News:

Dronă 06.09 DEx12 Colonești-A1 și Balș-Craiova.
04.09 A0 DN3-DN2 și Bâcu-Bragadiru.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 10 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#61455
^^
Acel 26% sună bine după o săptămână, dar când o să aflați la ce e raportat, nu o să mai sune așa de bine. E vorba despre 26% dintr-o primă etapă de defrișare, strictul necesar pentru a putea ajunge cu forezele la locația forajelor pentru studiul geo (adică aproximativ lățimea acelor drumuri de șantier pe care le vedeți în imagini și care la final ar trebui să se unească într-o dungă continuă pe toată lungimea traseului). Dacă vreți procent din toți copacii de pe culoarul autostrăzii, nu cred că sunt la 5%. Deci da, vor mai urma închideri de trafic pe Valea Oltului.

voicul

Mda ... de ce nu m-am gandit ca o sa se laude cu 100%* facut?!

Macar pe viitor sa fie mai decente inchiderile, mai putine ore adica si cu pauze de trecere.

-------

*Evident din doar 0.2% din totalul proiectului - dar concret e 100% din acest 0.2% !

marius.firtonea

@horatiu.cosma totusi de ce nu defriseaza tot acum daca au inchis traficul? Au facut ditamai deranjul, distrug DN7 si tot nu defriseaza tot?

dumbravaandrei

Nu uitati ca se va construi un capac peste Valea Oltului la Calinesti... Sa vedeti atunci inchideri...

Spadan

O sa fie Oltul ca Dambovita la Piata Unirii  :D

mirceaeliade

@marius.firtonea tocmai asta e problema, ca au inchis acum pentru 30 de zile si DOAR fac niste defrisari minime.  Nimeni cu capul pe umeri nu e impotriva unor inchideri, dar 30 de zile pentru cativa copaci preliminari e dpmdv foarte mult.  Puteau zic eu sa isi dubleze echipajele si sa termine aceiasi munca in vreo 15 zile, si atunci nu cred ca erau prea multi nemultumiti.  Asa s-a dus Grindeanu cu elicopterul la microfon sa anunte cu 4 zile inainte ca o luna intreaga se va inchide coloana vertebrala pentru 8 excavatoare+echipaje.

Cipi

#61461
O intrebare de neinitiat:

Defrisarile astea trebuiau facute in faza de SF, cu tot deranjul de rigoare, mie asa mi se pare.

Ce imi este mai putin clar: exista riscul ca studiile in urma forajelor sa schimbe radical culoarul/solutia autostrazii (in speranta ca vom evita situatia de pe A3 unde ne-am apucat intai de sapat si abia apoi am ajuns la concluzia ca a fost gandit gresit)? Intreb pentru ca vad ca vocile de pe forum par sa pledeze pentru defrisarea intregului culoar, iar in teren pare ca se merge spre o defrisare doar pentru foraje.

Ca sa reformulez, ce asteptam ca si raspunsuri de la studiile geo? Confirmarea culoarului si a solutiei tehnice (+/-3 metri mai la stanga sau dreapta, caz in care as intelege de ce am defrisa direct, fara sa mai asteptam)? Sau exista riscul ca aceste studii sa ne spuna ca avem nevoie de un tunel intr-o zona unde nu era prevazut? Sau ca trebuie sa mutam culoarul cu 50-100m mai la dreapta sau stanga? 

DragosC

#61462
Poate ar fi util sa clarificam scopul acestei inchideri, pentru ca aparent 90% din opinia publica (si multi colegi de forum) au impresia ca se face defrisarea si decopertarea pentru autostrada (corpul autostrazii), ceea ce este fals.

Unicul scop al inchiderii este defrisarea si decopertarea pentru utilajele care vor face studiile geo-topo.

Ulterior vom avea doua variante.

a. Daca in urma studiilor ramane valabil traseul actual, atunci vor reveni in teren pentru defrisarea "aia mare", si care cu siguranta va dura mult mai mult de o luna.

b. Daca se va schimba traseul, vor reveni in teren in alta parte pentru defrisare, si atunci nu mai este sigura necesitatea inchiderii traficului (daca de exemplu se duc mai catre varf, sau pe cealalta parte a Oltului, sau cine stie pe unde).

Evident, in comunicatele oficiale, Grindeanu nu putea risca sa spuna asta, asa ca a sucit-o cu "e nevoie pentru constructia autostrazii".

Tehnic are dreptate, in realitate nu prea.
Nu spera si nu ai teama

gruia88

Daca dupa studiile geo ramane tunel acolo :) , nu mai defriseaza nimic trec pe sub ca nu cred ca o sa treaca autostrada cocotata pe acolo .

Planteaza pomii la loc sa nu arate urat dupa.

reed


vm75

Si totusi, in filmarea de duminica cu Pistol in vizita la Mapa, parca se intelege ca dupa ce fac drumul trebuie sa intre si la defrisarea completa a traseului autostrazii. Se vorbeste de defrisarea a 10 hectare de padure (care ar corespunde unei latimi de 20 m pe o lungime de 5 km). E drept ca in textul publicat de Pistol nu se pomeneste decat de defrisarea pentru drumul tehnologic, dar poate exista totusi o mica sansa sa defriseze tot (teoretic s-a stabilit deja culoarul de expropriere, iar studiul geo ar trebui sa dea doar solutia tehnica pentru a construi autostrada pe amplasamentul respectiv). Daca a mai avut cineva rabdare sa urmareasca filmarea de 13 minute cu turcul si Pistolul, il rog sa spuna ce a inteles  O:-)

ddfab

intreb si eu...
pe DN68A, cum stau cu reparatiile pe sectorul cu probleme, care inlocuieste autostrada nefacuta? cam cum este cu timpul de asteptare in coloana?
ca valea oltului am inchis-o, bucata lipsa din A1 de aici o blocam.... >:(

DragosC

Nu stiu daca e posibil sa defrisezi 10 hectare intr-o luna, cand ai cateva buldozere la dispozitie (din care unele sunt ocupate cu degajarea DN-ului de bolovani si craci) si 30 de insi.
Nu spera si nu ai teama

Valentin Cornea

#61468
Defrișările nu se fac cu buldozerele. Defrișările se fac cu drujbele și cu TAF-urile. Ceea ce vedem acum este, în principal,croirea drumurilor de acces.

alecu26

Eu zic ca se va clarifica în câteva zile. E păcat ca acum dronarii amatori nu pot întra în zona sa facă filmări cap coada ale zonei
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).