News:

Dronă 06.09 DEx12 Colonești-A1 și Balș-Craiova.
04.09 A0 DN3-DN2 și Bâcu-Bragadiru.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 15 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

DragosC

Ori am debitat eu o prostie cat casa, iar Horatiu la fel, ori ceva e in neregula:

"Până astăzi (ziua a 8-a) a fost defrișată 30% din suprafața de 10 ha de pădure din zona critică a viitoarei autostrăzi."

CNAIR pe FB
Nu spera si nu ai teama

GIV

eu zic sa nu ne mai luptam pe baza unor declaratii inepte ale unora de la stat... vedem la sfarsitul celor 30 zile de restrictie ce s-a vrut sa se defriseze. (doar pt foraje adica :troll: )

horatiu.cosma

În 2 săptămâni ajung la 140% și ne lămurim.

Voicu

^Opriți însămânțările, ați depășit granițele patriei, tovarăși

AndreiTM

20.000 de pomi la 10ha inseamna 1 pom la 5mp ..

alecu26

Adică un pătrat de 2.2 metri latura. Pentru o zona stâncoasa pare ok. Plus ca nu chiar orice copăcel se ia în estimare din ce știu eu. Doar copacii mai groși și mai mari. Exista niște reguli. Poate avem pe aici ceva colegi cu mai multe cunoștințe pe zona forestiera.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ingWTG

Se solicita un APV de la un ocol silvic ce are zona in administrare.
APV-marcare fiecare copac mai mare de 6cm in diametru, lista cu toti copacii ,se incarca in aplicatia specifica, rezulta un volum de mc masa lemnoasa pe categorii.

alexV

Ce inseamna APV ?
In general, acronimele nu sunt cunoscute de cei din afara domeniului, iar google nu prea poate ajuta.

JohannDB

#61479
Cam asta ar fi APV.....................

În extras

CAPITOLUL I

Dispoziții generale

Art. 1.

În sensul prezentului regulament, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații:

a) act de punere în valoare, denumit în continuare APV, – documentul tehnico-economic care conține rezultatele evaluării cantitative și calitative a volumului de lemn destinat exploatării;
...................................................
r) prețul de APV – prețul mediu al masei lemnoase cuprinse într-un APV, exprimat în lei/mc, rezultat ca medie a prețurilor de referință prevăzute la lit. q), aferente sortimentelor dimensionale, lemnului de foc și cojii, ponderate cu cantitățile acestora. Acest preț se calculează având la bază valorile prețului de referință prevăzut la lit. q)
q) prețul de referință – prețul unui metru cub de masă lemnoasă pe picior care se recoltează din fond forestier proprietate publică, stabilit anual cel târziu până la data de 31 septembrie a anului anterior anului de producție. Acesta este un preț, stabilit în condiții de piață, în funcție de specie sau grupa de specii, de gradul de accesibilitate, de sortiment, natura de produs și se utilizează pentru calculul prețului APV. Prețul de referință se aprobă, pentru fiecare an de producție, prin decizia conducătorului administratorului fondului forestier proprietate publică a statului, la nivel județean, regional sau național sau de proprietar pentru masa lemnoasă provenită din fondul forestier proprietatea publică a unităților administrativ-teritoriale, preț ce poate fi revizuit o singură dată în cursul unui an;


https://www.legalis.ro/2016/09/06/aprobarea-regulamentului-de-valorificare-masei-lemnoase-din-fondul-forestier-proprietate-publica/

a.l.x

Autostrada A1 Sibiu Pitesti Lot 2 Boita Cornet - se lucreaza la drumuri tehnologice 17 07 2024


Mulțumim Radu Ignat !

reed

Poi ceva nu se leagă.Ce au făcut turcii 2 ani daca abia acum sapa pentru investigații geotehnice?Ce proiect tehnic au făcut în 2 ani? Doar la Boița?

voicul

#61482
[pamflet]Nu stiu ce au facut, dar cred ca acum fac special ca sa dea cu hate la toti care s-au plans ca nu fac nimic.
Na, au blocat artera principala din RO, ca sa nu mai zica nimeni ca nu fac.

Se mai si lauda cu un nou excavator ... poate vor sa termine mai repede de 9 August.
Eu zic ca doar il muta de colo colo ca la parada.

+ ca legat de ce a zis @reed:
Proiectul nu aveam SF?
[/pamflet]

Ceea ce spune multe de CNAIR, daca dupa 2 ani inca se face SF-ul care deja a fost predat si CNAIR nu zice nimic, ba mai mult inchide VO.

alecu26

Arata bine filmarea. Pare ca mai sunt doar câteva zone mici unde nu e deschis drumul în lung.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Konter

#61484
Quote from: Geri on July 15, 2024, 03:07:32 AMVad ca au o solutie minimala de protectie:

2 bucati de T-uri inversate de beton ( Ʇ ) , dar NUMAI 2 bucati?
Poate cineva confirma ca sunt mai mult de 2 T-uri ( Ʇ )
La prima ploaie zic ca sunt sanse mari sa avem aceasta bucata de drum, din DN7, blocata de amestec in stare semilichida.
Ideea cu aceste T-uri, Ʇ, o vad ca foarte buna daca e aplicata pe toata lungimea din DN7 unde se fac aceste lucrari de defrisare + sapat drum. Si trebuia aplicata de cand au inceput lucrarile si sa ramana acolo pe pozitie, definitiv. Le-as vedea pe pozitie si cand se lucreaza, nu numai cand e deschis traficul, pentru a proteja asfaltul.
Aceste bariere de beton nu le vad ca sigura modalitate de protectie, e nevoie si de plase de protectie.

Apa cum mai circula? N-ar trebui plasate sub marginea drumului? La CF asa am vazut.