Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

archaeus

#62190
~1km/an/fir doar pt sapatura 24/7 facuta de o firma extrem de serioasa si cu expertiza ca Porr. E suficient ca sa ne dam seama cam ce va fi la aia cu mapa sau la aia cu bosniacii?

RazesIesean

#62191
Pentru tunnel au pe cei de la Cengiz-Insaat.
Sunt printre cei mai puternici constructori pe tunele de acolo.

https://www.cengiz-insaat.com.tr/tunnel/?lang=en#

Despre bosniaci nu prea gasesc multe lucruri
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

klax187

#62192
Am avut putin timp liber si m-am jucat cu datele pe care le colecteaza Ash94.
In primul rand, am pus toate valorile din tabelul sau intr-o matrice cu toata perioada calendaristica. Asa vedem progresul in trepte raportate.
Pentru ca valorile pe care le avem nu sunt la perioade egale de timp, am facut o medie aritmetica si am evidentiat prima zi din fiecare luna calendaristica, astfel a iesit si o medie de executie mai vizuala.

Diagrama cu raportarile colectate de catre Ash94 si cu progresul calculat aritmetic


Tabel cu calculele aritmetice ale progresului (media de 2,7 m/zi)



Powered by API/PUM imgur uploader

*edit: mica corectie de calcul la tabelul cu calculele progesului

WebSrc

@klax187 cu ce aplicatie ai facut, si ce inseamna acest lucru?

klax187

Calculul e facut in Google Sheets.
Concluziile le poti trage singur. Pt mine a fost doar o pura curiozitate legata de progresul acstui tunel, si am hotarat sa impart cu voi rezultatul.

reed

săptămâna asta sunt pe la curtea de Arges cu munca,poate reușesc să fac un reportaj de la sol pe loturile porr/webuild .
La webuild se lucra peste tot,inclusiv spatii de servicii/poduri/panouri etc
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi767

La progresul actual ar mai fi ~150-160 de zile.

AndreiTM

Quote from: klax187 on September 23, 2024, 02:19:16 PMinteresant graficul tau, arata cat de mult e influentata viiteza de strapungere in functie de solul intampinat...

WebSrc

@reed poate reusiti sa filmati de la Bascov pana la Curtea de Arges, Tigveni. Dar filmat tot.

GAC

eu inca din vara am observat ca ritmul sapaturii la tunel se domoleste, dar am sperat ca pe ultimul sfert va accelera din nou. La inceputul anului, dupa prima suta de metrii am avut progrese bune de peste 100 m pe luna.
Imi pare rau ca nu vom avea strapungere anul asta, dar daca vom avea radierul turnat pana la jumatate si eventual si niste camasuiala ar fi bine si asa. oricum porr s-au miscat fantastic, nu doar la tunel cat si la viaducte.

danutzu_1069

Ritmul de săpare este dictat de geomorfologie...

voicul

#62201
^E de invatat din povestea de mai sus si ar suna asa:
Daca ceva merge repede si tragi concluzia ca se termina imediat (pentru ca se aplica matematica liniara) atunci e prostii cei care au semnat contract pe 3 ani cand tunelul e gata in 3 zile?
Concluzia ar fi ca concluzia e proasta.
Adica daca in contract zice 3 ani ... in cel mai bun caz o sa fie de la 2 ani jumatate in sus.
NU 3 secunde, nu 2 zile, nici macar 3 saptamanti - undeva spre termenul contractului (evident daca totul merge bine si se munceste).

Alte termene ... va imbatati singuri cu apa rece si visati ca o sa o vindeti la toti ca vodka si o sa fiti milionari.

wifi

La măsuratul cu rigla pe ecran, mai bine vorba lui Ionuţ, taci şi aşteaptă. Nu de alta dar apar năzbâtii prin alte locuri cum că se zice că se deschide circulaţia poimâine sau cam aşa. A mai zis unul odată că este nevoie de tunel ca să traverseze ursul şi aşa este acum peste tot, tuneluri pentru urşi. Da ce, ursul e mai mare decât trenul şi nu încape pe sub un viaduct? Sau nu poate merge peste un ecoduct construit anume pentru scopul acesta? De tunel este nevoie pentru că aşa este relieful, nu de dragul ursului. Da aşa sunt unii, copiază fără să gândească. Nu mai daţi apă la moară. Nu ştii, întrebi sau aştepţi. Prognoza din faţa ecranului nu ţine.

panzer

Cand s-a construit M5 facusera baietii o aplicatie. Grafic se vedea cum avanseaza TBM-urile. 15m/zi, 17m/zi. Mama ce bucurie. Iar ultimii metri pe sub Dambovita au durat mai mult de 6 luni.

Eu zic sa nu ne mai concentram pe victorii de etapa si sa ne bucuram daca le iese in estimat. Oricum restul lot-ului este planificat integral. Si daca economisesc 2 saptamani la tunel, la nivelul intregului proiect ajuta cam putin.

reed

#62204
Hulk in actiune la primul viaduct dupa lotul Webuild(Busaga).9 grinzi si gata si Ultima deschidere













Powered by API/PUM imgur uploader