Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

voicul

#61515
În cele 14 zile de la începerea activităților progresul fizic se apropie de 50%.
(asta e esentialul, deci teoretic pot termina inainte de 9 August - gent 4 - 5)


A fost reluat traficul pe sectorul de drum Boița - Lazaret începând cu ora 20:00, conform programului!
Este al doilea weekend consecutiv în care antreprenorul turc lucrează la defrișări și la amenajarea drumurilor de acces pe versant.
În cele 14 zile de la începerea activităților progresul fizic se apropie de 50%.
Noaptea trecută au fost precipitații abundente, iar echipele care se ocupă de siguranța circulației au fost mobilizate pentru a interveni urgent dacă situația o impune.
Aceste măsuri fac parte din obligațiile antreprenorului care trebuie să acționeze astfel încât să fie evitată producerea unor evenimente periculoase pentru deplasarea pe DN7.
Pe măsură ce se vor finaliza lucrările pe sectoarele drumurilor de acces, echipele de alpiniștii specializați aduse de antreprenor vor continua curățarea versantului de resturile rezultate (în special stânci și trunchiuri de copac).
Săptămâna viitoare constructorul se va concentra pe executarea ramificațiilor drumurilor de acces la toate zonele în care se vor realiza forajele.
Vor continua în paralel acțiunile curățare a versantului, tăierea copacilor și asigurarea drenajului apelor.
Pe zonele de risc unde au fost finalizate drumurile tehnologice de pe versant și pot ajunge pe partea carosabilă resturi vegetale sau anrocamente, antreprenorul montează parapete din beton.
În cazul în care va exista riscul unor căderi de pietre, mase de pământ sau material lemnos pe carosabil, traficul rutier se va închide, iar echipele antreprenorului vor interveni pentru îndepărtarea acestora în cel mai scurt timp posibil.
Ca urmare a operațiunilor de defrișare în care sunt implicate și utilaje grele, se menține în continuare ridicat riscul de cădere pe carosabil a arborilor, rocilor și maselor de pămant pe timpul zilei.
Reamintim că pe DN7 (sectorul Boița - Lazaret) circulația se desfășoară între orele 20.00 - 6.00 pentru toți participanții la traficul rutier, iar în intervalele orare 7.30 - 8.00 și 16.30-17.00, doar pentru riverani.
Lucrările sunt reluate în fiecare zi la ora 6.00 până pe data de 9 august.

https://www.facebook.com/CNAIRSA/videos/1014433106741059

+ de ieri pare
Ionel Scrioșteanu: 𝗦𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘃𝗲𝗻𝘁𝗶𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗽𝗲 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟮 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭

JohannDB

Asfalt proaspăt turnat.... și ce frumos îl "tatuează" buldoexcavatorul cu plugul frontal; nu-l puteau lăsa pe cel veci (asfaltul) și apoi să-l frezeze ??

cfdp

Stie cineva ce este prefabricatul (tub din beton) care apare la min 5.50 in filmarea de pe pagina anterioara?   Podete pentru .....?

danutzu_1069

Nu este podeț, nu folosește la nimic, este doar produs demo pentru tubul de legătura pietonal dintre tuneluri.
Asta este secțiunea reala.
Este realizat cu cofraje glisante, asa cum va fi facut si in tunel

ncb

#61519
Filmare de la Raducu P Drum: A1| Pitesti-Sibiu Sectiunea 5 Pitești-Curtea de Argeș I Stadiu lucrări 19.07.2024 || Raducu P Drum


gruia88

Zonele astea in care se lucreaza la repararea terasamentului cred ca le-am vazut in filmarile trecute unde se lasase acolo asfaltul si crapase.





Powered by API/PUM imgur uploader

marius.firtonea

Webuild lot 3. Asta se refera la proiectul tehnic sau e altceva?



Powered by API/PUM imgur uploader

WebSrc

A1 | Curtea de Argeș - Tigveni | Comparatie stadiu 17.05-19.07.2024 | PiSi S4 || Raducu P Drum


Sursa: Raducu P Drum

TeoH9

^ se referă la D.T.A.C., documentația tehnică pentru autorizarea lucrărilor.
Practic au obținut cam toate avizele si acordurile si au stabilit soluția tehnică finala, fara a intra in detaliile in care va intra Proiectul Tehnic.

WebSrc

Anterior 500 metri pe tunelul Alina, si 650 pe tunelul Daniela (17 mai 2024)




Deci, 692 metri pe tunelul Alina, si 793 pe tunelul Daniela (19 iulie 2024)



Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

Progresul din videoul lui Raducu corespunde cam la +10% conform cifrelor CESTRIN

ijwtsh

Azi pe la 20:30 am vazut un bolovan destul de mare pe carosabil, sensul spre Valcea. Imi pare rau ca am realizat prea tarziu si nu am oprit tot traficul ca sa-l dau la o parte. Nici nu era pe dreapta, ci aproape de separatorul Jersey.

Azi pe la 23:30 am vazut un transport de 2 grinzi pe A1 sens spre Pitesti.

raulbogdan23

3^

cred ca plansele sau desenul e gresit.

Fiind la aproape 800m si ramas doar 550m (1350m total) ar trebui ca banda galbena sa fie mult mai aproape de capatul de iesire. Conform plansei/desenului nu pare sa fie nici la jumate.

FakeML

Exact la asta ma gandeam si eu.
Pare ca au ajuns doar la jumatate cu 800 de m. Si Tunelul nu are 1.6km  :o

marius.firtonea

A venit din nou Grindeanu la Boita.
Cateva notite din conferinta de presa:
- inchiderea traficului a fost facuta dupa o multime de dezbateri prelabile  :lol:
- a fost intrebat daca o sa se mai inchida traficul pt lucrari: a dat-o la intors si a zis ca au cautat solutii alternative pe fonduri europene. Nu a zis care sunt acele solutii, doar ca Mapa o sa mai faca inca un drum tehnologic, care e scopul lui nu a zis.
- Mapa are mobilizati 80 de oameni in santier.