Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 40 Guests are viewing this topic.

hermes

#62685
Uita-te la filmare, actualizarea satelitara de la Google e deja veche... E de preferat sa nu inducem in eroare.

Ai aici link-ul.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

mitsu

Quote from: danutzu_1069 on November 16, 2024, 05:45:25 PMScriosteanu pe FB:

"𝗜𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗶𝗻 𝗳𝗼𝗿𝘁𝗮 𝗽𝗲 𝘂𝗻 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁
Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟮 (𝗠𝗮𝗿𝗴𝗶𝗻𝗮 - 𝗛𝗼𝗹𝗱𝗲𝗮) al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗟𝘂𝗴𝗼𝗷 - 𝗗𝗲𝘃𝗮 #𝗔𝟭, supranumit "lotul urșilor", pentru a verifica stadiul lucrărilor.
Stadiul este următorul:
✅️ au fost achiziționate și aduse în șantier 5 linii complete de utilaje noi pentru realizarea forajului tunelurilor (vor fi 10 linii în total), iar la mijlocul lunii decembrie va începe primul foraj la primul fir de tunel și vor fi deschise, în total, 8 fronturi de lucru de foraj pentru ca realizarea tunelurilor să ne permită darea în trafic la finalul anului 2026. Metoda folosită va fi cea austriacă, ca și în cazul tunelului Momaia de pe Secțiunea 4 a Autostrăzii Sibiu - Pitești;

Deduc de aici ca UMB va porni la fiecare tunel din ambele capete ale acestora si se va intalni la mijloc, deci va avea un ritm de lucru de 2 ori mai rapid decat are Porr la "Daniela" si "Alina".

ioans

#62687
Daca lui Mapa ii ia o luna sa facă un rond la Caineni , eu cred ca daca se vor apuca de autostrada pe porțiune cu DN 7 o sa circulam pe la bulgari.

În vederea executării lucrărilor de amenajare a sensului giratoriu în soluție provizorie pentru asigurarea accesului la organizarea de șantier, din cadrul obiectivului ,,Proiectare și execuție autostrada Sibiu-Pitești, secţiunea 2 Boița – Cornetu, kilometrul 13+170 – kilometrul 44+500", vor fi instituite restricții de circulație, astfel: pentru executarea, în afara DN7, a lucrărilor de lărgire a părții carosabile, racordare a drumului nou construit la sectorul de drum național, amenajare a insulelor separatoare de sensuri și a insulei centrale a girației, traficul se va desfășura în ambele sensuri ale DN7, pe un sector îngustat, având lățimea de minimum 5,5 m, iar pentru executarea, în partea carosabila a DN 7, a lucrărilor de finalizare a insulei centrale a girației precum și de aplicare a marcajelor rutiere temporare, pe perioade limitate de timp (intervale de maxim 7 minute), se va circula altenativ, pe un singur sens, dirijat cu piloți de circulație, marcajele urmând a fi realizate cu un utilaj semnalizat corespunzător.

https://www.agerpres.ro/social/2024/11/18/valcea-restrictii-de-circulatie-pe-dn-7-timp-de-o-luna-pentru-realizarea-unui-sens-giratoriu-provizoriu-la-caineni--1388502

marius.firtonea

Giratoriul era aproape gata, am pus poze mai sus, mai aveau de asternut doar niste asfalt. Nu inteleg pentru ce mai au nevoie de inca o luna.
Nu se ocupa Mapa de giratoriu, erau utilaje de la Geiger.

GAC

daca mapa vrea giratoriu la intratea in organizarea de santier inseamna ca vor sa se pregateasca. daca vroiau sa-si bage picioarele, nu faceau nimic, cu atat mai putin investigatii geologice in vederea proiectarii. lot 2 e genul de proiect la care trebuie sa stii la ce te inhami. daca se descopera surprize neplacute e bine ca beneficiarul sa stie in avans, doar dureaza cu anii sa se aprobe modificari de solutii tehnice, chiar si atunci cand e f. simplu.

danutzu_1069

#62690
La Margina - Holdea, as zice ca Tunelul 2 (T2), ala scurt dinspre Margina, e prea scurt ca sa il atace de la ambele capete.
Cred ca si la Tunel 1 (T1), ala care are C&C, are o bucata, aia dinspre T2, care este tot scurt deci tot un front. Doar prima parte din T1 va fi atacat de la ambele capete. deci (1+1+2) x 2 = 8 .  Cam asa le vad eu si din cele spuse.

Dop

Cat de ușor era acest ciot lipsa Margina Holdea daca nu era nici macar un tunel si se foloseau cateva ecoducte pentru ursi si alte animale.  Am stat ani si ani in trafic, s-au pierdut bani si poate si vieți din cauza normelor si cretinismelor la care s-a adaugat incompetenta la costuri uriase.

RataRR

Corect! Normele de mediu sunt de vina, nu politicienii care au scos un lot de A la licitatie si au semnat fara AM si cu mega deblee de zeci de metri. Ca in Vest!

dumbravaandrei

Daaaa... sigur e usor sa sapi deblee de 40-50m adancime...
Sau chiar mai mult parca trebuia.

Telvanni


panda_no 5

Efectiv m-a uns pe suflet filmarea. M-am uitat de mai multe ori.
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Ai naibii muncitori straini cum muncesc ei fara casca.
Doar caciula nu te protejeaza cand legi plasa pe tavanul tunelului.
 :lol:  :lol:  :lol:

Radu_A


serbanlupu

Quote from: Telvanni on Today at 08:28:30 PM

La 1:38 sunt urmatoarele lungimi:
- Tunel Daniela: 1085m
- Tunel Alina: 923m