Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

ovicor

Si uneori saptamana nu are 30 de zile, ci 365!

naivu

#61651
În biblie de multe ori o săptămâna înseamnă 7 ani  :)
LE:
QuoteDomnul ministru spunea ...
Eu l-am auzit de curând spunând, în aceeași frază: 1- că pe lotul Aktor sunt niște apeducte nerelocate și 2- se va da în circulație în septembrie  :o

GIV

bai cu cata nonsalanta raspund

costica1234

Am fost acum o oră la Merișani unde tablierul metalic este prezent în șantier (nu îmi dau seama dacă este tot). Fără filmare întrucât îmi este frică de supraîncălzirea dronei pe o așa vreme toridă.

Sper să rezolve toate acele probleme de la terasament (nu puține).

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Merg și pozele! Își fac treaba! Mulțumesc mult! :cheers:

Nu sunt toate piesele de tablier în șantier. Devine din ce în ce mai puțin probabilă deschiderea în 2024, din păcate.

Se mișcă foarte încet deși sunt convins că pot mai repede.

Bucățile alea mici trebuie asamblate. Ridicate. Durează. Dar problema e viteza.

Of.

WebSrc

#61655
Deci nu vor să se mai repete situația pe acest lot ca pe podul peste Dunăre de la Brăila, de ce să se grăbească, probabil va trebui să termine de executat în anul viitor, înaintea termenului sau la termenul contractual. Termenul de finalizare este septembrie 2025.

tom_sawyer

Quote from: Ionut on August 01, 2024, 12:09:46 PMMargina-Holdea
comunicat cu noutăți birocratice.

Cu acordul de mediu s-a rezolvat. Mai sunt alte probleme?

GAC

sunt curios cum o sa arate pana la urma acest pod in diagonala peste canal. parca se zicea initial ca vor fi grinzi de beton, acum vedem otel.
nu are rost sa ne facem iluzii cu deschideri anticipate mai devreme de sezon estival 2025 pe acest lot. poate doar pe lot 4 avem sanse la ceva 'anticipat mai serios...

mike_us

Cred ca mai bine in 2025 la termen si sa nu repete ce au făcut la podul de la Brăila.

Ionut

@tom_sawyer
Puțină răbdare până duminică seara ca să avem și filmarea și informațiile spuse coerent.

JohannDB

           ..."""...  parca se zicea initial ca vor fi grinzi de beton, acum vedem otel. """
   Dacă privesc la imagini, văd niște segmente de grinzi cu profil dreptunghiular, care-s și "albe" la culoare, de parcă ar fi grinzi tip "cheson" din beton (mă rog, pot fi dreptunghiulare și din profile metalice)....
 Mă rog, oricum ar fi grinzile, acestea vor fi așezate în poziție perpendiculară pe axul cursului de apă (perpendicular pe "culeele" de pe marginea canalului și peste ele se va face la unghiul respetiv, partea carosabilă... Și aici îmi aduc aminte de tunelul de cale ferată de la Sebeș de sub A1, pe unde trece linia ferată spre actuala "Ziegler" cum se spune din 2023....... Deci, acoperi perpendicular cursul apei, pe o porțiune, peste care apoi faci la ce unghi poate fi acoperit, calea de rulare.....

dorum

aici dupa cate se pare, nu va fi acoperit perpendicular canalul... dar vedem

oneLess

#61662
^ Fix așa va fi, cum corect susține colegul. Cerință de la Ape/Mediu/Bla bla ... Să nu li se îndoaie cursul de apă ... Și pe CF au idei dinastea!

... Poză exemplu ... Același principiu pus altfel în practică ...




Mojito

Quote from: dorum on July 31, 2024, 09:07:15 PMuna bucata vechitura :)
Vorba aia, bătrână, bătrână da face treabă bună!

JohannDB

   """Fix așa va fi, cum corect susține colegul.""" Exact ce am zis: apa va curge nederanjată, în aceeași "linie dreaptă" și peste apă se va face un "acoperiș" pe "x" metrii lungime, iar platforma autostrăzii poate trece la orice unghi vrea peste acest tunel, încadrându-se cu lățimea platformei carosabile, în unghi, pe lungimea tunelului peste apă... "Apele Române" pot dormita în liniște, oricum....
 Pace tuturor și amin !!