News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 7 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Vizionând filmulețul din link-ul lui Pasa_andrei, sper ca @dorum si @voicul sa-și înghită vorbele și sa-și corecteze postările...
De carcoteala nu avem nevoie aici. Oare știți ce se petrece în birourile lor de proiectare?

In alta ordine de idei, NJ nu sunt suficient de înalte sa "tina piept" unor eventuali bolovani care ar lua-o la vale...

GIV

#61726
Quote from: pasa_andrei on August 07, 2024, 01:49:47 PMFocuri, artificii, nebunie, a inceput sa lucreze prima foreza pe Lotul 2 - A1 .
#nusuntblocaje  :troll:

voicul

#61727
@Mojito Nu stiu de ce ma intrebi treaba.

@danutzu_1069 Va trebui sa fi specific sa vedem daca am ceva de schimbat.

Incerc un raspuns global la ce ati zis - si poate in intamplare va raspund:
Eu am zis asa ca toti zic ca Mapa e de cacao (si intradevar nu se misca cu talent, dar ei fata de CNAIR chiar fac - sau fu8k ceva - depinde de interese) pe cand CNAIR ... nimeni nu zice nimic de CNAIR de ce a facut CNAIR (adica ca nu prea a facut, altfel ar fi necesita si o explicatie la:
De ce a inchis CNAIR VO daca a predat un SF birici fara cusur?!
Aaaa - nu prea a dat ce trebuie si il "asigura spatele constructorului" ca sa mai ascunda ca a dat maculatura la SF).

Deci cam asta am zis eu:
Daca ziceti ca Mapa nu face ... ziceti si de CNAIR cate a facut (adica nu a facut).

medicul de garda

Bine, sa fim realisti, Mapa cu ocazia inchiderii DN7 si-a facut si drumurile tehnologice de care o sa aiba oricum nevoie in timpul constructiei + defrisarile care oricum erau necesare chiar daca SFul era perfect.

Si pentru toti cei care injura Mapa ca abia acum s-au apucat de proiectare, nu uitati situatia legala ca la nebuni prin care nu poti expropria paduri ca sa realizezi foraje si drumuri de acces. Un limbo legal pe care statul roman se incapataneaza sa nu il rezolve vreodata, desi acum se tot arunca la licitatii de autostrazi montane. O sa fie absolut demential de urmarit telenovela pe A8 Letcani-Pipirig, cu nspe tuneluri pe sub padure, sau pe A3 Meses, ambele cu SFuri perfecte  :lol:  :lol:  :lol:
Trust me, I'm an east-european doctor!

DragosC

https://hotnews.ro/video-oficial-s-a-deschis-complet-circulatia-rutiera-pe-valea-oltului-cu-doua-zile-mai-devreme-decat-era-planificat-1766806

,,Precizăm că, în vederea protejării participanților la trafic, pe toată durata de desfășurare a lucrărilor pe versantul din proximitatea drumului național DN7, pe sectorul de drum cuprins între km 242+400 și km 245+400, banda destinată sensului de deplasare Sibiu – Râmnicu Vâlcea rămâne închisă, circulația desfășurându-se în ambele direcții pe cele două benzi destinate sensului de deplasare Râmnicu Vâlcea – Sibiu"

Te caci pe el CNAIR si pe ei turci. Zece ani o sa fie praf toata Valea Oltului, la cum se vede.

Bai dar traseul ala nu putea fi mai departe de DN ? versantii aia nu puteau fi consolidati/asigurati in alt fel ?

Incredibil.
Nu spera si nu ai teama

Ionut

Ce vă surprinde... v-am zis de o lună. De o lună vă tot zic eu (și API prin vocea mea, dar evident e poziție asumată API) că vor fi restricții... și acum și la anul și la mulți ani...

Dar cine să ne-asculte...

DragosC

Cand sa ma apuc de niste dumnezei pe pagina lui Irinel, am observat urmatorul schimb de replici (inainte sa va intrebati, nu a pomenit nimic despre restrictii, logic):

Un domn: "nu stiu cine a fost imbeciliul care nu a lasat traseul pe malul stang pana la boita unde urma acel pod peste olt si jonctiunea cu tr 1 o sa vina ploi etc mai vedem ce belea va fi circulatia ina cea zona cu toate asa zisele protectii puse pe acostament , sunt curios daca voi primi vreun raspuns dle ministru !"

Irinel: "decizia pentru acest traseu a fost luată in 2015-2016 atunci când a fost revizuit SF-ul, și eu cred ca a fost o decizie cel puțin discutabila."

Pe scurt, s-a rezolvat, nu se poate.
Nu spera si nu ai teama

hefaistos

Acum chiar ca nu se mai poate. Doar cu rezilierea lotului. Sau a segmentului,  vezi modelul UMB la A3.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Mojito

Bun, casa ieșim din carcoteala asta că nu aduce nimic bun ...am și eu o întrebare  ( nu aia " da eu cu cine votez") : pe sectorul Margina-  Holdea nu se putea face ceva pe la suprafață, chiar cu reducere de viteza de proiectare, max 80 chiar si 60, că bemveu poate merge cu 120 unde camionu' e la 60? Mă uitam pe filmarea de acum câteva pagini (mulțam dronistilor) și chiar nu pare așa mare dealul ăla. Cred că umebeul muta mai cu spor dealul decât să intre la finețuri cu tunele, cut and shit etc.

DragosC

Discutam de vreo 10 ani despre sectiunea aia si despre tunelurile obligatorii (pentru ursi, licurici, varcolaci, ce-o fi fost), ca sa ajungem azi sa intrebam de ce nu au facut la suprafata...
Nu spera si nu ai teama

dumbravaandrei

@Mojito nu garanta nimeni că debleele ar fi rezistat. Pentru 80km/h viteză de proiectare, ar fi trebuit pante de maxim 1:3, pe adâncimi destul de mari.

Așa că, tunel.

voicul

^Daca imi aduc bine aminte asta a fost si motivul de reziliere cu Salini pentru ca era fara tuneluri si pe parcurs au aparut.
Si evident ca se putea si fara ele (tehnic constructiv ma refer), dar mai stiu ca tocmai asa s-au pierdut vreo 3 - 5 ani: in discutii cu sau fara tunel pana au castigat ce de la mediu si acum e cu tunel.

TibiV

#61737
Esti pe aproape.

Hai se le reamintim si colegilor mai tineri pe forum...

CNADNR a licitat si semnat cu Salini inainte sa aiba acordul de mediu, care a sosit dupa vreo doua luni de la semnare - si ce sa vezi?!?! Aia de la Mediu au spus "Exclus deblee adanci de +30 metri. Trebuie tuneluri!" Nu doar pentru ursi, ci pentru toata fauna din zona, care ar fi fost izolata ca intr-o enclava...

De aici intram intr-o istorie trista (inclusiv pixometru), care ne-a costat multi bani, dar fara sa avem autostrada...

LE
Constractul cu Salini s-a semnat in baza unui SF care NU includea tuneluri. Nu stim daca la faza de elaborare a existat si optiunea cu tuneluri, dar SF-ul final era fara tuneluri.
Cand a venit acordul de mediu era deja prea tarziu, introducerea tunelurilor in contract ar fi depasit orice majorare legal-posibila a valorii contractului... Iar apoi a cantat Cuc-ul...

Asta doar asa, pentru cei care nu inteleg ca daca statul nu isi face treaba bine si la timp (de la SF la acorduri si avize, inclusiv de mediu), tot noi platim si suferim...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

#61738
Stiu ca s-a mai zis de treaba asta, pun pentru video (bine nu mare lucru)

https://www.facebook.com/watch/?v=2137941886599008

Si penru - bravo Mapa ... nu ai facut prea multe pana acum pe PISI2, dar la acest obiectiv s-a terminat cu 2 zile mai repede.
Nu e mult, dar concret e cu 2 zile mai repede, deci felicitari.

---

Acum ei + CNAIR sper sa se ocupe bine de pietrele de pe versant ... care mai si cad.

Mojito

Mulțam TibiV, ciudat cum la alții nu se pune problema de enclavizare a faunei ( mai ales când au garduri pe toată lungimea   pe cele două părți ale autostrăzii). Cred că era mai sigur de tras niste poduri pe deasupra să treacă Moș Martin și Bambi, le făceam și scări rulante sa nu se obosească. Acuma (poate) o sa avem tunel și să vezi atunci când te trezești cu ursul in tunel pe calea de rulare, că la noi nu sunt garduri