News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Alea sint drumuri de rupt gatul. In mod pitoresc.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

cosminfil

^2

Si eu am mers azi de la Tg Jiu - Ramnicu Valcea - DN73C - A1 - Bucuresti.

Multi morti bagati pe dn73c.. Uneori nu aveam loc 2 masini peste podetele alea mici..  Vedeam in stanga autostrada si innebuneam.. si in aglomeratia de la A1.. si pe lotul lipsa a0 de la actor, eu fiind nevoit sa ajung in pallady.. Poate la anul..

AdrianB1

Drumurile alea au bucati neasfaltate, pante semnificative si nu sunt practicabile cand sunt ude decat pentru masini cu tractiune integrala si garda la sol relativ inalta. Cel putin cel spre Poiana pe care am mers cu un Duster acum 2 luni e practicabil pe ploaie doar de la Duster in sus si nici atunci cu cauciucuri uzuale de vara.

naivu

#61968
Macar pe DN73C ai asfalt pe toata lungimea, daca te prinde o ploaie dupa Salatrucu sau Suici, acolo ramai! Exista planuri de upgrade din partea CJ Valcea si CJ Arges, dar au acelasi defect ca si PiSi6; pana se vor finaliza (nici macar nu au inceput) A1 va fi de mult la Curtea de Arges (poate chiar la Tigveni)! :)

dr4qul4

Nu stiu ce sa zic..am prins de 2 ori ploaie torentiala la Piatra (DN73C) si nu e prea placut. Apa se scurge pe drum. Si e un loc unde din cand in cand vine o viitura perpendiculara pe sosea, se vede pe streetview 2018, cand a rupt drumul.
Solutia decenta este DJ703G, dar tb putin asfalt si limita de 30km/h pe cei 5 km pana dintre baraj si limita de judet.

Salatrucu - Valea Oltului e doar o gluma. Una e sa mergi 5 km cu max 30kmh si alta e sa mergi 25-30 de km
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

danutzu_1069

Chiar nu stiu ce asteapta astia din Arges, sunt doar 2,5 km de asfaltat, si reabilitat.
Ca variatie, se poate iesi de pe DJ703G si se poate merge pe DJ703N/DC14A pana la ed 7D, apoi ve varianta cunoscuta pana in DN7 la Cornet

hefaistos

Voi vorbiți de plimbări exotice în perioada de concediu sau de mutarea întregului trafic de pe Dealul Negru?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069

Nu tot traficul ci ... doar pentru cine știe drumurile. N-ai cum sa muti tot traficul ca nu se inchide Dealu Negru

Restul, sa meargă pe DN7.

hefaistos

Pai despre asta e vorba. Când se va termina autostrada pana la Tigveni ce faci, o transformi în alee de promenada?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069

#61974
Turizmenari, cum zice cineva...

Alee de promenada, nici chiar asa...

Problema este in curtea cnair de multa vreme. Daca aia nu au creier sa gandeasca ca va venii is momentul ala...

ovicor

Nu-s chiar atat de prosti, dar nu ii preocupa, ii doare la basca! O lucrare utila, dar fara impact electoral! Raporteaza ca-i gata inca niste km de autostrada, nu conteaza ca-s muzeu!

dr4qul4

DJ703G, cu cei 3 km asfaltati, ar fi o varianta buna pt autoturisme. Iese in Centura Calimanesti si scurteaza distanta. Partea din Vlacea este modernizata la un standard decent pentru un DJ.  Si ar ramane doar 29 de km pe DJ. Fata de 75 intre Bascov si CC, cu trecere prin Rm Valcea
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

AdrianB1

#61977
@hefaistos , am un nepot care face naveta prin Poiana o data pe saptamana, dar ii permite masina (e masina de serviciu si e geolog, e normal pentru el sa umble pe asemenea drumuri). Cand merg la Sibiu si eu merg tot pe-acolo, dar imi permite masina. Nu e drum pentru toata lumea, in nici un caz, dar daca se imparte traficul pe 4 cai - Dealul Negru, 73C, 703G si 7D pana e gata lotul 3, de ce nu? Cu loturile 4 si 5 gata, eu chiar nu as mai merge pe Dealul Negru, as merge pe 7D pe vreme buna si pe unul din celelalte 2 pe vreme rea. Chiar si cu 30 km/h pe o bucata, tot as ajunge mai repede si in siguranta, ca pe 7D nu merge nimeni prea tare, nu se fac depasiri riscante si nu se iese pe contrasens.

Deci, fiecare merge pe unde vrea, dar poate peste 25% aleg sa nu mai mearga pe Dealul Negru. Sigur nu 75%, cred ca o sa ramana in continuare cam toate camioanele pe-acolo.


Johnny1711

Antreprenorul secțiunii 3 (Sibiu - Pitești) a A1, WEBUILD SpA a finalizat cele două organizări de șantier (Cepari și Racovița).

În fiecare dintre acestea au fost montate câte două stații de betoane, care sunt acum funcționale.
 
La această dată pe șantier sunt mobilizate aproximativ 250 de persoane.

Antreprenorul a depus Proiectul Tehnic la Beneficiar și Supervizor, iar după analiză și aprobare se va elibera Autorizația de Construire.

Pe lotul de 37,5 km vor fi construite:
- cel mai lung tunel rutier cu galerie dublă din România (1700 m),
- două noduri rutiere,
- 55 de structuri.
 
Defrișarea arborilor de pe amplasamentul lucrării a fost finalizată, iar descărcarea siturilor arheologice identificate în SF s-a încheiat.

Antreprenorul italian lucrează acum la descărcarea arheologică a siturilor identificate în urma diagnosticului intruziv.

Aceste activități nu au însă un impact negativ asupra derulării proiectului.