Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Ionut

#630
Exact bogdymol, exemplul perfect, uite cum stationeaza acel camion! :ohno:

Mie si ASFALTUL mi se pare mai ingust. Nu cu mult, dar un pic mai ingust... si pentru ca si parapetul e pus in "buza" asfaltului, banda de urgenta devine chiar periculos de ingusta (oare noaptea vezi omul care coboara/urca din camion/tir sau chiar autoturism?) si nu-mi dau seama cine a gandit povestea asta... maine clar fac poze si de pe Sibiu bypass si de pe B-Pitesti ca sa vedem cum e acolo.

bogdymol

@ionut: verifica thread-ul A1 de la vecini ca sa stii la ce sa te astepti maine.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mariansb

#632

am plecat azi dimineata la 10 de la alba la sibiu;pe toate cele trei loturi se lucra din plin

primele poze de la nodul lancram


            
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

nenea_hartia

Quote from: MHN on March 17, 2012, 08:48:50 PM
Credeti ca dupa asternerea ultimului strat de asfalt pe centura, va mai fi schimbata cumva si pozitia parapetelui exterior?
Nu, dar se va schimba poziţia marcajelor, în sensul că se vor lărgi benzile de circulaţie şi se va îngusta banda de urgenţă.
Quote from: Ionut on March 17, 2012, 08:28:48 PM
Multumesc pentru ideea de poze langa Sibiu, stiu locul, nenea_hartia a facut niste poze si chiar vreau sa opresc in zona, sa vad daca pot... sa nu incurc (prea tare) traficul. Dar macar din mers tot fac.
Pe sensul tău de mers, în vârful pantei, e o parcare. De acolo, mergând pe jos 200m, îţi ia 15 minute să faci poze exact de la viitoarea intrare în tunel. Perspectiva e excelentă, chiar dacă n-ai decât un telefon mobil. La fel şi la ieşirea din tunel spre Sibiu: parcare largă+200m de mers pe jos.
@mariansb: super efortul tău, mulţumesc!

mariansb

cu placere!incerc sa va tin la curent cu ce pot
cineva mi a promis niste poze "din interior";sa vad daca se va tine de cuvant...
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

@mariansb: nu vad pozele tale :( ai editat postul si ai sters tot :D

@bogdymol si nenea_hartia: multumesc pentru ponturi! Sa vad cum nimeresc segmentele de autostrada de astazi :)

bogdymol

Uite aici cum arata un profil transversal conform standardului:



Deci avem 2 benzi x3.75 m fiecare, banda de incadrare de 0.50, banda de stationare accidentala de 2.50 m, acostament 0.50 m si abia apoi parapetul. Evident, pe Arad-Timisoara nu e chiar asa...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

MHN

Quote from: nenea_hartia on March 18, 2012, 12:00:51 AM
Quote from: MHN on March 17, 2012, 08:48:50 PM
Credeti ca dupa asternerea ultimului strat de asfalt pe centura, va mai fi schimbata cumva si pozitia parapetelui exterior?
Nu, dar se va schimba poziţia marcajelor, în sensul că se vor lărgi benzile de circulaţie şi se va îngusta banda de urgenţă.

[..]
Drept este ca nu am masurat latimea benzilor utile nici pe AR-Giarmata si nici pe AR by-pass, insa vizual nu ni (vorbesc acum si pentru Ionut) s-a parut vreo diferenta majora intre ele, asa cum vizual ni (de asemenea si pentru Ionut) s-a parut o diferenta importanta intre benzile pentru stationarea de urgenta de pe cele doua loturi.

Quote from: bogdymol on March 18, 2012, 10:49:20 AM
Uite aici cum arata un profil transversal conform standardului:

[...]

Deci avem 2 benzi x3.75 m fiecare, banda de incadrare de 0.50, banda de stationare accidentala de 2.50 m, acostament 0.50 m si abia apoi parapetul. Evident, pe Arad-Timisoara nu e chiar asa...
Evident ca pe lotul AR-Giarmata s-a facut o greseala, confirmata si de clipul tau...

Ionut

#638
Ciao tutti! :lol:

Am ajuns si eu acasa si sunt  :o Holy crap, avem nevoie de autostrazi ca de aer, sunt rupt. V-am spus ca urasc DN7 intre Rm Valcea si Pitesti? Nu? Eh, va spun acum. :rant:

Baieti, m-am oprit pe banda de urgenta pe Arad-Timisoara, Sibiu bypass si Pitesti-Bucuresti. Call me crazy, mie mi s-a parut pe Sibiu bypass mai mare, mai larga. Am facut poze, pe aratatelea. Nu stiu daca apuc in seara asta sa pun ceva... dar de maine vreo 3-4 zile sa va pregatiti.

Am facut vreo 750 de poze.  :shocking:
Corectie, 841. :lol:

Ionut

#639
Doar cateva poze in seara asta asa pentru inceput... :)

A1 Timisoara-Arad:





A1 Arad bypass:



A1 Orastie-Sibiu segmentul construit de Impregilo, in zona Apoldu (daca nu ma insel). Am facut sacrificii pentru poza asta. :lol:



A1 Orastie-Sibiu in apropiere de Sacel, este chiar intrarea in tunel:



A1 Sibiu bypass, Masivul Fagaras in departare...



Vor veni multe poze in zilele ce vor urma pe jurnalul de calatorie...

MHN

Quote from: Ionut on March 18, 2012, 07:36:42 PM
Ciao tutti! :lol:
Si nu ai stat decat vreo 2 zile in Banat! :)

Quote from: Ionut on March 18, 2012, 07:36:42 PM
Am ajuns si eu acasa si sunt  :o Holy crap, avem nevoie de autostrazi ca de aer, sunt rupt. V-am spus ca urasc DN7 intre Rm Valcea si Pitesti? Nu? Eh, va spun acum. :rant:

Baieti, m-am oprit pe banda de urgenta pe Arad-Timisoara, Sibiu bypass si Pitesti-Bucuresti. Call me crazy, mie mi s-a parut pe Sibiu bypass mai mare, mai larga. Am facut poze, pe aratatelea. Nu stiu daca apuc in seara asta sa pun ceva... dar de maine vreo 3-4 zile sa va pregatiti.

Am facut vreo 750 de poze.  :shocking:
Corectie, 841. :lol:
Asteptam continuarea insiruirii dovezilor :)

Ionut

#641
OK, haide sa lamurim mai bine subiectul cu banda de urgenta. Am facut poze din aceeasi masina, in aceeasi zi, din acelasi unghi (cat de mult am putut), cu acelasi aparat foto :D de pe 4 segmente de autostrada, doua noi si doua mai vechi, toate de pe A1: Timisoara-Arad, Sibiu bypass, Pitesti bypass si Pitesti-Bucuresti.

Sa sugerez sa salvati la voi pe laptop/desktop pozele si sa le deschideti intr-un image viewer si sa dati inainte-inapoi pentru a avea o comparatie vizuala foarte exacta.

Concluziile mele si imediat pozele dupa:

0. Nu am mai comparat cu Arad bypass pentru ca am inteles de la nenea_hartia ca benzile vor suferi modificari dupa ce se va turna stratul de uzura si se vor face marcajele finale.

1. Pe Arad-Timisoara mi se pare banda mai ingusta si aproape la fel ca pe Pitesti-Bucuresti. Si e pacat, avand in vedere venerabila varsta a segmentului Pitesti-Bucuresti.

2. Sibiu bypass si Pitesti bypass la fel, au aceeasi latime, insa sunt mai late decat Arad-Timisoara si Pitesti-Bucuresti.

3. Pe Arad-Timisoara in zona viaductelor banda de urgenta sa mareste! Aceeasi senzatie a avut-o si MHN cand am mers amandoi dar nu ne-am permis sa oprim chiar pe viaduct sa facem poze...

4. Pe Arad-Timisoara parapetul este pus FIX in buza asfaltului, ceea ce nu se intampla pe Arad bypass sau pe Pitesti-Bucuresti unde parapetul e pus mult mai departe de asfalt. Bine, pe Pitesti-Bucuresti sunt zone intregi unde nu este deloc, dar asta e cu totul alta poveste, ai o banda de urgenta unde poti sa opresti si doua masini... Iar pe Sibiu bypass si pe Pitesti bypass este o zona cu un sant de scurgere (sau tot rigola se numeste?) care adauga la latimea benzii de urgenta.

5. Daca opreste un camion sau nu mai vorbesc un TIR pe Arad-Timisoara, soferul trebuie sa traga lipit de parapet (nu poate iesi prin dreapta din masina!) si cand coboara din vehicul practic coboara in prima banda!!! Extrem de periculos mi se pare. Pentru un autoturism e OK, dar pentru un vehicul mare e buba.

Asadar, nu inteleg de ce nu s-a optat standardul Sibiu bypass sau Pitesti bypass... si pentru Arad-Timisoara. Sunt curios la final cum va arata Arad bypass, insa ceva imi spune ca va fi identic cu Sibiu si Pitesti (bypass).

Alte concluzii/comentarii?

Dovezile:

A1 Arad-Timisoara:


A1 Pitesti-Bucuresti:


A1 Sibiu bypass:


A1 Pitesti-bypass:

MHN


davyl

Iata ca avem si filmulet nou pe A1. Deci fotografia care arata un avion, in urma cu ceva zile, survoland autostrada ne dovedeste ca cei de la MT au filmat:

http://mt.ro/nou/articol.php?id=glf24

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele