Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 25 Guests are viewing this topic.

bogdan4ice

Discutam de PNRR dar sa nu uitam ca pe rutier avem imprumuturi adica bani ce trebuie rambursati. Marele avantaj al PNRR este ca ai o dobanda mai mica fata de 5-7% pe pietele internationale.

Singur mica/mare diferenta e costul suportat de stat/noi. Daca discutam de fonduri nerambursabile era cu totul alt impact.

dr4qul4

Dobanda aia inseamna niste zeci sau sute de milioane de euro. In plus, s-ar putea ca  UE sa faca o exceptie si, daca raman necheltuiti cei nerambursabili, sa ne lase sa ii alocam la rutier.

Degeaba ne incadram teoretic, ca practic bosniecii nu sunt Austrieci, iar UMB nu a facut nici un tunel pana acum.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

WeBuild. Sibiu-Pitești 5.
Pod Merișani, în urmă cu puțin timp.


Sunt convins că acum cu descalificarea de la Meseș vor avea și mai mare tragere de inimă să termine în decembrie 2024.





/sarcasm

Earthchild

Au de lucru pe lotul 3 cât pentru trei Meseșuri, nu le ajunge?

26ld

^UMB avea de lucru pe tot Buzau-Pascani, asta nu i-a impedicat sa liciteze la centura Timisoarei sau pe A8. Lacomia nu cunoaste limite, valabil si in cazul Webuild.

ijwtsh

Nu e vorba de lacomie cat timp pot duce lucrarile la bun sfarsit in termenul contractual.

Xenos

Eu tot nu pricep această soluţie tehnică, la ce bun toate aceste grinzi perpendiculare pe canal?! sunt convins că se putea găsi ceva mult mai suplu şi mai rapid....

Ionut

PiSi 3 nu e chiar cât 3 Meseș-uri, să nu exagerăm. Chiar aș zice invers. PiSi 3 e semnat pe 5,3 miliarde lei iar la Meseș avem estimat de 6,8 miliarde lei...

Deci oricum privești nu prea văd cum PiSi 3 e cât 3x Meseș. Sunt convins că se vor bate pentru Meseș în continuare.

Ionut

@Xenos
Evident da. Dar înțeleg că a fost cerință Hidroelectrica să nu umble deloc la canal/pereu. Și dacă veneai la un unghi mai drept peste canal... dădeai în alte belele.

26ld

@ijwtsh Corect, dar hai sa nu uitam cati km are Webuild pe feroviar. Da, sunt procese diferite acolo, dar si asemanatoare, peste tot au nevoie de foreze si terasamente.

rocklee

Ionut @.....dar nu ai auzit ca Grindeanu a promis ca va da drumul pana in decembrie la 15  km din lotu 5  Sibiu - Pitesti.. :D

cine stie ce i-au promis cei de la  Webuild....  O:-) :lol:

ijwtsh

Ma multumesc sa dea in trafic nodul de la Bascov anul asta, sa se fluidizeze putin in zona.

dr4qul4

Sa nu uitam ca intre PiSi3 si Meses o sa fie o diferenta de 1,5 ani. Astfel ca li se potriveste ca o manusa!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Feri

Mai sosesc niște grinzi pentru podul de la Merișani (probabil):

În perioada 19.10.2024 – 25.10.2024 se va desfășura un transport cu depășiri pe traseul:
Albota – DN65 – Pitești – A1 – Bascov – DN7 Centutra Călimănești – Merișani (Intersecție DJ703I).
Vehiculul transportă grinzi.

CNAIR

GAC

daca grinzile metalice vin pe segmente, ca pana acum, discutam de segmente de 10-12 m (sunt 5 segmente pe grinda) si max 20-25 tone pe segment, la o inaltime de 2.5 m per grinda, deci in acest caz, pot fi incarcate pe platforme ne-agabaritice... cumva mai vin niste grinzi deja asamblate, ca macaraua doar sa le puna pe pozitie?