Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 20 Guests are viewing this topic.

panzer

Asa a cerut si Apa Nova de la Bucuresti peste apeductele care alimenteaza orasul. Pe DNCB pe vremuri.

GIV

Quote from: voicul on July 31, 2024, 07:09:16 PMAsta e un titlu de articol si nu prea inteleg cu ce o sa frece o saptamana, ca din ultimele % pe care le stiam eu erau la 50% mai acum o saptamana (deci sanse mari sa termine cu vreo 7 zile inainte de 9, dar ... ghinion)

În acest sens, antreprenorul a început activitățile de punere în siguranță a circulației rutiere, astfel încât, de 𝘀𝗮𝗽𝘁𝗮𝗺𝗮𝗻𝗮 𝘃𝗶𝗶𝘁𝗼𝗮𝗿𝗲, 𝘀𝗮 𝘀𝗲 𝗿𝗲𝘃𝗶𝗻𝗮 𝗹𝗮 𝗰𝗶𝗿𝗰𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝗮 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿𝗮 𝟮𝟰/𝟮𝟰 𝗼𝗿𝗲 𝗽𝗲 𝘇𝗶. 

mai pot curata ce pica.. intre timp, etc

tom_sawyer

#61667
În perioada 04.08.2024 – 09.08.2024 se vor desfășura nouă transporturi cu depășiri pe traseul:

Negoiești (județul Prahova) – DN1A – DN1 – DN72 - Găești – DN61 – Petrești – A1 –  Intersecție A1/DN7 (Pitești) – DN7 – Bascov – DN7C – Curtea de Argeș.

Vehiculele transportă grinzi. 

Lățimea maximă a vehiculelor este de 2,55 m, masa totală 97,56 tone, lungimea 39,50 m, înălțimea 4 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic.

CNAIR



În perioada 31.07.2024– 05.08.2024 se va desfășura un transport cu depășiri agabaritice pe traseul:

Turnu Măgurele PTF – DN52 – Turnu Măgurele – DN52 - DN65A – Roșiori de Vede – DN6 – DN6F – DN6 – DN Centura București – A1 – DN65B – DN65 – Negreni – Drumul Expres Craiova-Pitești – DN65 – Găneasa – DN64 – DN67 – Râmnicu Vâlcea - DN7 – Centura Călimănești – DN7 – Boița.

Vehiculul transportă un utilaj.

Lățimea maximă a vehiculului este de 3,50 m, masa totală 105,90 tone, lungimea 25 m, înălțimea 4,35 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic.

CNAIR

Ce utilaj să fie? lățime 3,5 m ...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Geri

#61669
Sau isi aduc turcii foreza, are traseu Turnu Magurele - Boita

Cum parti din ea au ajuns si le vedem in postarea

Quote from: marius.firtonea on July 31, 2024, 08:54:34 PMAu adus turcii o foreza, evident acum o monteaza.
Pregatiti-va de live-ul lui Scriosteanu.
Locația: viaductul din continuarea lotului Porr.









Powered by API/PUM imgur uploader



si ce aduc e restul



Powered by API/PUM imgur uploader

poza e doar pentru mase si dimensiuni
poza e captura de aici

tom_sawyer

#61670
Deci un TBM pentru foraj vertical. :D


Lăsând gluma la o parte, dacă italienii iau în calcul TBM pentru un singur tunel, nu-i exclus nici la turci.

Geri

#61671
Legat de caderile de pietre care au loc si o sa tot fie multa vreme.

Stiti cumva, versantii asa se vor proteja?
E prevazut ceva in caitele de sarcini? Acum ma refer la loturile 2 si 3.

captura de mai jos de aici Stadiul lucrarilor -Tunelul Bata 11 07 2024:



sau asa care e tot de pe la turci

Powered by API/PUM imgur uploader

Sau vor ramane ca acum: scapa cine are noroc.


pbh

Arata superb versantii aia si acolo sigur nu vor fi alunecari de teren sau caderi de pietre. Poate un mic rau la o ploaie torentiala. Dar pe VO, daca pentru niste amarate de drumuri tehnologice au inchis o luna, pentru asemenea lucrare ar inchide cel putin 2 ani. Oricum, este clar ca ce a fost acum a reprezentat doar incalzirea inaintea "meciului" adevarat cand vor incepe cu adevarat lucrarile la tunel si autostrada. Eu cred ca ne-am inflamat prea mult acum, ce vom mai spune atunci? Probabil ca pentru 4+ ani Valea Oltului va fi un drum deschis ocazional iar Transfagarasanul va deveni o solutie viabila pentru turisme :bash: 

GAC

atunci cand ai deja drumurile tehnologice facute, se pot instala niste plase care sa preintampine caderile de pietre in dn7.
nu in ultimul rand in acea zona vor fi vreo 10 viaducte, deci nu vor scurma in coasta muntelui pe 100% din distanta.

marius.firtonea

Au adus turcii si foreza la viaductul de la Boita.
Din pacate fara poze ca eram la volan.
Acum sunt si eu curios ce aduc pe transportul agabaritic, poate mai aduc inca una.

dr4qul4

Am venit ieri in Grecia.
Bulgarii mai au doar vreo 35 de km fara A intre Sofia si Kulata: in defileu, unde pe vreo 20 de km au pus stalpisori pe mijloc si au interzis depasirea. La ce volum de trafic este, se circula foarte bine cu 60-70h. Parca ar fi u  mini HP :)
Se blocheaza doar unde mai sunt intersectii, dar fiind defileu sunt putine locuri.
Ar merge si la noi si pe Valea Oltului (eventual cu PiSi3 HP) si pe LD2
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Aia in defileu la bulgari o sa fie asa mult si bine...

dr4qul4

Si ma noi nu? Puteau sa faca la Holdea acum cati ani?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

La ei exita opozitie din parte ong-urilor de mediu, ca altfel ar fi demarat lucrarile.
Pana la urma s-a cazut la un acord, un sens al autostrazii va si pe actualul amplasament al DN-ului, iar celalalt sens, va ocoli prin munti...