Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 24 Guests are viewing this topic.

alexV

#62070
Referitor la lotul 4 al Porr:
E un video pe canalul SSF unde se mandresc ca au reproiectat viaductul Busaga, cel inalt si cu 8 deschideri, sa aiba rosturi de dilatatie doar pe capete la culei. Oarecum similar cu podurile proiectate de SSF pentru Aktor pe A10 lot2, acestea din urma fiind cu grinzi metalice.

Pentru comparatie, alte viaducte de pe lotul Porr (sau orice alt constructor autohton) au max 4 deschideri intre rosturi.


alecu26

Pile mai înalte....deci mai flexibile.
Dar la înălțimea aia, 40 de.metri deschidere nu e deloc estetic podul. Posibil nici mai ieftin.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

am fost pana la margina ...sa vad cum sa prezinta lotul cu tunele ....cei de la UMB au facut o mica organizare de santier in captul lotului la margina ...au montat o statie de betoane si au adus materiale ..in speta nisip sort si piatra sparta marunta ....au si ceva agregate ....au mai multe foreze cei de la ZUBLIN ...
AM MERS PE TERASAMENT ...unde au cteva podete pregatite pentru montat ...am vizitat polata tunelului ...si zona unde tunelul va fi turnat  ....am facut si catrva poze ...

lucrare este la inceput ...iar santierul pare ca acum prinde contur .... :D  :D  8)


rocklee

imgur imi da eroare ....si restul nu pot sa le incarca....
poate alta data ... >:(

Feri

Las aici dar se poate muta extras dintr-un articol Adevărul.ro despre 703H/7D:
QuoteAstfel, prin Programul ,,Anghel Saligny", ambele județe, Vâlcea și Argeş, au primit - deopotrivă - finanțare pentru drumul județean 703H Câineni (Vâlcea) - Sălătrucu (Argeş), în lungime de aproape 40 de kilometri. Modernizarea se va face în total pe o lungime de aproape 36 de kilometri. Drumul care a dat atâția ani bătăi de cap, este de fapt o veche rută de legătură între Ardeal și Muntenia, traversând Țara Loviştei și ajungând în Argeș, în comuna Sălătrucu.

În județul Argeș, drumul va fi modernizat pe o lungime de 3,345 kilometri. "Contractul de finanțare, prin Programul Anghel Saligny, va fi semnat în toamna acestui an. Durata proiectului este de 29 de luni, din care perioada de execuție este de 17 luni. Finanțarea se ridică la 20,1 milioane lei, din care 19,4 milioane lei provin de la bugetul de stat și 692.339 lei de la bugetul local", a declarat pentru "Adevărul" Cristian Puiu, administratorul public al județului Argeș.

Cel mai probabil, lucrările de modernizare la secțiunea din Argeș a DJ 703H vor începe la finalul anului 2025 sau începutul anului 2026.

În județul Vâlcea, modernizarea și asfaltarea DJ 703H au început în 2022. Însă acest proces se realizează încă pe bucăți, motiv pentru care și la ora actuală drumul are asfalt pe mai puțin de jumătate din lungimea care străbate munții din nordul județului Vâlcea. Practic, până acum au fost asfaltați aproximativ 10 kilometri dintre cei aproape 32 kilometri incluși în proiect.

,,Nu există pic de asfalt în Poiana (satul de la graniță cu Argeșul), iar în Pripoare a fost asfaltat, parțial. Din cei aproximativ 15 kilometri de drum ce străbat comuna Perișani s-au asfaltat circa cinci kilometri", a declat pentru ,,Adevărul" primarul localității Perișani, Sorin Leonte.

Reabilitarea DJ 703H în județul Vâlcea, se datorează începerii construcției Autostrăzii Sibiu – Pitești, pentru că pe alocuri, între Perișani – Vâlcea și Sălătrucu-Argeș, traseul său va fi paralel cu cel al Lotului 3 Cornetu – Tigveni.

În această vară, a avut loc o licitație pentru modernizarea și asfaltarea întregului tronson din județul Vâlcea, dar. deși depunerea ofertelor s-a încheiat la 11 iunie 2024, analiza acestora încă nu s-a finalizat nici până acum.

Finanțarea prin programul Anghel Saligny pentru tronsonul din Vâlcea al DJ 703 H se ridică la 119 milioane lei.





andreita

poate cineva sa faca o carioca cu drumurile ? si cat e reabilitat dintre ele ? Ca Google maps nu ma prea ajuta cu denumirile.

iar legat de timeline, daca termina abia in 2026, cam deodata cu lotul 4, ar fi super. Dar nu stiu daca va fi cazul.


PS. de lotul 3 PiSi ce se mai aude ?

shift2rail

^e simplu, ruta Salatrucu-Perisani-Titesti-Boisoara-Cainenii Mari o gasesti pe gmaps sub indicativul DN 7D, rebotezat intre timp DJ703H (de ce?), dar inca neactualizat pe maps.


miahi

#62079
Cum ziceau si alti colegi ( @dr4qul4 ? ), mai important de reabilitat / largit / reconstruit ar fi cei 3-4 km lipsa din DJ703G in judetul Arges. In judetul Valcea drumul este modernizat . Dupa ce va fi gata si PiSi4 poate ar fi un traseu de folosit spre Valea Oltului pentru auto < 3.5t .




Powered by API/PUM imgur uploader

slartibartfast

^^^
pentru că CNAIR nu era în stare să-l întrețină/îmbunătățească, a fost transferat înapoi la Consiliile Județene și ca atare clasat ca drum județean cu un indicativ corespunzător. Explicația direct în titlul articolului de aici din presa locală vâlceană.

shift2rail

^oarecum eroica asumptia ca un simplu CJ va moderniza ce nu a reusit  o companie cu resursele umane si materiale ale CNAIR.

slartibartfast

Și totuși există numeroase exemple, vezi în Prahova unde DJ-urile arată mai bine ca multe DN-uri, plus că CJ PH a făcut nodul Gherghița la un standard mult peste nodul Snagov făcut de CNAIR. E vorba foarte mult de obiectul concentrării atenției. Un astfel de drum e probabil neinteresant pentru CNAIR care se ocupă de autostrăzi și mari DN-uri. Un CJ se ocupă de un singur județ. Plus că la CJ vin o grămadă de resurse prin finanțări de genul Anghel Saligny.

danutzu_1069

Apropo de ex-DN7D, mergând cu istoria și mai înapoi, de fapt a fost tot DJ, dar o minte creata, l-a transferat la "naționale" cu intenția sa-l asfalteze și modernizeze. Intenția ar fi fost buna, deoarece mai apărea o varianta la valea Oltului (parțial), strategic vorbind...

dumbravaandrei

^^^ depinde ce fonduri mai prinzi disponibile, ca atunci cand se mai termina fondurile pentru DN-uri, apar fonduri pentru asfaltarea drumurilor locale ce conecteaza doua sau mai multe DN-uri. Tine mult de ce oportunitati de finantare sunt la un moment specific.