Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

paullie

#63150
De unde inca 3 ani colegul Voicu la CdA - Tigveni? OIL de constructie parca s-a dat pe la jumatea lui Martie 2023 si au 44 de luni conform contractului. Sincer nu cred ca PORR dupa cum ii stim se vor intinde dupa 1 Dec 2026.

Ionut

În niciun caz 2027. Ei vorbesc să termine anul ăsta. Voi ați citit predicțiile API? Bine, vedem dacă fac vreo minune, eu nu cred. Dar în niciun caz nu ne apucă 2027 pe lotul Porr.

horatiu.cosma

Se referea la modernizarea DN-ului. Dar nu a nimerit-o cu 3 ani, sunt 4 luni proiectare și 12 luni execuție pe lotul proaspăt licitat. Un lot inutil, că termină Porr mai rapid autostradă în paralel. În schimb celălalt lot spre Vâlcea e super important sa se miste rapid cu lansarea licitației și execuția lucrărilor.

paullie


adrian sibiu

#63154
La mulți ani ,tuturor pasionaților de infrastructură!
Azi e despre Viaductul Boita de pe autostrada A1 Sibiu Pitesti lot 2 Boita Cornet!


TibiV

Excelenta filmare! Pacat ca nu duce nicaieri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

intrebare pentru cunoscatori: acele piese oranj de dupa viaduct sunt cofraje simple pentru piloni sau sunt cofraje pentru turnat tablierul in consola asa cum a fost la talmacel? eu sper ca acea deschidere mare peste breteau existenta sa fie metalica; turnarea in consola e de durata...

reed

#63157
:lol: De parca s-ar termina maine ultimele 2 tunele si ne tine viaductul asta pe loc.
L.E.
Probabil o sa fie pod combinat In consola/metalic cu grinzi
Plus ca mai e si un podet sub viaduct , cam unde e zidul ala cu piloni forati





gicu

E util că au început cu viaductul, pentru că nodul ar trebui terminat în avans față de restul lotului. Asta pentru a putea da în trafic primul lot din A13, care sigur se va termina înainte.

johnny348

Care e imparteala acolo la Boita ... Makyol face nodul iar Mapa continua cu autostrada?

marius.firtonea

Makyol construiește tot nodul, Mapa construiesc doar viaductul peste actuala coborare de la Boita si continuarea lotului 2.

Dulghii

Un plus pe care îl văd aici este că ambele firme sunt turcești și probabil se vor și ajuta una pe alta ca subcontractori sau alte servicii. Eu sper să vedem și A13 și A1 în lucru anul acesta, sunt sigur că cele două mari firme vor colabora, acuma vedem dacă spre bine sau spre rău.

bim14

Cum se zice pe santiere, au iesit turcii din pamant, deci putem spera ca in 5-6-7 ani sa avem gata prima traversare a Carpatilor la nivel de autostrada.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMAm virat 500 de lei in contul API pentru ca la final de 2024 sunt peste 50 de km de A7
Daca vom avea Focsani-Bacau la sfarsit de 2025, mai cotizez cu 500 de lei la API.

Cetatean

Da,sigur se vor ajuta intre ei :))
Musteste putina panica la turci din 2-3 motive precizate pe aici de mult timp:
- lipsa muncitori (se lauda ca ofera 9000 net la muncitori cu experienta)
- lipsa personal tesa (au mai completat de la firmele din SB)
- subcontractorii sunt sceptici din cauza ca nu au licrat ch ei,fiind turci negociaza la sanje intr-o piata destul de aglomerata de licrari.

danutzu_1069

@GAC , alea sunt parti pentru cofraje, cum sunt cele deja pe elevatie.