Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

dargauda

Cum a iesit cu aceasta inaltime? 5,00m si nu 5,50m cum e standardul sub autostrazi?

 

tom_sawyer

Cred că e temporar pentru deviere.

Cetatean

Cred ca se va cobori linia rosie la drumul de sub,sa aibe 5.50.

miahi

#61893
Podetul din centru / dreapta pozei are cota mai mare cu cel putin 50 de cm fata de DN7 actual. Se poate observa cat de cat din poza, dar am si trecut pe acolo si e mai sus fata de DN.

Presupun ca si DN-ul in configuratia finala va avea aceeasi cota cu podetul, deci cred ca semnul e doar temporar, nu are legatura cu configuratia finala a nodului.


wifi

Semnul e pe fundal galben şi nu alb, deci în construcţie, "Baustelle". Cine a făcut şcoala de şoferi ar trebui să ştie.

WebSrc

AUTOSTRADA A1 Pitesti-Curtea de Arges | Comparatie stadiu lucrari Bascov-Manicesti | 19.07-23.08.24


Multumim Raducu

Skynick

Poate cineva sa confirme ca asta este autostrada cu cea mai mare cantitate de umplutura pusa in opera?

Archi

Si loturile de pe A10 au foarte multa umplutura, ochiometric pare cam tot pe acolo

dumbravaandrei

Astazi am dat o fuga pana la Holdea, sa vad care mai e situatia.

La capatul dinspre Holdea, se lucra la drumurile tehnologice


Alte camioane stateau parcate


Pe portiunea cu tunelurile, drumurile tehnologice sunt mult mai late decat cele care traverseaza localitatile. Poate vor putea fi folosite de localnici in viitor. In pozele de mai jos, drumul din spatele popasului de dupa giratoriu, cum mergi spre Holdea.
Vedere spre vest:


Vedere spre est:


Imediat dupa zona de santier, drumul pana la Holdea este asfaltat (5m latime)


Dupa trecerea peste CF, la 500m, drumul redevine de piatra (totusi, pare pregatit de asfaltare), pana la Costeiu


Pana la intrare in Costeiu, liniste (e zona fara AC), doar un fum mai mare de la departare ma alertase:


Localnici care au dat foc la miriste. Afara fiind 35 de grade si uscaciunea naibii. Imi pare rau ca n-am sunat la 112


dumbravaandrei

Dupa Costeiu s-au inceput a vedea semnele bune:




Iar mai multe camioane carau material in terasament:












se casetau si drenurile:



dumbravaandrei

Spre capatul de la marginea, ceva mai multa lume, dar mai putin praf:





Frumos au mai lasat rampa asta nefinalizata... Reziliere facuta cu cap...




Si o statie de baza (pentru topo)


dumbravaandrei

Si cativa oameni la sueta. Presupun ca inca nu s-a auzit bosniaca/croata/sarba pe santierul asta:


Se monta si statia de sort betoane & asfalt




Ca impresie generala, tot ceea ce pot sa zic e ca "et pur, si muove!".

M-as bucura de tips&tricks pentru un acces mai bun, din drumuri publice, utile pentru pozatul de la sol. Momentan am folosit doar reteaua de drumuri comunale Holdea-Costeiu-Marginea.

Frumoase paduri de fagi in zona aia. Imposibil sa nu fie mamifere mari pe acolo, inclusiv urs (asta pentru carcotasi care se jura ca tunelul e moft)

Archi

#61902
^ Ai descoperit deja optiunile de access in zona. Sincer inafara de drumurile acelea comunale nu prea mai exista alte optiuni cu masina pentru a vedea santierul.

Adrian.TM

^
@dumbravaandrei Trebuie să recunosc că a trebuit să verific dacă e vreun "Coșteiu" prin zona Coșava-Cosevița, și într-adevăr, există un sat Coșteiu "de sus", însă, primul meu gând s-a dus către (mai cunoscuta) comuna Coșteiu de lângă Lugoj, traversată de vechiul DN6 Lugoj-Timișoara.

Mă bucur să vad că e activitate în zonă.