Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 25 Guests are viewing this topic.

pikciu005



Stie cineva ce va fi aceasta "casuta"? Si pe sensul celalalt este una identica. Mi se pare cam mare sa fie doar o toaleta.

stangabriel

^^^

Din acordul de mediu :

"Panouri fonoabsorbante
Pentru reducerea nivelului de zgomot ca urmare a operării autostrăzii, în mai multe zone ale acesteia au fost propuse panouri fonoabsorbante. Pentru reducerea disconfortului fonic din localităţile afectate de zgomotul generat în urma traficului de pe autostradă, se propune amplasarea de panouri fonoabsorbante în zonele de pe direcţia caselor.

Lungime totala, stanga plus dreapta ,Sibiu - Pitesti:  117,215 km."

Deci o sa tot fie. Pe total, aprox jumatate din traseu va avea panouri.

shogom

^Pentru iubitorii de peisaje o sa fie o drama condusul prin semi-tunel".

dorum

iaca renunti la holbat, cand stii ca traversezi valea oltului in sub 1h :)

Dragos_R

Am revazut filmarea, destul de atent ... mie personal mi se pare cu sunt mai multe zone in care panourile sunt puse in exces.

panda_no 5

Mai estetice panourile decat cele de pe A7.
Daca tot faci ceva de ce oare nu incerci sa faci ceva mai estetic.
In general vorbind , din proiect sa prevezi panouri mai aspectuoase, cum sunt pe autostrazile din Austria.

stangabriel

#62481
Mai mult, tot din acord, acum pentru animale, inca 40.3 km :

Panouri anticoliziune
Implementarea unor sisteme de panouri anticoliziune şi de reducere a zgomotului în
sectoarele de intersecţie şi/ sau învecinare cu:
� SPA Frumoasa (între km 16+000 şi km 27+200);
� SPA Cozia-Buila-Vânturariţa (între km 45+100 şi km 56+500);
� SPA Lacurile de acumulare de pe Argeş (km 92+500 - 95+900, km 103+400 - 109+700,
km 113+800 - 121+800);
Pentru panourile anticoliziune este necesară montarea pe ambele sensuri, pentru reducerea
riscului de mortalitate al nevertebratelor zburătoare. Măsura trebuie corelată (dimensiuni,
aspect panouri) cu cele similare pentru coliziunea indivizilor aparţinând altor grupe de specii,
inclusiv cu cerinţele pentru reducerea nivelului de zgomot.

Pentru panourile anticoliziune este necesară montarea pe ambele sensuri, pentru
reducerea riscului de mortalitate al nevertebratelor zburătoare. Măsura trebuie corelată
(dimensiuni, aspect panouri) cu cele similare pentru coliziunea indivizilor aparţinând altor
grupe de specii, inclusiv cu cerinţele pentru reducerea nivelului de zgomot.
Pentru a putea fi funcţionale, toate subtraversările de dimensiuni mici destinate
herpetofaunei dar şi altor animale mici trebuie să fie dotate preferabil cu două trepte de nivel,
cu substrat mixt alcătuit din pietre, scoarţă de copac, nisip, buşteni şi elemente de ghidaj către
subtraversări. De asemenea se recomandă ca pentru toate aceste subtraversări să existe şi o
treaptă (o poliţă) suspendată pe care să o folosească mamiferele mici arboricole;
În toate locaţiile în care sunt propuse subtraversări în zone cu vegetaţie arboricolă sau
arbustivă, este necesară plantarea unor coridoare cu un tip similar de vegetaţie în zonele de
capăt ale acestora. Plantările au ca scop asigurarea unei continuităţi a zonelor de vegetaţie şi
facilitarea deplasării faunei prin zona de subtraversare;
Pe următoarele sectoare se instalează, suplimentar faţă de gardul ranforsat pentru
mamifere mari, un gard de plasă cu ochiuri foarte mici şi partea superioară îndoită spre
exterior, care să prevină pătrunderea amfibienilor şi reptilelor în zona carosabilă. Gardul va
avea o înălţime de minim 60 cm şi va avea ca rol secundar ghidarea faunei mici către
subtraversări (inclusiv poduri şi viaducte). Gardul pentru amfibieni şi reptile se instalează
exclusiv în zonele în care va fi montat şi gardul ranforsat, lipit de acesta din urmă. Nu se
montează garduri în dreptul tunelelor, viaductelor, podurilor, podeţelor sau altor subtraversări.


dacibesti

Ce e aia nevertebrata zburatoare? Tantar, musca, libelula?

Ionut

Albinele cred că sunt cele mai importante din clasa asta. Fluturi, libelule, cred că insectele în general, cele zburătoare.

hefaistos

Insectele sălbatice, care din păcate pentru ele sint atrase de asfaltul, mai cald după inserare și luminile de la farurile mașinilor. Național Geografic sa trăiască!
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Liviu M

Bine măcar că scapă insectele domestice.

alecu26

@cfdp sper ca se renunta în curând la antiorbire. Chiar nu își mai au sensul.
Nu am auzit de accidente pe Deva Orăștie și nici sa se plângă oamenii ca vai...ma orbesc cu farurile aia din sens opus.
În plus tot mai multe mașini au tot felul de sisteme de adaptare a farurilor dacă se detectează ceva din sens opus.
Intr-o grămadă de tari nu am văzut antiorbire.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MihaiD

@alecu26 foarte corect. Oare există o firmă care le-a standardizat, trebuie să le vândă și le vinde de ani întregi, că, vorba aia, prinderile de parapet sunt speciale?

a.l.x

Quote🟠Avansează lucrările la viaductul #Boița, prima structură de pe lotul 2 al autostrăzii Sibiu – Pitești.
🟠Imaginile sunt din zona culeei dinspre Sibiu a viaductului care va avea 700 de metri lungime și marchează chiar începutul lotului.
🟠În această zonă a fost finalizată turnarea coloanelor forate și a început turnarea fundației din beton.
#totpedrum
















Powered by API/PUM imgur uploader

FB-DRDP Brașov

Siciltir

^același radier pozat din unghiuri diferite. Halal avans!!!