Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 41 Guests are viewing this topic.

WebSrc

#63270
QuoteMai avem putin peste 100 metri din Tunelul Daniela

La multi ani, România, de ziua Unirii Principatelor Române!

Sunt pe șantierul Sectiunii 4: Tigveni - Curtea de Arges a Autostrazii Sibiu - Pitesti A1, unde mai avem puțin peste 100 metri și străpungem Dealul Momaia de la un capăt la altul pe firul Tunelului Daniela (sensul de mers Sibiu-Pitești).

Pe acest lot, construim primul tunel rutier la nivel de autostradă de pe acest drum de mare viteză pe sub Dealul Momaia din județul Argeș, care are 2 fire principale separate și paralele, câte unul pentru fiecare sens de mers, denumite Tunelul Daniela (sensul de mers Sibiu-Pitești) și Tunelul Alina (sensul de mers Pitești-Sibiu).
Anul acesta unim mai multe regiuni al României și prin autostrăzi. La mulți ani uniți, România!

Hai Romania, hai ca se poate!

I. Scrioșteanu pe Facebook

survola

In Anglia se construiau primele tuneluri (pentru canale navigabile pe atunci, nu erau trenuri sau autovehicule) prin anii 1795, cu portaluri, puțuri de aerisire și 2-3 km lungime.
Chiar sunt curios ce TBM-uri foloseau  :troll:

dorum

da, si mureau jumate din sapatori :)

Feri

𝗨𝗹𝘁𝗶𝗺𝗲𝗹𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗴𝗮̆𝘁𝗶𝗿𝗶 𝗶̂𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝗶̂𝗻𝗰𝗲𝗽𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗹𝗮 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗹𝘂𝗻𝗴 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗮𝗹 𝗥𝗼𝗺𝗮̂𝗻𝗶𝗲𝗶
Sunt pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭, unde antreprenorul execută ultimele pregătiri necesare înainte de demararea lucrărilor și pe acest lot de autostradă.
La acest moment:
✅️ sunt finalizate organizările de șantier, inclusiv laboratorul de calitate;
✅️ echipamentele de lucru şi utilajele sunt pregătite;
✅️ sunt în curs de finalizare lucrările pregătitoare pentru construcția portalurilor celor 2 fire de tunel și a zonelor de acces a instalației TBM pentru tunel.
Reiterez faptul că avem emisă Autorizația de Construire și că, în scurt timp, vom începe lucrările și pe această secțiune în lungime de 37,4 km.
Lucrările prevăd și construirea 𝗰𝗲𝗹𝘂𝗶 𝗺𝗮𝗶 𝗹𝘂𝗻𝗴 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 utilizând tehnologia TBM, și anume 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗣𝗼𝗶𝗮𝗻𝗮, care va avea o lungime de 1,7 km şi va fi format din 2 galerii cu câte 2 benzi de circulație pe sens.



I.Scriosteanu

WebSrc

A1 MARGINEA - HOLDEA


Eugen, multumim inca o data

FlorinR

Marginea este o comună în județul Suceava.
In Timis e Margina.

Stefan01

Cu mulțumiri lui Radu Ignat pentru filmarea de pe lotul 2.
Turcii avansează greu la structuri. Poate va ține UMB niște cursuri.


dorum

Nu e fezabil economic sa traga tare pt viaductu asta cand doar pe bucata asta au AC. Le-ar iesi prea scump sa aloce resurse insemnate doar aici...

Stefan01

Privit punctual așa este.
Îmi doresc să obțină autorizație de construire pe cât mai multe sectoare și să se apuce serios de execuție. De la dorință până la putință e cale lungă. Ionuț are dreptate în postarea sa.

danutzu_1069

Cred ca am mai spus-o, s-a facut proiectarea mai repede pentru zona asta pentru ca sa poata si Makyol sa proiecteze nodul.
Este cat se poate de logic, Pentru A13 nu puteai face nimic pana nu era gata proiectul celor de la Mapa pentru zona respectiva.
Si daca tot au avut proiectarea gata, le-au dat si AC ca sa inceapa sa miste ceva.
Desi, nici asta nu este la intamplare, si n-ar fi exclus ca Makyol sa termmine mai repede proiectarea nodului si sa primeasca AC pentru asta.

marius.firtonea

Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 25.01.2025 - Viaduct Boita


mdragos

Cred ca MAPA inca nu a aflat daca poate sa faca acest proiect in banii estimati. Pana nu vedem un PT aprobat pe tot lotul vorbim vorbe..... Sa nu patim ca la Marginea unde Webuild a facut proiect pentru tunel si nu a fost receptionat de CNAIR. Ar fi cel mai negru scenariu: a trecut timpu si nici proiect sa nu iasa. Sa o luam de la 0 in 1-2 ani ....

cosminnus

Salini e fostul constructor de pe LD2, nu Webuild.

danutzu_1069

#63283
@mdragos , despre care "...Marginea unde Webuild... " vorbesti?

De fapt e MARGINA... nu Marginea

Si e SALINI IMPREGILO SpA si S.E.C.O.L,...nu WeBuild .

Si au proiectat tunel (oare?) pentru ca au vrut ei nu ca le-a cerut cnair (parca)
Proiectarea originala a fost cu debleeu maaare, a venit revizuire de acord de mediu... etc.

dr4qul4

Salini Impregilo + Astaldi = WeBuild

Dar Astaldi a fost mereu in topul constructorilor de la noi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist