Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

in poza DRDP se vede Apeductul Bradisor care e la 7 km (in linie dreapta) de Manastirea Cornet si oricum A1 va fi pe cealalta parte a Oltului.
Ecoductul e putin mai la sud, dar tot sunt 6 km in linie dreapta pana la alunecare, asa ca NU are absolut nici o treaba cu autostrada!
Nu e nici vreo vale pe acolo, dar probabil ca a plouat de a rupt. Daca nu cumva are legatura cu galeria de debusare a lotrului
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

StefanCelMare

Ups. Scuze, da văd că a scris și drdp Craiova.
Dar întrebări legate de cât de sigură va fi circulația pe tronsonul DN in timpul lucrărilor rămân.

dacibesti

Quote from: BigZ on September 13, 2024, 07:52:24 PMCel mai bine se vede de aici:
....

La fel de bine se vad si cele 7 foreze!



BigZ

^ postarea mea era un raspuns la intrebarea lui Raul daca stim daca s-a inceput forarea pentru portaluri.
Dar da, se vad bine si celelalte foreze.

ovicor

Cei care stiti proiectul, e prevazuta "intoarcere" inainte de tuneluri dinspre Margina? Sunt ceva viaducte, cum ar fi cel peste calea ferata, s-ar putea amenaja sub acesta.

dr4qul4

se poate amenaja exact la intrarile in tunel.
Cam asa e pe afara
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

PaulS

" Live A1 secțiunea 4

Live A1 secțiunea 4
Montare grinzi la podul peste valea Bușaga, de pe secțiunea 4 a A1, Sibiu-Pitești.
Pentru montarea grinzilor este folosită o macara șenilată de 600 de tone. Se vor monta 96 de grinzi, iar greutatea unei singure grinzi este de aproximativ 70 de tone. Cel mai înalt punct de montare este de 30 de metri.

În șantierul secțiunii 4 a autostrăzii #Sibiu - #Pitești continuă montarea grinzilor la #viaductul de pe Valea #Bușaga!
Constructorul (Porr Construct) a montat până acum 36 din cele 96 de #grinzi ale viaductului.
Pentru montarea grinzilor de 70 t la înălțimi care ajung și la 30 m, constructorul folosește o #macara șenilată #grea.
Progresul fizic al lucrărilor pe cei 9,86 km ai secțiunii 4 ( #CurteadeArgeș – #Tigveni) a ajuns la aproape 49 %, în condițiile în care termenul contractual de finalizare este luna februarie 2027."

PaulS


16 09 2024 A1 Pitești Sibiu. S-a început montarea grinzilor peste Canal amenajat Râul Argeș .

User127

Acela este tablier sau s-a revenit la soluția inițială cu grinzi din beton?

Skynick

Se vedea din alte filmari ca e tablier si a fost sudat la fata locului din segmente.

Feri

QuoteMontare grinzi la podul peste valea Bușaga, de pe secțiunea 4 a A1, Sibiu-Pitești.
Pentru montarea grinzilor este folosită o macara șenilată de 600 de tone. Se vor monta 96 de grinzi, iar greutatea unei singure grinzi este de aproximativ 70 de tone. Cel mai înalt punct de montare este de 30 de metri.

CNAIR: Montare grinzi la podul peste valea Bușaga, de pe secțiunea 4 a A1, Sibiu-Pitești.

CNAIR FB / TheRomanianYT

costica1234

Si o filmare de azi de la Bascov.


costica1234

Acum o oră am fost la Merișani. Filmarea o să urmeze ceva mai târziu.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Dragos_R

De cand asteptam deplasarea ta catre Merisani  :) ...
Multumim mult Costica  :gj:!

danutzu_1069

Deci, nici măcar jumătate din nr de grinzi necesare ("produse" si puse in opera)

Dar in schimb au grinzile pentru... "exterior",  cate o pereche pentru fiecare sens.

Bursa pariurilor, incep imediat sa puna predale, sau asteapta toate grinzile?

Apropo, pe astea (predalelele) le-a vazut cineva pe undeva?