Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 34 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

In mod sigur sunt si turci, cel mai probabil soferi ai deserventi de utilaje.

Mojito

Cât este salariul mediu în Bosnia și cât este in Ro? Cu cât este platit un muncitor acolo și cu cât în Ro? După ce faci socoteala vezi că este mai ok sa aduci muncitori din Bosnia.

bbk

#63092
  Cand le-a fost livrata vola,  operatorul care a plecat cu ea a avut nevoie de traducatoare(prin telefon), la intrebarea english, francais, italiano a ridicat din umeri, romaneste sigur nu, alfel ar fi avut o minima reactie la injuraturile soferului de camion care le-a adus vola.
 LE:  si astia au alergie la drumul tehnologic si folosesc drumul comunal, mai folosesc si camioane fara numar(banuiesc ca nu sunt inmatriculate). Pe cei cu trackere ale lui umb trebuia sa intri cu masina pe drumul tehnologic sa ii ocolesti pentru ca ei nu se deranjau sa il foloseasca...

DragosC

Nu isi prea are locul acest subiect in acest topic, dar as fi preferat ca firmele care construiesc infrastructura Romaniei sa o faca integral cu angajati locali, si ca aceasta conditie sa faca parte din toate contractele semnate cu autoritatile.
Nu spera si nu ai teama

carutasul

păi după cum se vede, de multe ori firmele locale aduc nepalezi deci probabil că nu ar funcționa :) Nu cred că deocamdată șomajul e o problemă în țara noastră, aș zice că dimpotrivă. Deși eu m-aș gândi în schimb la niște programe de dezintoxicare/reabilitare prin muncă, mă refer la cei care reazemă stâlpii cârciumilor sau sălilor de păcănele și se plâng că nu au de lucru, insă asta e complet offtopic și oricum nu cred că ar rezolva problema lipsei de forță de muncă.

voicul

^Care angajati locali? Care nu exista sau deja lucreaza?
De asta se si aduc din afara, ca nu exista forta locala (care sa si vrea sa lucreze).

Ionut

Așa faină-i iarna pe forum...

DragosC

@carutasul ma gandeam strict la proiectele de infrastructura, nu la horeca, cumva asa pe un soi de mandrie de genul "autostrada pe care circul e construita de romani, dar shaorma e pregatita de nepalezi"  :lol:

Eh, in vestul tarii probabil ca muncitorii locali au pretentii salariale mai ridicate, cine stie. Totusi, la miliardele alea de euro din contractele cu statul, poate ca ar putea face un efort sa scoata lumea la munca. Sau poate chiar nu exista, din cauza somajului scazut din zona  O:-)

Parca pe A7 se intentioneaza sa se lucreze cu detinuti pe anumite sectoare, e o colaborare cu autoritatea nationala a penitenciarelor.

@Ionut la multi ani !  :)
Nu spera si nu ai teama

dorum

E off topic, dar tine de A1...
E ceva  :banana2:
Am vazut-o si pe asta !!!
https://www.facebook.com/reel/2000422727072353

bbk

Tot strict in proiecte de infrastructura, in santierul UMB de la Margina singurii "locali" sunt cei de la firma de paza, si nu e din cauza faptului ca am fi mai cu mot, mai cu pretentii. Multi au fost interesati sa lucreze pe santier dar cand umb a tras un sec"daca te angajezi la noi in niciun caz nu vei lucra aici ci vei merge pe santierele din zona Moldovei" au ajuns la concluzia ca Austria e mai aproape decat Bacaul sau Focsaniul si nici nu trebuie sa stea cazati la conserve de 2,4x6 cate 2 in schimburi de 12 ore pentru aprox 1000-1500RON in plus fata de cat e salariul in zona

rocklee

de pe canalul de youtube a lui adix .... :D  :p


aby28

Va fii refacuta vama Nadlac (Si Bors)

Pare ca amandoua (+ vitoarea vama la Salonta) sunt proitectate cu loc liber in mijloc fix pentru intrarea in Schengen





Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

  Multă sănătate, colegi de forum și un an mai bun, în acest 2025 !!!

   """.... Va fii refacuta vama Nadlac ...""", lucru care va fi foarte simplu, prin simpla reamplasare a "liniei" de containere ale poliției de frontiră românești și maghiare "mai pe laterale"...... La "camioane" va rămâne banda deschisă pentru trecerea pe cântar (când va fi cu deviere)  sau devierea agabariticelor, care trebuie să-și facă AST în marja de competență a ACI/"cântar"-ului.....
      La Borș e și mai simplu, că nu au nimic de mutat din loc..... Aceeași deviere la camioane, ca și până în 31.12.2024, dacă le bagă pe cântar și la fel la "gabarite" pentru AST pe intrare în limita competenței ACI-ului.....La Borș, însă e o problemă cu benzile de eventuală așteptare pentru anumite formalități, pentru că Borșul nu are o parcare/terminal între cântar și (ex)poliția de frontieră de mărimea celei de la Nădlac 2...... E ceva ca parcare doar pe partea magiară.

AdrianB1

@DragosC , la tunelurile de pe A1 nu poti lucra numai cu angajati locali pentru ca nu exista cei cu calificarea necesara. Porr si bosniecii aduc expertiza pe care romanii inca nu o au si in niste limite nici nu o sa o aibe prea curand, in special la ingineri, ca nu e o meserie care se invata intr-un singur tunel. Restul muncitorilor pot fi locali, dar in contract nu poti discrimina intre muncitorii romani si UE si oricum nu e coada de experti in tuneluri rutiere la usile Porr si UMB sa se angajeze, somajul in domeniu e probabil fix zero.

Acum cativa ani Joe Biden le spunea la minerii din minele de carbuni din Appalachia sa se apuce de programare. Ca oricine poate face programare, tuneluri, rachete, poate are nevoie si Elon Musk de ceva angajati la Starlink si ia niste drojdieri locali, ca se pricep. Ba la tuneluri e si mai bine, se apuca din ambele capete de un tub de tunel forat si daca nu se intalnesc pe drum obtii 2 tuburi si faci contractul inainte de termen.

(daca e nevoie de explicatii, era o gluma, nu avem tuneluri atat de lungi ca sa nu se intalneasca, mai ales daca le facem mai serpuite)

handrei

Apropo de tunelurile de pe A1, pentru cei interesati, Irinel Scriosteanu a publicat azi niste poze pe pagina lui de FB:

https://www.facebook.com/share/p/1MJh4GA1BD/