Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Alexandrei22

Nu crește semnificativ riscul unei posibile rezilieri sau ritm slab mai ales ca momentan e singurul lor al celor de la mapa în România? Adică mă gândesc ca în capul lor o fi și situația "avem doar un lot, dacă nu ne dăm interesul, oricum n avem altceva aici deci nu pierdem mare lucru". Păreri de alții?

ncb

De la Raducu P Drum: AUTOSTRADA A1 Curtea de Argeș - Tigveni I Sibiu-Pitesti Sectiunea 4 | 23.08.2024 Raducu P Drum


voicul

@ijwtsh vezi la minutul 2.11 in video Cnair raspunsul la intrebarea ta.

@rebel spre 100% ca nu da bine, dar claim (uri ca sa fie bine sa nu fie rau) cu sanse tot de 100% sa le castige.
Sau reziliere si tot iau bani ca una au licitat si alta au gasit in teren - tot castiga.
Turcii nu prea au cum sa piarda aici.
Vedem noi cum/ce castigam si la ce costuri.

GAC

turcii nu vor zice pas din prima. lotul e lung si complex. daca solul va fi super-nasol, cel mult vor scoate sectiuni din lot, pe model UMB A3. tunelele si viaductele sunt lucrari cu val adaugata mare, la care nu exista scurtaturi (tot trebuie sa faci coloane forate, tot trebuie grinzi, radiere la poduri si micropiloti / camasuiala la tunel). cel mult, ma astept sa gaseasca o zona de terasament care conform sf "dealu trebuia sa stea bat" dar de fapt sa fie ca pe A3 Sj si sa scoata acea sectiune din contract pe motiv ca mai trebuie un viaduct neprevazut, totul bineinteles ca sa mai cumpere (fure) timp.

IonutP

#61924
În filmarea lui Răducu, la min. 6:52 e o alunecare măricică. La 7:10 avem o altă alunecare, pare mai mare.

ijwtsh

@voicul am vazut, tocmai de-aia am intrebat. Teoretic nu trebuiau sa fie terminate? Daca da, cum e posibil pe fata sa zica ca se fac din nou, practic invalidand ceva ce ar fi trebuit sa se faca deja?

dumbravaandrei

^^ in comparatie cu a10 sau a3, alunecarile alea sunt pistol cu apa...

Feri

QuoteMinisterul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru cele două tuneluri ,,pentru urși" pe care UMB le va construi pe cei 5 kilometri din Autostrada A1 Lugoj – Deva, singurul tronson care lipseşte pentru a avea autostradă completă între Sibiu şi vama Nădlac II. Constructorul băcăuan poate începe astfel lucrările la tuneluri, care valorează 842 milioane lei și vor dura 34 luni. Anterior, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu spunea că lucrările efective vor începe la sfârșit de iunie, început de iulie.



economedia

ijwtsh

Pot incepe lucrarile, dar vor incepe? Ma gandesc ca ceva vor face totusi, adica nu au dat AC-ul fara sa se fi inteles inainte.

Ionut

Mai pun o dată... poate se înțelege... ceva...

API pe Facebook poziție completă din 4 august

Tot pe Autostrada A1, austriecii de la Porr fac cei 1,35 kilometri ai tunelului Curtea de Argeș cu specialiști cu experiență vastă din 14 țări. Au început portalul de est în iunie 2023 și forarea propriu-zisă abia în octombrie 2023. Deci vreo 4 luni doar pregătirea portalului!

Dulghii

Dacă vor dura 34 luni după cum prevede contractul, înseamnă că vom circula prin iunie 2027 pe aici, însă e ciudat cum de au primit AC chiar acum după ce aproape finalizează centura Timișoara Sud... :)

a.l.x

La tunelul mare au primit AC pe firul 1 doar pănă în zona cut&cover.

tom_sawyer

#61932
^ Corect!





anpm.ro
AC

PS: e cover&cut. Explică în link-ul de mai sus cum se face.

a.l.x

Au greșit cei de la UMB denumirea, ar fi ilogic să fie ,,cover" and ,,cut".

tom_sawyer

#61934
Nu mai merge uploader-ul, că puneam extrase. Vezi la pag. 47 din Memoriul de prezentare. Se face mai întâi un planșeu și se sapă sub el, știu că e contraintuitiv. S-a mai propus soluția pentru unele tuneluri de pe Bistrița-Vatra Dornei, dacă nu ma înșel.

LE:






Powered by API/PUM imgur uploader