Nu e deoloc paradoxal. Acele viaducte stau nefolosite, nu lucreaza... singura presiune si forta care se excercita asupra lor si a terenului e insasi propria Greutate (nu masa).
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mariansb

Quote from: bogdymol on April 22, 2013, 07:36:20 PM
Multumim de poze mariansb. Se pare ca Alpine sta bine cu asfaltul, cel putin pe sectorul pe care ai pedalat tu. Mai ai si alte poze?

Cu placere!Da mai am poze, vor urma.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

stangabriel

#6699
Multumim de poze. Sper ca peste un an probabil se va putea intra in tara pe autostrada pana maxim Izvin....apoi  Dn 6 putin.....apoi iar A1 pana la Dumbrava,cateva serpentine cu gropi pe DN 68A si de la Deva pana la Sibiu pe A1 cu  lot 3 lipsa mai mult ca sigur. De la Sibiu ai de ales pana la Bucuresti cele 2 variante,pe Brasov sau Pitesti.

Sau de la Izvin direct pe DN6 pana la Craiova si Pitesti Bucuresti. Intrebarea e:

Un strain care vede la Google maps ca se poate intra in Romania pe autostrada,oare ce varianta va alege pana la Bucuresti? De unde se poate interesa el,in afara de acest Forum :)

mariansb

Pana sa continui cu pozele de ieri de pe Pecica-Arad, pun cateva din dimineata asta ( in jur de ora 8  ) de pe lotul 1 din Orastie -Sibiu.Cei de la Strabag trageau tare, la fel era si pe Simeria-Orastie.

[/URL]







[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

continuam spre Arad bypass


[/URL]





[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alecu26

Quote from: dorinparau on April 21, 2013, 05:50:11 PM
Si asa ca putin amuzament, mi-a scapat sa pun poza asta facuta imediat  dupa ce am plecat de la viaductul de la Sacel (tot in santier). Oare ce aveau de gand cu acest utilaj...l-au trimis sa ma ameninte sa parasesc zona...ca daca nu..... ?!?! :))



:))))

se numesste compactor "picior de oaie". La terasamente care se fac din pamanturi argiloase sunt excelente. Asa reusesti sa concentrezi greutate compactorului in suprafete mai mici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mariansb

Precum se poate vedea , pe aici se asternuse ieri asfalt, inca era cald

[/URL]









[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

Nemaiputand sa continuam pe autostrada, am luat-o pe drumul tehnologic alaturat

in prima poza, privind spre Pecica

[/URL]










[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell