Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Razvan.M

Felicitări @dumbravaandrei pt foto-reportaj. Practic i-ai luat pâinea de la gura lui @rocklee. Poate pe viitor iei contact cu cei consacrați și îți dau ei tips&tricks.
Mulțumesc din nou pentru efort!

dumbravaandrei

#61906
Crede-ma ca e loc de "infanteristi" pe santierul ala de cel putin 2x efectivele UMB  O:-)
Da, o sa contactez localnicii, poate mergem mai organizat, dar sa mai avanseze santierul.

Din experienta, sincronizarea cu mai multi oameni, pentru o treaba voluntara, e mai greoaie. Iar la mine astfel de escapade pe santiere functioneaza pe regim instant, nu le pot planifica cu zile inainte.

@tom_sawyer a se numara cate din cate  :lol:

Cateodata asa e in viata... unii au parte de muma, altii de-o ciuma.

ncb

TUNEL Curtea de Arges Ep. 11 | The new austrian tunneling method NATM | Sibiu - Pitesti Sectiunea 4


Mulțumim, Raducu P Drum!

Ash94

Quote from: Ash94 on July 21, 2024, 07:15:44 PMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
07.06.2024714m580m
05.07.2024760m651m
19.07.2024793m692m
08.08.2024845m725m
25.08.2024882m742m
Ramas468m608m

Bogdan TM

Ca fapt divers, localitatea este "Margina", nu "Marginea" cum zice multa lume.

Nu stiu daca a aparut undeva aceasta randare, dar este o mica parte pe pagina celor de la Porr de pe Linkedin.
Lot 4 - Sibiu-Pitesti.

https://www.linkedin.com/posts/porr-romania_homeofconstruction-proudporrian-intelligentbuilding-activity-7229114573428056064-c0cK?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

bbk

^
Eu trec zilnic pe langa ei, am vazut live cand au montat statia de betoane la Margina, plus ca mai trebuie sa stau dupa kinder pana studiaza el toate utilajele :lol:  .Nu am mai pozat nimic pentru ca nu prea am ce.

@dumbravaandrei  Eu uneori cand coada ajunge pana pe autostrada la Holdea pe directia TM ies la Dobra, apoi pe dn68a pana la Ohaba, inainte cu 150m de bariera fac dreapta inspre Fintoag apoi dupa aprox 1 km fac stanga pe dc143 inspre Cosesti/Holdea(in Cosesti la un moment dat o sa ajungi la o intersectie si faci stanga)  si ajung la Holdea exact la gara si tot drept ...
Dc-ul respectiv e tipla, i-am actualizat acum starea pe harta calitatii drumurilor

dumbravaandrei

#61911
Tot pe la Grind/Dobra am iesit si eu, ca pe A1 coada era cam cu 1,5km inainte de spatiul de servicii de la Ohaba. De acolo si pana in capatul autostrazii am mers pe DN68A.

@Bogdan TM multumesc de observatie. Din obisnuinta, am pus Marginea in loc de Margina

a.l.x

QuoteRitm bun de lucru pe șantierul Secțiunii 2 (#Boița – #Cornetu) a Autostrăzii #Sibiu – #Pitești!
Asocierea de constructori din Turcia (Mapa Insaat Ve Ticaret AS - Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret AS) a forat primii 600 de metri necesari pilonilor care vor susține fundația viitorul #viaduct de la km 13+500 (zona localității #Boița).
În paralel au început forajele pentru studiile geo în zona versantului de pe #ValeaOltului pe care au avut loc recent defrișări (sectorul #Boița - #Lazaret).
Pe cei 31,33 km de autostradă se vor construi inclusiv:
– 49 de #poduri și #viaducte;
– 7 #tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1590 m;
– 1 #ecoduct (210 m) în zona localității #Lazaret, care va traversa #râulOlt, #caleaferată și #DN7.
#CNAIR #autostrada #investitii #dezvoltare #infrastructura


The Romanian

Ionut

Mamă ce ritm bun.

Îți dai seama... doi kilometri.
600 de metri de piloți.

marius.firtonea

Astia de la CNAIR fac caterinca  :lol:
Pe un ton mai serios au mai adus o foreza de partea cealaltă a coborâri de pe lotul Porr.
Parea deja montantă, nu am apucat sa fac poze.

GIV


ioji

Quote from: Ionut on August 26, 2024, 04:02:40 PMMamă ce ritm bun.

Foarte bun chiar...Dupa ce il termina pe asta, primul, mai au doar 48 de viaducte/poduri de facut. Iar in timpul liber, tunelurile, 7 la numar. Sunt pe drumul cel bun  :p

ijwtsh

Intrebare: teoretic studiul geo nu trebuia sa fie gata deja? Cum de n-are nicio treaba CNAIR sa anunte public ca Mapa face ceva ce trebuia facut intr-un contract anterior?

GAC

realitatea in viziunea cnair este un fel de simplificare dusa la extrem. pt SF s-au facut minimum de foraje posibil si parca si alea incomplet. pt proiectare structuri e alta mancare de peste, trebuie analiza mai minutioasa.
bine ca turcii s-au apucat de treaba, altii ca nea beni ar fi inceput lucrul la dosare prin tribunale.

rebel

s-au apucat, dar acum sa vedem daca mai da bine la cash pentru ei, mai ales la studiul pe care au licitat suma respectiva.