Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#61545
Zice că s-a predat DTAC. Oare apare detaliul ăsta? Tehnologia de execuție a tunelului?


Il Gruppo Webuild, leader mondiale dello scavo in sotterraneo, è dotato di un parco di 58 TBM tra quelle in montaggio, ordinate e da ordinare per i progetti pianificati, di cui 15 sono già operative sui diversi cantieri nel mondo. In Italia, sono circa 40 le TBM previste complessivamente, di cui 31 al Sud [...]
webuildgroup.com



webuildgroup.com

Multe din imagine sunt pentru proiecte feroviare. Apare și România cu "TBM da ordinare"

GAC

Legat de TBM, e posibil sa fie o oportunitate, vreun alt proiect care nu se mai face, sau e cu intarzieri din diferite motive. La fel de bine  poate e nevoie de niste cheltuieli suplimentare pentru vreo optimizare financiar-fiscala... in orice caz, daca vine TBM la primavara, mosu ne poate aduce un tub in 2025...

dorum

Nu prea cred, sincer... si daca-l ai, deranjul de instalare, operare, apoi dezinstalare si mutare pe celalat fir e prea mare pt 1.7km. Iar 2 TBM, io consider ca e exclus...

Archi

Usor cu pianul TBM-ul pe scari in deal. Asigurarea accesului agabaritic, transportul, asamblarea, testele, asigurarea fluxului de prefabricate toate aste dureaza cel putin un an si sunt elemente fara care nu se poate sapa.

Am dubii mari ca va fi TBM for real, dar daca va fi asa atunci ce sa zic, e mai intrigant inginereste

alecu26

Exact. Pe unde vine TBM ul? Dinspre Valcea sau dinspre Tigveni?
Podul ala peste Olt de la Cornetu care poate fi parcurs cu greu la capăt de o mașină mai mare?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GAC

Daca vine TBM, cel mai probabil vine pe mare pana la Constanta sau pana la Giurgiu si de acolo terestru. intrucat discutam de 13-15 m diametru, garantat vine pe bucati, inclusiv scutul. chiar daca e ceva deranj, doar o parte din masinarie are nevoie de transporturi agabaritice... din moment ce pentru lotul 5, we build au subcontractat grinzile, implicand si transporturi agabaritice (in loc sa-si faca ei in santier) inclin sa cred ca baietii stiu procedurile aferente agabariticelor. marele avantaj TBM e ca nu mai e nevoie de camasuiala.

alecu26

La Curtea de Argeș e ușor de ajuns, spre Lot 3 e mai complicat. Foarte complicat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

Am văzut multe prin romanica (cu r mic intentionat). Inclusiv un Pizzaroti punând grinzi cu lansator (prietenii stiu unde si cand). Asa ca e decizia interna a companiei, oe banii ei. Sa așteptăm și sa vedem.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

poate trag de timp până începe să se contureze lot4, trec direct prin tunel  :)

horatiu.cosma

^^^
Îl aduc prin tunelul Daniela  :) .

tom_sawyer

#61555
Arată a bază de producție pentru TBM? Ce ar putea fi dreptunghiurile din zona 5 și cele roșii? Probabil zona de depozitare a elementelor prefabricate pentru tunel (cele care formează inelele de beton), care apar la polonezi (TBM) dar nu am văzut la PORR (NATM).




Quote from: tom_sawyer on June 07, 2024, 02:01:01 AMDin păcate nu va fi posibilă deschiderea anticipată a PiSi3 pe jumătatea sudică a lotului (cea fără tunel), cu descărcare prin parcare în DJ703H. Parcarea va fi ocupată de punctul de lucru și baza de producție pentru tunel.




anpm.ro







Powered by API/PUM imgur uploader

StefanCelMare

Postez aici pentru că Rm.Vâlcea-Tg.Jiu-Petroșani-Simeria e dat alternativă la valea Oltului datorită lucrărilor la A1.
Ei bine, exact acum se asfaltează intrările în Petroșani (ambele, nord și sud).
Sincronizare perfectă cu închiderea văii Oltului.

"Temperaturile au mai scăzut, așa că, acumm constructorul care realizează lucrările de infrastructură pe două porțiuni de la intrarea și ieșirea din Petroșani a început turnarea covorului asfaltic. Astfel, pentru că este semnat și contractul de finanțare, ritmul poate fi mai rapid. În două săptămâni, traficul va reveni la normal, pentru că ambele șantiere vor fi finalizate."

https://www.zvj.ro/articole-66840-Petro++ani++A+inceput+asfaltarea.html

survola

Ce să facem dacă tocmai acum au scăzut temperaturile?

alecu26

Culmea e ca pt asfalt e bine sa fie cât mai cald.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

Sunt destul de sigur ca Grinda a zis la microfon ca toate lucrarile adiacente Vaii Oltului vor fi suspendate.  Parca pe Rucar-Bran au zis ca au oprit asfaltarile sau semafoarele, si ruta aia nu e prea alternativa la traficul Bucuresti-Sibiu