News:

Tur de forță pe A0, 12-13 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 32 Guests are viewing this topic.

Valentin Cornea

#63645
Calm, calm. Au desenat pe aceeași planșă mai multe variante. Se va realiza doar una. Cea mai simplă, care se cam știe. Exces de zel al celor cu studiul de fezabilitate. ca să-și merite banii!

Cetatean

Asta iasa cand proiectarea nu tine cont de topografia zonei. Verificatorul celor care au facut proiectul,e chair un profesor universitar,de la catedra de drumuri din TM.
Intr-adevar traficul e mare pe triunghiul Deva-Simeria-Hunedoara. M-as arunca sa zic ca e preponderent local.

In loc sa ingroape la propriu bani in asta,mai bine ar face un drum cu o banda pe sens pana la Harau,din Santuhalm. Te ajuti si de podul ala care e deja facut,la Harau. Trebuie un pod peste Mures,si unu peste CF.
Iar penteu Deva,ca tot se va termina (cand) pasajul ala peste Cf,legat de drumul asta de la Santuhalm la Harau. Si gata.

Dar aici sunt alte meciuri.

EugenRo

Mai repede par sa fie 2 variante, alternative.
Plus ca 'magaoaia' nu e DX pt ca ar avea un giratoiu, din ce vad  :lol:

alecu26

Dacă chiar vor sa facă ceva util și ieftin....sa facă la intersecția cu DN 7 cu DN 76..un mic Nod rutier (la descărcarea de la Soimus, spre Deva) I ajuta terenul sa facă ușor ceva denivelat.
Ar scuti zeci de secunde la fiecare mașina.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marius.firtonea

Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 07.03.2025 - Viaduct Boita


danpandrea

Le-am așezat un pic în Photoshop, ca să vă faceți o idee mai bună.


Valentin Cornea

#63651
Se pare că cei de la Consiliul județean Hunedoara au multă fantezie, prea multă. Mai ales trecerea peste autostradă desenată cu albastru este de-a dreptul SF. Ce trebuie să se rețină este faptul cu nodul rutier din proiectele CNAIR este cel cu verde, adică este aproape bătut în cuie, dacă CNAIR-ul este serios. Restul sunt pure utopii. Cu cât mai multe cu atât mai bine, zăpăcim lumea. Ca să tragem de timp și să nu se spună că n-am făcut nimic. Este mai ușor să tragi pe o  plansă niște linii frumos colorate decât să se spună că nu faci nimic. Păi cum rămâne cu proiectul Transregio Hunedoara- Sântuhalm-A1, prezentat acum vreun an? Care arăta clar cum se face conexiunea cu nodul rutier de pe A1. L-am îngropat și venim cu alte aiureli? Și uite așa a mai trecut un an și o luăm de la capăt!!!

M_Z

Observ in ultimul timp o pasiune absolut bolnăvicioasă pentru podurile oblice. Ori e vreun fetiș comun pentru proiectanții mai noi ori nu au învățat că mai întâi se pune podul in pozitia cea mai favorabilă și apoi se aduce drumul acolo.

danutzu_1069

Ah, asta este un punct sensibil...
Tare sensibil.
Mai ales la pasajele peste autostrada, puse perpendicular, desi drumul "original" taie autostrada oblic. Rezulta o șerpuire pe rampa si panta, care nu este tare plăcută dpv al șoferului.

M_Z

Drumul îl muți ușor dar Mureșul mai greu  :lol:
Nu e comparabilă situația. Sau mă rog poate fi daca te gândești că și la pasaje fac tot așa invers.
La poduri/viaducte unde ai lungimi mari merita sa pui podul perpendicular și să-i aduci drumul in capete.
La un amarat de pasaj peste A de 40-50m merita să îl faci oblic ca să rămână drumul drept sau macar să îl inclini numai cât să nu mai faci rampele alea atât de virajate.
Ca o paranteză, m-am dat cu dusterul pe un S din asta la nivel de terasament, după ploaie, pe mâzgă, fără parapete... Avea terasamentul vreo 10-11m lățime și cam tot atât înălțime.
Fun tare :D

ncb

Autostrada A1 Lot 2 Boita Cornet - zona cu
autorizatie construire între kilometri 13+170 si
14+150



Radu Ignat

Cetatean

Legat de desenul ala de la Deva.
- in zona,autostrada are un rambleu de 5-6 m?
- pentru un pasaj pe deasupra ar rezulta o inaltime de minim 13-15 m...
- nu mai vb de serparia ce rezulta...e megalomanie...
- la Harau,este un pasaj,pe sub autostrada,practic pentru un drum agricol,acolo unde cnair face nod. Foarte simplu si elegant rezolvata problema.
- avand in vedere ca se face nodul ala,cred ca un racord la el,ar fi arhisuficient
- in aceeasi zona,Muresul are si cea mai mica latime,dupa cum se poate vedea.
-o combinatie dintre portocaliu si albastru,ar ajuta atat Deva cat si Hunedoara.
- ce as mai adauga,intr-adevar o legatura de la nod la Dj 107a.
- dupa reabilitarea lui traficul in zona,pentru turism a crescut. Sunt ceva reataurante,giardini di zoe etc


Cu varianta albastra tre sa traversezi Cerna,calea ferata aflata si ea in rambleu de 2-3 m si Muresul. Parca am masurat si avea undeva la 100 de m in zona aceea.

La intersectia cu dn76,da se poate face ceva elegant,dar nu cred ca o sa faca prea curand. O mai arunca la alegeri. Era o schita la un moment dat...penibila.
Balta aia care se vede in poza la nord,parca s-a luat material de imprumut pentru autostrada.

rocklee

Tot ce se face acolo este vorba de vechiul proiect de care se vorbea pe vremea lui Sova ala cu cortul....
Numai ca acum este facut pe bucăți
Prima data au tras ...giratoriul de la Santuhalm...apoi Cnair au priectat nodul Harau
Apoi Cj HD...au proiectat marele Dx Harau Santuhalm... :D  :lol:
Dar el era un singur priect ...legarea Municipiului Hunedoara de autostradă...
 :((

Ionut

Pun pe cele mai citite thread-uri anunțul pentru campania 3,5% pentru API în 2024-2025. A venit momentul să ne susțineți din nou. Pe thread-ul dedicat campaniei găsiți declarația pre-completată cu datele noastre și puteți să mă întrebați dacă e prima dată când direcționați 3,5% pentru noi. E foarte simplu și ne ajută enorm. În 2024 am strâns 18.300 RON din campania 3,5% pentru API! MULȚUMIM TUTUROR! Este puțin mai mult ca în 2023 (când am strâns cam 15k) și reprezintă vreo 9% din veniturile totale API pe 2024.

Spuneți și altora. :D
Mulțumim tuturor! :cheers:

pasa_andrei

Autostrada A1 - Lot 4 - Tunel Momaia -09.03.2025

O vizita la tunelul Momaia, se lucreaza in continuare 24/7. Mai au 50m de excavat pe tunelul Daniela in partea inferiora, iar la tunelul Daniela au ajuns la 1120m.


Enjoy!