Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 25 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#61950
Quote from: hefaistos on August 27, 2024, 10:27:17 PMȘi de unde or avea atâția oameni specializați. Pe 3 schimburi. Ca altfel degeaba lucrează la 5 capete.

De la bosnieci, de unde altundeva?! Or fi tunelurile mai largi aici, dar nu cred că e eficient să ai 2 utilaje de același tip la un front de lucru.

danutzu_1069

@dr4qul4 , nu cred ca se vor da AST pentru rute prin tuneluri, si nu cred ca se dau prin alte tari (mai ales la deparire pe inaltime).
Cred ca @JohannDB ne poate ajuta cu info pe tema asta..

alecu26

Da, 5.5 metri e un fel de extra extra protecție. În mod normal gabarit depășit se considera orice peste 4.5 metri, deci e nevoie de masuri speciale la transport.
La tuneluri orice asfaltare va fi făcută cu frezare înainte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GAC

parca in tunel urmeaza sa se foloseasca beton in loc de asfalt, ca pe centura Giurgiu.

Zsolt_Bodola

În România transport agabaritic e considerat tot ce e peste  16.5 (lungime) x 2.5 (lățime) x 4 (înălțime)/40 tone.
În practică, dacă un transport trece de 4,5-4,6 m înălțime atunci se caută soluții să nu meargă pe drumurile publice. Sau, dacă e musai, se caută soluții unde să nu existe niciunfel de limitare.
Deci înălțimea de 5 m la tunel e destulă.

costash

Pitești - Curtea de Argeș din avion 29.08.2024 (GPS)


Pitești - Curtea de Argeș din avion

29.08.2024 (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

#61956
""...transport agabaritic e considerat tot ce e peste  16.5 (lungime) x 2.5 (lățime) x 4 (înălțime)/40 tone."" Corect și necesită minimum AST, până la anumite dimensiuni de la care sunt necesari piloții/însoțitorii și la unrmă, poliție......

    ""... dacă un transport trece de 4,5-4,6 m înălțime atunci se caută soluții să nu meargă pe drumurile publice.""  Pe unde altundeva să meargă, pe câmp ?? Nu vai soluțiile sunt scăderea înălțimii la maxim sau deplasarea cu echipe sleciale de la "electrica", "cabliști" sau similari..., iar dacă înălțimea e "nesimțită" se trece la operațiuni "speciale" de ridicare, coborâre la pământ a unor rețele (inclusiv la calea ferată) tăiere de structuri, semafoare, etc...... Închipuieți cum am mers cu 8,5 m înălțime și 8 m lățime, de la București la "Petro Brazi/Ploiești..... Numai comuna Afumați de la ieșirea din DNCB la limita localității Afumați pe DN 2 a luat 7 ore......

La tunele, ai înălțime standard de 4,5 m (lucru practicat, sau ca exemplu, în Germania) și acolo mai ai senzorii de înălțime, care protejează aparatura de aerare și semnalizare de la tavan și care senzori la activare închid barierele de intrare în tunel... Am pățit asta prin "țara lui Merkel" la acea vreme când o echipă poloneză, cu pale a închis o galerie de tunel pe sub Elba la Hamburg, prin faptul că n-au anunțat telefonic "Tunnelmeisteri"-ul că se vine cineva cu ceva peste limita de 4,5 m...........  Am mers de la Bistrița la Constanța cu 5,25m înălțime și să vezi acolo "distracție"..... Închipuieți cum e să stai cu macaraua la  un pod, să iei piesa de pe trailer, s-o ridici peste pod cu macaraua și s-o lași înapoi pe trailer..... Sau să dai jos de pe trailer vehicolul care-i prea mare, să-l treci pe roți pe sub pod și apoi cocoață-l pe trailer, leagă-l și hai la drum ...!! "Micile delicii" ale unei vieți "interesante".......


voicul

Nu e mare lucru, dar e o animatie interesanta:

Cum arată acum tronsonul de autostrada pe care se vor construi "tunelurile pentru urși".

https://stirileprotv.ro/stiri/financiar/autostrada-lugoj-deva-umb-poate-incepe-lucrarile-pentru-tunelurile-de-pe-autostrada-ursilor.html

tom_sawyer

...numai că e făcută de habarniști/leneși:


mike_us

Văd că tot numele de tunel pentru urși a rămas.

JohannDB

  La imaginea de jos ar fi fost "mai corect" să spună pro-teviștii, că este capătul sectorului "" MUZEUL CELOR 4 KM""   :D  :D



Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

Atatea drone si atatea filmari din zona si tot ce au putut face e un fly in earth intre 3 puncte. Noroc ca a avut update earth-ul in zona.

Jenant si mult sub nivelul protv-ului.

TibiV

Quote from: dumbravaandrei on August 30, 2024, 09:52:12 AMJenant si mult sub nivelul protv-ului.

Corect, dar intre timp m-am interesat si aceasta stire NU a fost difuzata pe post (pe TV)...

Nu a fost facuta de un reporter, ci de unul dintre angajatii de la site, unde sunt niste baieti care publica multe stiri, majoritatea lor neavand ca "sursa" stiri difuzate la TV.

Cica uneori cei de la site mai au initiative si scriu ei propriile stiri, dupa priceperea fiecaruia...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

captiva

Am mers de la Râmnicu Vâlcea la Curtea de Argeș și m-am cam îngrozit. DN73C e într-o stare proastă (mai proastă decât acum doi ani când l-am parcurs ultima dată) și nu avem contract semnat pentru modernizare. Chiar dacă printr-un miracol am avea un câștigător până la finele anului, termenul de finalizare de 16 luni înseamnă mai 2026. Iar lotul Pitesti-Curtea de Argeș ar trebui sa fie gata la anul. Adică traficul București - Sibiu ori va rămâne pe Dealul Negru, ori va merge pe la Curtea de Argeș și pe urmă va trece printr-un șantier  :rant:

shift2rail

Mai sunt si acele DJ-uri din Tigveni, catre Calimanesti si Perisani/Titesti/Boita/Câineni, despre care s-a tot discutat si care pot prelua turismele. Bonus: traverseaza arealuri extrem de pitoresti.