Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 24 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Diferenta intre WeBuild si UMB e ca cel putin teoretic, WeBuild are capacitatea sa duca mult mai multe contracte, pt ca la nivel mondial e o firma mult mai mare.  Plus ca WeBuild pare ca e mai dispusa sa sub-contracteze decat UMB, adica sa poata sa se extinda mai mult peste capacitatea proprie. Oricum, pana se semneaza pe Meses, sunt sanse non-zero sa se deschida ceva pe PiSi.

Mojito

WeBuild este intr-adevar mult mai mare dar nu pot mobiliza in Romania muncitorii de pe unde au ei activitati. Aia de prin lumea a treia nu vor avea permise de munca pentru ca este complicat si oricum vor costa mai mult decat muncitorii locali. Si faptul ca lucreaza mult cu sub contractori,  piata nu-i ajuta pentru ca este criza de forta de munca in Ro si oricum raportul intre cerere  si oferta se pare ca este net catre cerere la cat se lucreaza pe infrastructura  in Ro.  .

dr4qul4

WeBuild poate sa faca un tunel. Daca aduc TBM-ul pt PiSi3, s-ar putea sa aduca unul si pt Meses. Sau chiar acelasi.
UMB inca nu ne-a aratat ca poate sa faca un tunel.

Ambele companii au de facut tunele pe A1. Crede cineva ca UMB le va face inaintea celor de la Astaldi?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiTM

@dr4qul4 tu ai ce ai cu UMB :lol:  :lol:
Pai unde ai vrea sa faca tunele? pe A7? in campia moldovei pe sub pamant? :lol:
Hai sa incercam sa lasam "lovirea inutila" in firme care pana la urma chiar lureaza....

PiSi5 in 6 luni va fi deschisa
PiSi4 merge bine
La Cosava au inceput sa lucreze

Problemele cele mai mari sunt Pisi2 si 3, care la momentul de fata, pe langa ca sunt cele mai grele, par a fi si in impas(neavand nici macar AC)..

mdragos

PISI 2 e cel mai problematic. Cred ca pe PISI 3 Webuild va primi in curand AC , din cate stiu au depus proiectul.
Focus ar trebui sa fie PISI 2 sa finalizeze acea proiectare.

Ionut

Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș - 21.10.2024

Exclusiv pentru patreoni până mâine la ora 20. Mulțumim de susținere!

Coperta, punctul critic de la Merișani:

ijwtsh

E de bine daca il numesti "punct critic"? Sau tot n-are rost sa ne facem sperante?

mdragos

Noroc ca au avut nevoie de acea macara care costa ceva bani sa o ti mobilizata. Altfel ar fi "optimizat" acel punct de executat pe cateva luni. Sa vedem cum urmeaza armarea si betonarea... Nu s-au grabit prea tare.

Ionut

Punct critic, ce să fie altceva?
Eu zic că speranțele sunt zero... ar fi extraordinar să mă înșel...

ijwtsh

Zic in ideea in care daca-l numesti punct critic, se subintelege ca e punct critic pentru deschiderea de anul asta. Daca e pentru deschiderea de anul viitor, nu se mai numeste punct critic, ca au destul timp sa-l faca.

Ionut

Ah da da da, pentru 2024. Acum am înțeles ce vrei să zici.

danutzu_1069

Hai ca au 3 macarale pentru montaj predale... Trei, din care una e pe bani serioși... dar daca ma gândesc bine ar cam fi singura macara cu care se pot pune predale pana la jumătatea canalului.
Ar mai fi mers o macara ceva mai mica, dar cu gat de lebada, pentru castig de raza. Oare cate Kg are o predala?

Ionut

Ai văzut bine, nu pot pune predale în centru decât cu monstrul. Nu e un capăt de țară dar se adună. Încă bibilesc la vreo 16 grinzi... și peste canal și între canal și structurile de pe maluri...

Dar nu asta ar fi problema. Se vede că nu trag full.
E 22 octombrie. A fost.

danutzu_1069

Da, lucreaza lejer... ca de weekend.  :lol:  :lol:

Tavi

@dr4qul4 și @AndreiTM am uitat asa de repede ca UMB a facut deja un tunel de autostradă pe A1?
@rocklee și furia roșie au bătut zona aia luni întregi...pana a dus-o la casare.
Este un ecoduct cut&cover dar tot tunel e. De autostradă. Făcut de UMB.  :)