Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

skinner

@shift2rail este asfaltat pana dupa Pripoare intersectia cu Drumul 14A (din directia Sibiu) insa drumul este foarte ingust cu portiuni unde nu au loc doua masini. De la Poiana la Salatrucu este pietruit (pe partea de jud Arges este mult imbunatatit/largit cred ca tot de Webuild). De la Salatrucu asfalt pana la Tigveni. Pe ploaie/noroi nu merge. Este clar ca va fi folosit ca drum tehnologic cel putin pe portiuni.

AdrianB1

@DragosC, 703M, cand vii dinspre Sibiu faci dreapta langa manastirea Cornet.

ncb

Autostrada cu tuneluri din vest. Cea mai scumpă secțiune de autostradă, n șantier


Virtual Press

dan tm

Cîteva poze ale șantierului pozate din trenul 1831 Timișoara Nord-Iași duminica 03.11.2024.
 
Timisșoara Nord-Iași
 

 (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

oneLess

^ Sunt curios ce soluție tehnică pentru susținerea predalelor vor folosi aici:




shift2rail

@skinner : merci, si in sens invers, catre Sibiu- Perisani-Titesti-Boisoara-Cainenii Mari, aka Tara Lovistei-tot pietruit?

CJ Valcea planuia modernizarea acestui sector.

Skynick

deci costul unei solutii cu grinzi in unghi, adica urmand linia autostrazii, era mai mare decat tot efortul asta cel putin dublu de structura?

FMFM

#62587
^^
Probabil cand o sa monolitizeze grizile de peste canal, o sa toarne si acele "mustati" lipsa care vor face legatura cu structurile metalice, iar acestea impreuna vor forma un brau continuu pe fiecare parte a canalului

Voicu

@Skynick S-a mai spus; așa au cerut Apele Române