Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Am avut drum astazi de la Buc spre Cluj. Pentru ca urasc Dealu Negru am mers pe la Curtea de Arges. 15 min in plus pe waze. Si o tona de liniste in sufletul meu.
Un mare minus la toate autoritaile locale,judetene si nationale pentru felul cum arata Curtea de Arges - Valcea.
Viziune ZERO! De "apreciat" ca fata de acu" cativa ani,vreo 6-7,au reusit sa faca niste plombe si cateva zone de asfalt nou asternut cu un finisor stricat sau dereglat... si sa faca o consolidare care cred ca n-a avut proiectant,la felul cum le-a iesit. In fine,ochii mei e stricati.

Tauvarasul grindache s-a gandit ce o sa faca cand o sa fie gata tronsonul webuild ? Sau ma rog aia de la cnair,cnir,adr,drdp si ce alte asociatii liber profesioniste mai sunt?  O sa interzica traficul peste 3.5 tone,sau care le este planul?
Cat despre Tigveni-Valcea...probabil o sa gate Porr si astia tot in licitatii o sa fie cu el. Desi o firma serioasa poate rezolva aia 14 km in 8-10 luni.
O sa fie exact ca si Cosava. 4-5 ani de trafic de se vor darama casele.
Acostament imbunatatit urgent si asfalt nou. Ieri!

Nu stiu termenul pentru Porr,dar cred ca anul viitor vor baga asfalt la greu. Deci probabil in 2026 optimist primavara-vara o sa fie "liber colega!" Si de abia astept!

Despre Valcea Sibiu,nu mai zic nimic. De la Valcea la Calimanesti la omv,coloana si de acolo pana la Boita,nu am avut "ocazia" sa trec de un tir. Am mers linistit in spatele lui,o ora pana la Boita.

Drumuri bune!

hefaistos

Culmea e ca pe bucata asta mica Mapa se mișcă rezonabil, probabil ca prin martie-mai, dacă țin ritmul, vom vedea elevatii gata sa primească grinzi. Doar ca, la cât e de complex lotul ar fi trebuit sa vedem asta în cel puțin 4-5 puncte simultan. Altfel anul 2040 ne paște.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

skinner

Saptamana trecuta am mers pe traseul sectiunii 3 de la Cornet pana la Tigveni pe Dn7d. Drumul destul de ok, fara probleme pentru Duster. Ce m-a impresionat a fost mobilizarea Webuild in conditiile in care nu au AC. In aproape toate punctele sunt lucrari pregatitoare si e forfota de masini si de oameni, mai ales in zona viitoarelor portaluri la tunel. Cred ca s-ar putea analiza peste 2-3 ani o deschidere fara tunel, nu pare complicat sa se refaca cativa kilometri de drum peste deal.

hefaistos

Nu mai fiți asa de entuziasmați, lucrarea e foarte grea. Nu doar tunelul va fi o problema.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

PaulS

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/videos/1076309680373607/
Irinel Ionel Scriosteanu

𝗜𝗻𝗰𝗮 𝟭𝟴 𝗸𝗺 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗹𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹
Am fost pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟱: 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭, pentru a verifica progresul lucrărilor.
𝗟𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗮𝘀𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁𝗲, 𝗰𝗼𝗻𝘀𝗼𝗹𝗶𝗱𝗮𝗿𝗶, 𝗜𝗧𝗦, 𝗶𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗮𝘁, 𝗵𝗶𝗱𝗿𝗼𝘁𝗲𝗵𝗻𝗶𝗰𝗲, 𝘀.𝗮.:
✅️ A început realizarea marcajelor orizontale;
✅️ Sunt în curs de finalizare lucrările de așternere a stratului de bază de asfalt AB31.5, a stratului de legătură BAD 22.4 și a stratului de uzură MAS16;
✅️ Sunt în curs de finalizare lucrările de realizare a stratului de balast stabilizat cu ciment aferent suprastructurii drumului;
✅️ Continuă lucrările de instalare a panourilor fonoabsorbante;
✅️ Continuă lucrările de montare a parapeților metalici;
✅️ Continuă execuția drenajului longitudinal, rigolei mediane șanțurilor și canalelor trapezoidale;
✅️ Continuă lucrările de iluminat public;
✅️ Continuă lucrările de execuție a sistemului ITS.
𝗟𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶 𝗹𝗮 𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶:
✅️ La podul peste DJ 704H (km 92+044) se betonează grinda parapet;
✅️ La podul peste canal amenajat râul Argeș (km 92+814) se montează lisele prefabricate, predalele și se lucrează la betonarea plăcii de suprabetonare;
✅️ La podul peste canal râul Argeș (km 95+927) se lucrează la montarea liselor prefabricate și la betonarea grinzii parapet;
✅️ La podurile peste râul Argeș (km 96+707 și km 99+398)
a fost finalizată betonarea grinzii parapet;
✅️ La podul peste pârâu valea Tutana (km 101+829) au început lucrările de realizare a hidroizolației;
✅️ La podul peste canal amenajat râul Argeș (km 103+666) se lucrează la armarea și betonarea plăcii de suprabetonare;
✅️ La podul peste râul Valsan (km 109+383) s-a finalizat montarea parapetelor metalice și a panourilor fonoabsorbante și se lucrează la montarea rosturilor de dilatație;
✅️ La podul peste râul Argeș (km 110+565) s-a finalizat montarea parapetelor metalice și se lucrează la montarea rosturilor de dilatație;
✅️ La podul peste drumul de exploatare (km 111+260) s-a finalizat realizarea hidroizolației;
✅️ La podul peste canal amenajat râul Argeș (km 111+362) continuă lucrările de ridicare a ultimelor grinzi metalice și se montează predalele metalice;
✅️ La podul peste zona mlăștinoasă (km 111+780) s-au finalizat lucrările de hidroizolație și au început lucrările de așternere a stratului de bază BA8;
✅️ La pasajul peste DN7, Nod rutier Bascov (km 121+305) și podul peste canal (km 121+560) au fost finalizate lucrările;
✅️ La podul peste valea Bușaga (km 0+120) s-au finalizat execuția elevațiilor și montarea grinzilor principale;
✅️ La pasajul peste DJ 704H (km 0+520) s-a finalizat execuția subantretoazelor.
Acest lot cuprinde și realizarea a 3 noduri rutiere principale, după cum urmează:
𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀
✅️ sunt în curs de finalizare lucrările de terasamente;
✅️ continuă lucrările de așternere a stratului de bază și a stratului de legătură;
✅️ a fost finalizată execuția piloților la zidurile de sprijin;
✅️ continuă lucrările de iluminat public.
𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗕𝗮𝗶𝗰𝘂𝗹𝗲𝘀𝘁𝗶
✅️ sunt în curs de finalizare lucrările de așternere a straturilor de asfalt (bază, legătură, uzură);
✅️ continuă montarea corpurilor de iluminat;
✅️ continuă montarea casiurilor.
𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗕𝗮𝘀𝗰𝗼𝘃
✅️ sunt în curs de finalizare lucrările de terasamente;
✅️ sunt în curs de finalizare lucrările de așternere a straturilor de asfalt (bază, legătură) și au început așternerea stratului de uzură;
✅️ continuă lucrările de iluminat public;
✅️ se montează casiurile.
⚠️ Antreprenorul are o mobilizare consecventă, având pe întregul șantier aproximativ 1125 persoane și 210 utilaje.
🗣 Cum spuneam, având în vedere buna mobilizare a constructorului, anul acesta vom putea da în trafic un prim tronson în lungime de 18 km din această secțiune, cu aproape 1 an mai devreme față de termenul contractual. Ulterior, în scurt timp de la darea în trafic a primului tronson, vom finaliza și restul lotului până la Curtea de Argeș.

TibiV

Pe vremuri, la stratul de uzură se folosea MASF16 (mortar asfaltic stabilizat cu fibre).

S-a folosit și pe DN2, l-am auzit cu urechile mele pe Dinu Patriciu lăudându-se că era singurul care producea la vremea aia bitum cu fibre...

Acum văd că a dispărut F. A dispărut doar litera sau au dispărut și fibrele?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

Quote from: skinner on November 04, 2024, 11:25:21 AMSaptamana trecuta am mers pe traseul sectiunii 3 de la Cornet pana la Tigveni pe Dn7d. Drumul destul de ok, fara probleme pentru Duster.

drumul e asfaltat sau doar pietruit?


AndreiTM

Acum 3-4 zile era deschisa breteaua spre Bucuresti.. in video lui Irinel vad ca nu mai e.
Sau s`o filmat saptamana trecuta si o postat azi pe fb?

dargauda

04.10. 2024 A1 Pitești Sibiu Lot5


Se circula pe breteaua de urcare pe autostrada sens Pitești- București.

Razvan S Multumim

DragosC

E extraordinar de importanta reabilitarea DN 73C (Curtea de Arges - Tigveni - Racovita, cu intepare in E81 si ocol al municipiului Rm. Valcea) in urmatorul an.

Daca nu, ma indoiesc ca macar 10% dintre cei care circula azi pe varianta "clasica" vor alege ruptura aia de drum, plus un ocol pe la Curtea de Arges, pentru 30 de km. de autostrada.

Personal nu voi da mare importanta lotului 5 in trafic, mi-e pur si simplu inutil, doar ca sa imi rup masina pe DN 73C.
Nu spera si nu ai teama

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

@DragosC , s-a anuntat asfaltarea unei bucati din Salatrucu-Poiana, parca in urmatoarele 12 luni. Cu asta, cu lotul 5 deschis si mai ales dupa ce se va deschide lotul 4, mult inaintea lotului 3, eu voi fi foarte multumit sa merg pe Salatrucu-Poiana spre Sibiu in loc de 73 prin Racovita. E mai scurt fizic cu vreo 10 km, iar ca timp poate scuti 30 de minute sau chiar mai mult, cu pretul a cativa kilometri de drum mai rau pe la Poiana. Cred ca va fi alegerea fiecaruia, dar va fi o optiune realista pentru Pitesti-Sibiu. Pentru Pitesti-Rm. Valcea ramane Dealul Negru.

cris_ct

#62577
Tibi, acu` multi ani am vazut un reportaj, cred ca la Protv, in care aparea un angajat al unui institut din Bucuresti. Respectivul facea referire la o "inventie" de a lor, mixtura asfaltica cu fibre textile care era neatinsa de lucrari dupa mai bine de 10 ani de la revolutie. O portiune experimentala de 100 metri pe un bulevard cu 4 benzi din Bucuresti (din pacate, nu mai retin numele bulevardului), neatinsa de lucrari pentru refacere, doar culoarea era mai deschisa, decolorata de la soare. Omul era indignat de ce nu se mai folosea reteta lor si arata spre celelalte portiuni de bulevard ce incadrau acea zona si care fusesera reparate de cel putin 2 ori in perioada respectiva.
Daca nu e locul postarii aici, imi cer scuze si poate fi mutata unde trebuie. 

xab80

#62578
@DragosC
Quotes-a anuntat asfaltarea unei bucati din Salatrucu-Poiana
Tu zici de 703H si 7D care ajunge in Caineni? In directia Sibiu pare ok, invers o sa mori pana apuci sa faci stanga acolo...

Oneinthecrowd

#62579
E o singura rafinarie in tara care inca produce bitum: Rafinaria Vega de la Ploiesti, parte a grupului Rompetrol. Doar ca ei vorbesc despre bitum cu polimeri, nu cu fibre. Polimeri/fibre o fi tot aia despre care vorbea Patriciu (produsul nu rafinaria, ca aste e clar)? Nu ma pricep.

Si capacitatea de productie e cam micuta pentru ce avem noi nevoie acum: cca 20% din necesar.