Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 40 Guests are viewing this topic.

Voicu

^ În ton cu TibiV acum câteva săptămâni pe alt subiect, regret că nu mai avem butonul dislike.

Ionut

API pe Facebook

Valea Oltului redeschisă, dar poate măcar reparăm calea ferată. De astăzi se circulă pe DN7, dar restricțiile rămân și vor urma altele în timpul lucrărilor, așa cum explicăm public de o lună de zile.

Mai sunt destui copaci de tăiat și antreprenorul turc mai are de lucru în versant și nevoie de acces în/din DN7. Pentru siguranța șoferilor, pe zona 2+1 alternativ banda spre Râmnicu Vâlcea rămâne închisă și traficul va folosi cele două benzi spre Sibiu, câte una pe fiecare flux.

Sperăm ca forajele geotehnice să fie terminate în octombrie, iar proiectul tehnic să fie livrat de Mapa în decembrie 2024, cel mai târziu, cu un an întârziere față de termenul contractual.

Astfel încât în 2025 să vedem lucrări (mult) mai consistente față de mizilicul servit pe kilometrul de la Boița din capătul lotului unde a început, breaking news, să miște o foreză la piloții unei structuri.

Restricțiile parțiale (ca aceasta) sau chiar, cine știe, din nou totale, sunt o certitudine și în 2025 și... la mulți ani, cât timp turcii de la Mapa vor lucra în 5-6 puncte critice unde Autostrada A1 trece foarte aproape de, și/sau peste DN7.

În acest context, cerem imperativ Ministerului Transporturilor să repare calea ferată, aducând-o la parametrii ei proiectați, adică 80 minute cu un tren InterRegio între Lotru și Sibiu.

Dacă o deviere rutieră normală, locală, nu mai are nicio șansă, măcar navetiștii să primească o opțiune semi-decentă care se poate implementa în câteva luni cu niște voință și ceva bani.

De asemenea, o minimă dovadă de bun simț ar fi ca antreprenorul și oficialii CNAIR să publice DIN TIMP un calendar clar al următoarelor închideri totale și restricții parțiale pe DN7 pentru ca șoferii și transportatorii să-și poată planifica ruta de tranzit. Atât, ne-am lămurit că mai mult nu pot.

danutzu_1069

La Holdea, dacă se vroia, se putea găsi un traseu mai șerpuit, mai la suprafață și cu deblee de 10m adâncime și din 50 în 50m câte un ecoduct... Sa fie toată lumea mulțumita...
Si nu era obligatoriu ca autostrada sa meargă pe vale, pe lângă DC100. Dar asa este când faci SF din birou, și nu ai abilități în 3D

tom_sawyer

^^
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a rămas fără bani pentru asigurarea în bune condiții a funcționării infrastructurii feroviare, drept pentru care Guvernul se pregătește să aloce de urgență 12 milioane de euro.
clubferoviar.ro/cfr-sa-a-ramas-fara-bani/

Quest

Quote from: danutzu_1069 on August 08, 2024, 09:16:52 AMLa Holdea (...)
Si nu era obligatoriu ca autostrada sa meargă pe vale, pe lângă DC100. Dar asa este când faci SF din birou, și nu ai abilități în 3D

DW (firma germana care a facut SF) nu a avut abilitati 3D ?
Common sense will get you far !

danutzu_1069

Si ți se pare OK soluția lor inițială cu debleu de 'jde metri?

Fiecare pădure are uscături,, chiar dacă este din Germania.
Cine sunt ăștia , DW?

RazesIesean

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

WebSrc

Ce se mai intampla pe A1 Pitesti-Curtea de Arges-Tigveni, sectiunile 4 si 5? Cum evolueaza lucrurile?

Ionut

^^ Lugoj-Deva a fost desenat la nivel de SF de către DIWI, nu DW. DIWI Consult care între timp pare-se că au fost cumpărați de arabi.

https://www.diwiconsult-emirates.com/

medicul de garda

Revenind la discutia cu autostrada cocotata pe versantul acela fix landa DN7, eu sunt singurul care isi imagineaza fix solutia de la Soimus, cu ziduri de gabioane pe 7km si plase de protectie deasupra autostrazii? Desi de data asta poate torcreteaza si ei versantul ramas descoperit... Cred ca o sa fie spectaculos de urmarit santierul pe bucata asta.
Trust me, I'm an east-european doctor!

florin74

Asa se aude ca va fi.
Oricum o tampenie traseul ales in zona aia.
Ori de la capatul lotului PORR te duceai pe partea celalata a DN-ului si lucrari acolo fara sa afectezi DN-ul, ori bagai traseu mai in munte si faceai un tunel lung.
Asa, bagat in muchia muntelui si cu DN-ul si CF vecine, e extrem de complicat lucru.

SF maculatura.

rocklee

Danutzu_1069 ...daca urmau traseul cai ferate  de la ohaba holdea nemesesti...nu mai trebuiau tunelurile...  :o  :D  :D
Dar nooo  O:-)

a.l.x

Quote🚧 Dintre proiectele PORR România, vedeta incontestabilă din ultima vreme a rețelelor sociale pare a fi lotul 4 al autostrăzii Pitești-Sibiu, cu tunelul de la Tigveni. Cunoscându-ne deja, bănuiți că lucrările nu au bătut pasul pe loc.

🛣�Dimpotrivă, atmosfera este mai animată decât într-un stup de albine, iar eforturile depuse, ritmul activităților și viteza cu care evoluează lucrurile sunt impresionante.

🏗�Impresionant este și volumul de beton turnat până în acest moment: ~ 55.000 mc. Procentul fizic de execuție al piloților forați a ajuns la 100% și se traduce în 1.339 piloți executați la structuri, tunel și consolidări, pe o lungime totală de forare de 30.400 m (în total 34.500 mc de beton). S-au executat 11.100 minipiloți pe o lungime totală de forare de 89.000 m (12.000 mc beton).
 
⚒️🔦 Revenind la tunele, pe care ați avut de curând ocazia să le și vizitați, lucrările de excavație au avansat pe ambele sensuri: dreapta ~ 845 m și stânga ~725 m.

🌅 Până la următoarea postare despre acest proiect, vă dorim să profitați din plin de vară. Pentru majoritatea dintre noi, asta înseamnă relaxare, deși pentru colegii noștri înseamnă #sPORR.

















Powered by API/PUM imgur uploader

PORR

pasa_andrei

Impecabili ca deobicei. Sa vedem ce fac cu alunecarile de teren, dar teoretic nu vad ceva mare din imagini.

danutzu_1069

@rocklee , asta am sugerat si eu, fără tuneluri dar cu ecoducte. Sa fie toata lumea si animalele multumite....
Si ca sa nu fie ecoducte greu de urcat (sa nu slabeasca ursu') facem ceva debleu, nu foarte adânc ...