Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 19 Guests are viewing this topic.

a.l.x

QuoteImagini 📷 de astăzi de pe șantierul autostrăzii #A1 Lugoj - Deva, sectorul Margina - Holdea.
👷 Se lucrează la partea de drum (blocaje de piatră brută, saltea de balast), la evacuarea scurgerii apelor, la structuri (pasaje și viaducte), la podețe. Pe șantier au intrat și partenerii bosniaci ai antreprenorului - Euro-Asfalt - care efectuează activități topografice și fac pregătiri pentru platforma de acces la viitoarele tuneluri. Continuă aprovizionarea cu anrocamente în depozitul din zona Holdea și aprovizionarea cu balast în depozitul din organizarea de șantier.
ℹ️ Antreprenorul lucrării: Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. - EURO-ASFALT d.o.o
#LD2E

























































Powered by API/PUM imgur uploader

FB-DRDP Timișoara

Telvanni


dorum

#62357
cofragul mobil, dar intai intra schela pt hidroizolatie

GAC

oamenii par hotarati sa atace camasuiala cat de curand. cred ca mai asteapta ca sa ajunga cu radierul si banchinele la mijloc in primul tunel si se vor apuca si de camasuiala. asa cum s-a putut folosi o singura galerie  (si conexiunea de la mijlocul tunelelor) pe durata executiei radierului, asa se va putea si la camasuiala.
la cat de lung este acel cofrag de camasuiala, nu m-ar mira sa bage cate un segment la 2 zile. daca cofragul are 20 m, inseamna ca in vreo 34 de turnari (34*20=680). adica vreo 70 de zile sunt cu un tub la jumate. teoretic se poate sa ajunga cu camasuiala la jumatatea primului tub, unainte de prima strapungere.

dorum

Schela e lunga sa aiba front de lucru la hidroizolatie, apoi armare. Cofragul poate veni imediat dupa si sa se si toarne.
Zic si eu, poate or mai fi o gramada de etape tehnologice

Siciltir

Oare cum au desfăcut bratul la pompa de beton in tunel???🤔🤔🤔

dorum

Pai daca e pompa clasica, logic ar fi ca au intrat cu bratul desfasurat si nu mai iasa pana nu termina.

ijwtsh

Mai e vreo stire pentru cand vor depune cei de la Mapa PT-ul? Chiar asa, niciun update? Deja mi se pare clar ca va trece iarna fara prea multa activitate. Probabil acum fac podul de la Boita sa zica si ei ca fac ceva.

Hercule

Ma disperati cu "cofrag" ! Gasit cel putin de 8 ori doar pe topicul asta in ultimele 3 zile.
Corect este "cofraj". E explicat si pe forum la topicul Termenii tehnici din construcții pe înțelesul tuturor.
Ai zice ca dupa +10 ani pe forum (sau 4 in cazul celalalt) se mai prinde ceva de voi.

Deșteaptă-te române!

RaduG

#62364
Poze proaspete din zona tunelului Momaia de pe lotul Curtea de Argeş - Tigveni, ieşirea din tunel de lângă satul Blaju, com Tigveni








Powered by API/PUM imgur uploader

Şi același lot văzut de sus, acum câteva zile, capetele lotului cu săgeți:





Powered by API/PUM imgur uploader

costica1234

Se vede KaLuMea din avion! 8)

Între timp au reușit să spargă conducta de apă lângă nodul Bascov și unde lucrez eu pe Serelor a fost avarie după prânz...

ovicor

Oriunde-ai umbla prin lume,
E-un "Dorel"pe langa tine!
De-l cauti si nu-l gasesti,
Poti fi sigur ca TU esti!

roberthpop

@Siciltir

Inainte de aparitia autopompelor de beton pe care le vedem azi peste tot( unii nici nu mai stiu sa toarne beton fara pompa..,) se foloseau Pompe fixe (stationare) care impingeau betonul prin  conducte care se puteau prelungi dupa nevoi,inclusiv pe verticala.Poate e ceva de genul asta sau o combinatie.
Roberth Pop

AFG

#62368
Quote from: Siciltir on October 15, 2024, 06:53:13 PMOare cum au desfăcut bratul la pompa de beton in tunel???🤔🤔🤔

Sunt pompe de beton montate pe camion pentru turnarea betonului in spatii inchise(ex:depozite, tuneluri etc).Fata de cele normale(pe care le vedem de cele mai multe ori pe santiere) acestea au primul brat mai lung, iar celelate mai scurte( o sa las un video de pe YT atasat). Daca ar incerca sa se deplaseze cu o pompa normala cu bratul desfacut complet asta ar putea la rasturnarea autocamionului sau a ruperea suspensiei fata.

https://youtu.be/tmTo-G1ScDs?si=6IsccBp6anXD9OO7

Geri


Autostrada A1 Sibiu – Pitești: Pe 1 decembrie vor fi dați în circulație primii 16 kilometri ai secțiunii 5 Pitești – Curtea de Argeș – șeful Transporturilor

Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a anunțat joi că circulația pe 16 kilometri din secțiunea 5 Pitești - Curtea de Argeș a A1 Sibiu - Pitești va fi deschisă pe 1 decembrie, cu aproape un an mai devreme față de termenul contractual.

,,În această toamnă, în jurul datei de 1 decembrie, vom da în circulație cu aproape un an mai repede, primii 16 kilometri.de autostradă spre Curtea de Argeș, urmând ca diferența să fie dată în primăvară", a declarat Grindeanu, cu privire la secțiunea 5 Pitești – Curtea de Argeș, pentru care termenul de finalizare contractul ar fi finalul anului 2025.

Live-ul de pe facebook

sursa:
www.economica.net