News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 9 Guests are viewing this topic.

marius.firtonea

Un mic update de la Boita: una din cele 2 foreze hibernează de o săptămână, iar cealaltă pare ca are o mișcare browniană.
Au inceput sa sparga capetele pilotilor deja turnati.

florin74

#62101
Gurile rele spun ca nu prea se potrivesc suruburile si componentele....

TibiV

#62102
Probabil au incercat sa puna piese de Honda pe BMW...

Sau invers....  :-[
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Quote from: GIV on September 10, 2024, 03:52:23 PMîn fruntea priorităților pentru UMB. este MT care le plateste facturile

MT plătește ceea ce a "cumpărat" nu vorbe si promisiuni, sau ceva ce se va livra.
Deci nu MT este prima prioritate.

As reformula pe ideea ca prioritatea este sa întocmească documentele justificative, corect si la timp pentru a putea primii banii.

GIV

@danutzu_1069 pai pe a3 nu prea mai vor sa intocmeasca documente si sa primeasca bani, mai mult de pe a7..

Mojito

Quote from: Gio on September 09, 2024, 10:58:40 PM^Hefaistos Daca pentru lot 3 prevezi 6-8 ani, pentru lotul 2 la ce sa ne asteptam?
Eu ma astept ca CNAIR-ul sa rezilieze contractul cu turcii daca nu se misca cu talent in urmatoarele 3-6 luni. Cand trebuia sa iasa proiectul tehnic? Au semnat un contract in 2022, cu ordin de incepere in iulie aceluiasi an. 18 luni proiectare in teorie. OK intelegem aveau nevoie de mai multe foraje, au blocat valea Oltului pt o luna pt drumul de access. Acum hai sa vedem si ceva rezultate. Nu   stiu daca exista posibilitatea sa se aprobe proiectul tehnic pe bucati, sa inceapa solid  si pe teren, altfel avem bucata aia peste 15 ani.

GAC

pt se va aproba pe bucati pe lot 2, deja avem bucata la boita unde avem primele coloane forate. pentru acel viaduct sunt in grafic, doar lucreaza la coloane, curand radiere, suntem departe deba vorbi de reziliere.

danutzu_1069

Ce mă amuză unii...  una doua.. reziliere... Nu trage turcu' trei bășini..Rezilem domne!
Uită că ăștia sunt singurii care s-au bagat la asa ceva, ca altfel ramaneam cu gaura aici...
Vreti activitate in teren? Pe ce proiect?
Credeti ca un proiect pe zona montana se face peste noapte??

marius.firtonea

Cred ca adevarul e undeva la mijloc, au multe zone in care nu au avut padure si puteau sa aiba proiectul gata macar acolo, dar au lalait-o la maxim.

mrcspot

Turcii fac un studiu geo pe bune, un lucru pe care statul roman nu l-am facut de 20 de ani...

danutzu_1069

Proiectul se poate face pe bucati, dar pe bucati legate intre ele... Altfel  n-ai cum.

marius.firtonea

Ce i-a oprit pe turcii sa faca proiectul macar pana la primul tunel de la Boita inclusiv si sa inceapa deja executia acolo, nu doar la primul viaduct?

florin74

Impartirea pe sectoare complet cretina stabilita de CNAIR si pe care nu vrea sa o modifice.

marius.firtonea

ok, deci sa intelegem ca proiectul pe portiunea dintre boita si lazaret o sa fie ultimul gata pt ca e zona cea mai dificila si acolo au avut acces cel mai tarziu?

StefanCelMare

Când văd că deja pe loturi mai simple scoase la licitație pe alte autostrăzi de la noi se vehiculează sume mari, mă întreb dacă turcii vor putea duce la capăt tot proiectul asumat pe PiSi, cu toate adăugirile pe care le vor primi foarte probabil.

Ce să zic, eu sper măcar lotul 3 al WeBuild să fie gata prin 2028, că parcă 2027 pe final sună SF.
Cu doar 1 tunel, sper ca lotul 3 să se și execute, iar execuția de către WeBuild a lotului 5 ne permite să sperăm.