News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 18 Guests are viewing this topic.

cfdp

In plus se pare ca inainteaza si cu sapatura in partea inferioara a sectiunii

danutzu_1069

#63691
Pai trebuie sa o înceapă si pe aia...
Nu stim cat s-a săpat din lungimea totala...

Din păcate, Porr a ridicat mult standardul de execuție tunel, fiind primul pe care l-am vazut. Acu', orice altceva va fi un ...jeg dezorganizat..
Poate ar fi bine sa vedem si costurile pe metrul de tunel in fiecare caz in parte (desigur, daca se pot... extrage)

Voicu

Iar spațiile alea goale de lângă bolta tunelului chiar așa trebuie să fie?
@Ionut: dar noi avem voie să fim mai critici?

ncb

Autostrada A1 Pitesti Curtea de Arges.
Monitorizare Dezvoltare Infrastructura 15 Martie
2025



BabaDog

dr4qul4

pare ca in sfarsit se lucreaza la nodul CdA, pe toata lungimea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

roberthpop

Oare vor avea nevoie de lansator pentru montarea grinzilor de pe breteaua de legatura ? Nu prea este spatiu de manevra in zona...
Roberth Pop

M_Z

@roberthpop sigur nu vor folosi lansator.
lansatoarele se folosesc la grinzi mai mari si pe aliniament sau curbe cu raze mari.

sunt deja facute antretoazele si se observa structura de grinda continua, 9 buc/derschidere asezate pe 2 izolatori seismici.
sunt grinzi mici ceva la 20-24m maxim 30t/buc. pot fi puse cu o singura macara de 250t la distanta de pana pe la 20-25 m.