News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 27 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Despre Mapa: de ce ne miram? CNAIR a crezut ca își poate bătea joc de contractori la licitație. Iar MAPA ne-a întors pe deplin (noua, romanilor, pe care CNAIR teoretic ne slujește și ne reprezinta) incompetenta și mojicia noastră.
Care mojicie? "Luați contractul asa cum e și asumati-va toate costurile și riscurile".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

AndreiTM

Daca Mapa au depus PT/DTAC, si va fi aprobat de Beneficiar, inseamna ca Mapa s-au incadrat in Financiarul depus/cerut la licitatie... ceea ce e o veste FANTASTICA !!!
Ca se mai schimba cote si trasee.. e un lucru normal, dar important este ca NU trebuie REFACUTA licitatia.

horatiu.cosma

SF varză a fost și pe Sibiu - Pitești 3, la fel cum a fost și cel de pe lotul 2. Diferența e că Webuild s-a mișcat la proiectare mult mai bine și, deși au pornit cu 6 luni după turci, au ajuns semnificativ mai în față.

Și problema mare azi e că întârzierea turcilor afectează și lotul 3. Webuild are AC pe 10km din 37. Pe restul, sunt modificări în proiectul tehnic față de SF și trebuie revizuit acordul de mediu. Documentația de mediu e gata de anul trecut. Și stă în sertar. Fiindcă cei din CNAIR vor să facă o singură revizuire a acordului de mediu pe PiSi2 + PiSi3. Și turcii tot amână depunerea documentelor.

De ce o singură procedură? Că dacă începe mai devreme PiSi3, o nouă procedură nu poate fi pornită (pentru PiSi2) până nu e gata PiSi3. Și fiind parc național, există riscul să se prelungească.

Însă dacă se știa de anul trecut că turcii vor tot amâna din nou și din nou cu mediul, era mai bine să pornească PiSi3 separat și poate azi era gata. Și se dădea AC integral și puteam spune că începe să curgă clepsidra de 4 ani pentru PiSi3. Așa, stăm blocați, până se trezesc turcii...

Cât despre PiSi2, maxim ce ar mai putea autoriza pe termen scurt sunt niste viaducte în continuarea celui în lucru, până în primul tunel Boița. În rest, cam tot e blocat de mediu.

marius.firtonea

Deci inca un an pierdut pe PISI 2, dar stati linistiti cu siguranta va fi gata in 2028.

pasadia

Cumva in aceeasi procedura de mediu vor baga cei din CNAIR si investitia in intersectia / descarcarea DJ 703M in DN7? Caci asta e investitia lor, nu intra nici in PiSi2, nici in PiSi3, dar va fi cu adevarat mare nevoie de ea...

horatiu.cosma


pasadia

Ma refer la podul peste Olt si CF al DJ703M si la intersectia DJ-ului cu DN7. E sigur ca fac parte din PiSi3? Caci eu stiam ca PiSi3 se termina la capatul bretelei de descarcare in DJ703M, iar de acolo traficul ar trebui sa foloseasca DJ-ul actual (cat timp nu intervine CNAIR printr-un alt proiect dedicat).

tom_sawyer


Xed

Multumim! Mie mi-a scapat postarea respectiva. Prin modernizare putem intelege si o refacere a podului de peste raul Olt, nu?
Ma gandesc ca podul respectiv a fost pana la urma construit pentru un alt gabarit si volum de trafic ce nu are cum sa faca fata in viitor odata ce sectiunea 3 va fi finalizata.

pasadia

@tom_sawyer stiu postarea si toata discutia care a urmat. Si tocmai din acel comunicat al Guvernului eu inteleg ca este vorba despre un proiect distinct, numit "Amenajare nod rutier [...]", justificat de proiectul autostrazii (PiSi3).
Dar proiect distinct, cu propria lui fisa, cu propriul lui contract (sau ma rog, executie in regie proprie, desi ma indoiesc). Nu ca parte din contractul semnat cu WeBuild.
De asta raspunsul lui @horatiu.cosma m-a "confuzat", caci nu cred(-eam) ca face lucrarile respective fac parte din contractul PiSi3.

horatiu.cosma

Includ lucrările alea pe rezervele de implementare de pe PiSi3, că e mizilic față de sutele de milioane disponibile în rezervele alea.

ncb

AUTOSTRADA A1 Curtea de Argeș - Tigveni
| Sibiu-Pitesti Sectiunea 4 Stadiu lucrari
03.03.25 Porr



Raducu P Drum

Cetatean

Preluata de la CJH
Practic un DEX care ajunge la A1 in zona Harau (Deva,Hunedoara)

Din ce vad pe plan,pe langa nodul la A1,de care se stia (nu stiu daca nu e si licitat) si care din punctul meu de vedere era arhisuficient,acum au "desenat" magaoaia aia,care nu cred ca se va face vreodata in viata asta.





Powered by API/PUM imgur uploader

M_Z

Quote from: Cetatean on March 06, 2025, 04:29:38 PM...acum au "desenat" magaoaia aia,care nu cred ca se va face vreodata in viata asta.



 Sa ai gura aurită  :lol:

alexV

Pare depasit cu 60 de ani proiectul. De pe vremea cand America isi facea autostrazi prin fiecare centru de oras.