Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 47 Guests are viewing this topic.

mdragos

Cred ca s-a cerut cu banda de urgenta. Tunelurile UMB de la Cosevita asa sunt.

danutzu_1069

Daca nu gresesc, si tunelul PORR are banda de urgenta...

dr4qul4

Aveti idee cand ar trebui sa treaca TBM-urile prin Tigveni?
Daca as stii macar o ora aproximativa, as putea face rost de o filmare
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Unele piese sunt agabaritice deci va trebui autorizatie de transport. Probabil va fi ceva ....zarva si prin presa...

P3trut

Poate s-a mai discutat, mi se pare ciudata absenta nodurilor rutiere pe loturile 2 si 3 montane din PiSi. Pe lotul 3 merge inca unul pe la Poiana, aproape si de tunel in caz de ceva. Pe lotul 2 macar unul pe la mijloc, pe la Caineni - stiu ca e greu de construit numai ca in caz de ceva accident, e distanta mare pe care esti blocat.

hefaistos

La Poiana nodul ar fi pur "turistic" pentru ca nu prea exista drumuri in zona care sa poata prelua traficul de autostrada nici macar in regim de avarie.
Iar pe lotul turcilor problema este una de diferenta de nivel intre A1 si DN7. Si de ing
hesuiala. Adica nu prea ai unde sa cobori si sa te invarti. La Cornet e chiar o mica "lunca", ce permite crearea unui nod.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

DragosC

#63066
https://www.economica.net/a1-rm-valcea_798470.html

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat la licitație modernizarea unui tronson de 10 kilometri din DN 73C Curtea de Argeș - Tigveni. Acesta face parte din așa-numita "secțiune 6" a A1 Sibiu - Pitești, care va lega noua autostradă de orașul Râmnicu Vâlcea.

Obiectul contractului il reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru ,,DN 73 C, km 44+800 – km 55+000, Curtea de Arges – Tigveni" (LOT 1) în lungime de aproximativ 10,2 km.

Valoarea estimată a contractului este cuprinsă între 330 milioane de lei și 389 milioane de lei.

Durata minimă a contractului este de 76 de luni și este compusa din: 4 luni perioada de proiectare, 12 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni durata minimă aferentă perioadei de garanție.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 12 februarie 2025, potrivit calendarului actual din SEAP.


Mai exact, e vorba de sectiunea intre iesirea din Tigveni si Curtea de Arges, nodul viitor de iesire/intrare A1.
Nu spera si nu ai teama

andreita

deci, ei fac Tigveni - Curtea? In loc de RM Valcea - Tigveni ? Lool

DragosC

Pai daca acolo se termina A1...
Nu spera si nu ai teama

Alpin

Normal era sa repare portiunea Tigveni-Rm Valcea prima data, astfel peste un an vom avea autostrada pana la Tigveni si DN73C paralel cu autostrada reparat. Si mai departe spre Rm Valcea DN73C va ramane cu gropi. Imi aminteste de largirea DN7 la doua benzi intre Talmaciu si Boita, desi era clar ca dupa deschiderea A1 pe acea portiune nu va mai fi trafic in zona.

Feri

@P3trut , un nod adițional care să deservească Țara Loviștei a fost menționat acum două luni ca inițiativă locală a primăriei comunei Perișani:

Quote,,Toată comunitatea știe că lucrările la acest tronson care traversează pe mai bine de 10 km, comuna Perișani, înseamnă un avantaj pentru localitatea noastră. Economic. Vrem si după finalizarea acestui sector să fie un avantaj. Chiar dacă în proiectul inițial nu a existat un nod de descărcare, azi se impune un astfel de punct strategic, pentru că nu mai puțin de 3 drumuri majore trec pe aici, cel spre DN7, cel spre Curtea de Argeș și cel spre Călimănești. Vom face toate demersurile pentru acest nod de descărcare, la Perișani", spune primarul Sorin Leonte.
Ziarul de Vâlcea

Rămâne de văzut când/dacă se materializează.

alecu26

Se pot face ușor noduri. Inclusiv de administrații județene daca se vrea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

dar inainte de a face noduri, ar trebui sa asfalteze DJ-urile din zona. Si sa le largeasca la minim 6 m (asfalt)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

shift2rail

De ce sa nu inceapa cu ceva mult mai modest financiar, pietruirea DJ-urilor locale? Ar fi un salt urias care i-ar scoate efectiv din Evul Mediu timpuriu.

dr4qul4

pentru ca deja au multe drumuri asfaltate acolo. Multe DC-uri si DJ-uri au asfalt, dar e foarte ingust, de multe ori o singura banda (3-4m).
Pentru traficul local este de ajuns, insa un nod de autostrada va aduce imediat trafic turistic.
Zona e superba si va fi la 1,5-2h de Bucuresti!

Singurul drum neglijat din zona este fostul DN7D. Inca mai are bucati de pamant sau piatra. Si nu doar pe zona spre Salatruc, ci aproape pe intreaga distanta (sunt multe zone unde fostul DN/actual DJ arata jalnic, iar DC-urile cu care se intersecteaza au asfalt proaspat).

Ca sa facem nod acolo (si eu consider necesar), este nevoie ca acest DJ703H sa fie asfaltat la o latime de minim 6 sau chiar 7 m, cu acostamente late sau chiar piste de biciclete, cum este DJ703G
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist