Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Razvan.M

Doar mie mi se pare că sunt foarte multe locuri sunt cu probleme la terasamente?
Bine, și lotul e lung 30km e mult dar m-a surprins cât de adânc au săpat în atâtea locuri. Nu cred că terenul e chiar așa dificil. S-a văzut și pe lotul Porr că mai există alunecări dar,
1. Porr nu sunt așa avansați cu terasamentele
2. Proporțional lotul IV are mai puține probleme ca lotul V.

Ionut

Pe sectorul ăla spre Merișani este o zonă mlăștinoasă. Terasamentele pare-se că necesită geotextile. E migălos de astupat acolo dar nu ar fi asta problema.

P3trut

Nu stiu care mai e faza acum cu deschiderea primilor 16km ca eu am impresia ca podul de la Merisani o sa fie ultimul lucru care o sa fie finalizat pe Pitesti - Curtea de Arges.  :D  Mi se pare cea mai in urma structura.

Asta in contextul ultimelor sperante de la CNAIR.

dr4qul4

pai Ionut ce zice de vreo 5 luni?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Eh, ce zice...

Bună dimineața!

Cetatean

Asta se intampla cand faci studii geo din birou si proiectezi fara minim de informare asupra terenului ramblee de 5-7 m in zone mlastinoase. Sa vedem cum se va comporta in timp.

A iesit apa sus,in asfalt,s-a lasat? Stiti ceva?

Nu stiu cum e standardul,normativul,care e explicatia dar daca cumva are legatura cu canalul de fuga/barajul de langa(sau cum se numeste)...sa ridici pe atata amar de km autostrada asa de sus...apai,tre'schimbate multe. In logica mea de balta,digu ala e proiecatat sa reziste,nu?
In afara de zonele unde trebuia sa treci peste canalul ala,nu vad de ce ai avea asemenea rambleu.


Nu e prima data,la Sebes/Cunta spatiul service pe sensul spre Bucuresti a fost "pus" in singurul loc din 20 de km unde erau alunecari de teren. Au avut ceva creier si l-au mutat 1 km mai spre Sebes.

Nici in zi de azi n-am sa inteleg imensitatea volumelor de umplutura in zona aia. Si daca are legatura cu NAE,as zice ca are mai mult cu Nae Caramfil...cu filantropica sau orice altceva.

Im continuare sustin ca se proiecteaza ca la balamuc,ca 3-5% din 500 de meleoane de euro nu e cat 3-5% din 300...in nici un caz cum s-a studiat la scoala,cu optimizat.
Sper sa primd ziua cand o sa facem optimizari direct de la sf.


ncb

Nu-l doare gura sa zică...

pbh

Ne poate da si ora exacta de deschidere? Acceptam sfertul academic dar nu mai mult.
Unde esti tu nenea Iancule!

P3trut

#62049
@dr4qul4 ce zicea @Ionut pe 24 iunie in comunicatul oficial, chiar?

QuoteÎnsă este perfect fezabil ca în decembrie 2024 să circulăm pe aproximativ 15 km între Bascov (Pitești) și nodul Mănicești aflat la jumătatea lotului. Avem două straturi de asfalt aproape peste tot și structurile plus restul lucrărilor sunt într-un stadiu avansat.

Deci, si el spera ca poate acesti primi km se pot deschide partial. Comentariul meu fiind ironic la faptul ca tocmai bucata care avea sanse a ajuns sa fie cam ultima.

naivu

#62050
^hai să ne uităm un pic și la nuanțe: a zis că era perfect fezabil, nu că se va întâmpla,  chiar a zis că mai este un "dar", exact tablierul de la Mănicești; problema atunci și acum este că WeBuild are alte planuri (iar contractual, până în septembrie 2025, are dreptul să aibă orice planuri vrea mușchii lui). Împărtășesc și eu senzația lui @P3trut că podul de la Merișani e lăsat special la urmă ca să nu-i bată la cap să facă deschideri parțiale.

Ionut

#62051
Păi da, nu înțeleg ce nu e clar.
A fost fezabil până la un punct. Dincolo de acel punct nu mai este fezabil.

Nu am zis niciodată că inaugurarea înainte de termen pe PiSi5 e o certitudine, vedeți inclusiv previziunile rutiere de la început de 2024, din ianuarie:

QuoteȘANSE 50/50. [...]
WeBuild poate rupe gura târgului în 2024 pe A1 Pitești-Curtea de Argeș și să fure trofeul celor de la Strabag: inaugurarea cu 9 luni înainte de termen (septembrie 2025), nu cu 8 ca austriecii pe A3 în 2023. Acum sunt la 60% și pot da gata toți cei 30,35 km, sau măcar jumătate până la Mănicești, în decembrie 2024 DACĂ își pun ambiția și DACĂ dă și CNAIR ceva la schimb și achită facturile la timp.
CNAIR le-a dat ceva la schimb: bătaie de cap și oprobiu public. Pentru mine (și alții) e simplu și clar. Motive tehnice se găsesc DIN BELȘUG, mai ales când mai ai un an până la termenul contractual, să argumentezi (tehnic, contractual, condiții piață) de ce nu vei termina în 2024.

E clar ca lumina zilei că au redus viteza. Priviți cât de greu asamblează grinzile metalice la Merișani care sunt în șantier.

Cetatean

Contractele astea sunt cu actualizari?

Ionut

La ce te referi? La actualizări de preț? Dacă da, da, contract semnat în mai 2020, cu siguranță intră la capitolul "de actualizat preț". Nu știu însă să îți zic cât/dacă s-a actualizat. Poate știe @horatiu.cosma.

TibiV

Cred ca @Cetatean intreaba de actualizari/amanari ale termenelor de finalizare.
Caz in care ii raspund eu: nu au fost amanari. Termenul a fost oricum "generos" din start....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)