Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 32 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

De când cu vizita la Musk  :D .

Ionut

@costica1234 sau ceilalți din zonă, dacă nu sunteți prin concedii și aveți timp și chef, mergeți la podul peste canal de la Merișani să vedem dacă a apărut vreo bucată de tablier sau ceva. :cheers:

tom_sawyer

Subcontractor pentru MAPA la defrișări.
sursa: facebook.com/CristianOvCPistol




Powered by API/PUM imgur uploader

survola

In filmarea de mai sus eate vorba deapre completarea podului de la Zigoneni.

WebSrc

#61444
^^

Voiam să văd lucrările de construire (de proiectare, execuție) a podului la Merișani, nu mă interesează ce se face, că se montează viaductul la Zigoneni, la câțiva pași de km de Curtea de Argeș.

Feri

#61445
Sunt două poduri peste Argeș in filmarea PiSi5 din totalul de patru:

Primul cel de la Vâlcele (cu grinzile preponderent lipsă)



(se vede și "tunelul" peste CF in colțul din dreapta sus)

Al doilea la Zigoneni (aproape toate grinzile sus)


Powered by API/PUM imgur uploader

Podurile Merișani & Curtea de Argeș nu sunt în filmare.

danutzu_1069

Ar fi bine sa faceti distincție intre cursul Argeșului vechi, si cel sistematizat. Sunt cursuri diferite, si pun pariu ca grinda nu are habar despre care vorbeste...

Feri

#61447
Da într-adevăr, la Merișani sunt defapt două poduri unul în continuarea celuilalt peste canal și albia naturală veche.
Plus cel peste afluentul Vâlsan. Dar acestea nu sunt in filmare.

Pentru celelalte trei traversări ale "Argeșului" (Vâlcele, Zigoneni & CdA) canalul regularizat se suprapune aproximativ cu albia veche și este un singur pod "mai mare".

În general "traversări ale Argeșului" în zonă se referă la cele peste canal unde se vede "luciul apei". Albia veche este mai mult mlaștină sau secată între Merișani și CdA.

Konter

"Am fost astăzi, din nou, pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟮: 𝗕𝗼𝗶𝘁𝗮 - 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, unde, după cum știți, acum se desfășoară lucrări de amenajare drum tehnologic și defrișări pe sectorul DN7 Boița - Lazaret, pentru care au fost impuse restricții de trafic în perioada 8 iulie - 9 august, în intervalul 06:00 - 20:00, cu două pauze de 30 minute pentru accesul riveranilor (07:30 - 08:00 și 16:30 - 17:00).

Drumul tehnologic și defrișările sunt necesare pentru finalizarea studiilor geotehnice și pe acest sector foarte dificil, necesare, la rândul lor, pentru finalizarea proiectului tehnic al acestei secțiuni.

𝗔𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗶𝗻 𝗴𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝘀𝗶 𝘀𝗲 𝘃𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻𝘂𝗹 𝗮𝗻𝘂𝗻𝘁𝗮𝘁, iar acum se desfășoară următoarele:
✅️ sunt deschise 8 fronturi de lucru concomitent;
✅️ se execută lucrările de realizare a drumurilor de acces la foraje pe zona închisă, urmând ca in 2 zile să se realizeze prima joncțiune a două echipe de lucru care au pornit una spre alta;
✅️ se execută lucrări de defrișare pe versant în vederea asigurării traseelor necesare efectuării studiilor geotehnice;
✅️ până în acest moment, au fost defrișați 20% din cei aproximativ 20.000 arbori;
✅️ se execută drumurile tehnologice fiind realizate aproximativ 50%;
✅️ în vederea execuției lucrărilor de defrișare, se lucrează 7 din 7 zile, de la 06:00 până la 20:00, interval orar pentru care sunt impuse restricții de circulație;
✅️ sunt prezente pe șantier 7 echipe de lucru cu 8 excavatoare, autogredere, încărcătoare frontale și autobasculante, plus echipe specializate în tăierea masei lemnoase de pe versant;
✅️ pentru efectuarea studiului geotehnic, sunt prezente în șantier 8 echipe.

Trebuie să creștem în continuare nivelul de comunicare pentru a asigura o din ce în ce mai bună predictibilitate a tuturor acțiunilor noastre. Este foarte important ca proiectul tehnic să se finalizeze cât mai repede și să putem începe astfel execuția acestei autostrăzi, care este cea mai importantă, din punct de vedere strategic și economic pentru țara noastră. "

oneLess

Eu personal sunt stupefiat de cât deranj am provocat.
Credeam și cred că orice progres este binevenit.
Pare că nu dacă nu e unde trebuie !

Ionut

Nu e niciun deranj, e doar căldură mare.

Evident orice progres e binevenit. Interesul pentru 2024 evident că primează, despre asta e vorba.

adrian sibiu

,,Teuri-le" despre care vorbește Geri sunt binevenite pe porțiunea în lucru de pe DN7,ele sunt destul de multe și sunt depozitate în fosta mini organizare a celor de la Strabag în dreapta Dn7 înainte de prima curbă periculoasă de după Boita, plase de protecție pentru căderea pietrelor au fost montate pe unele porțiuni aflate în lucru odată cu reabilitarea Dn7.
Pare că nu prea au cu cine să monteze aceste ,,teuri".

mirceaeliade

#61452
Cineva care cunoaste detaliile tehnice, poate face o analiza a ritmului de defrisari la drumurile astea de acces.  Sa vedem daca cele 30 de zile sunt cu adevarat necesare sau sunt un abuz.  Nu de altceva, dar viitoarele cereri de blocare a intregii treceri peste Meridionali vor continua sa fie suspect de extinse daca nimeni nu vine cu ceva analize oneste.

edit: ⌄nu ma refeream la analize din secvente editate prin lentila unei drone, ci ceva de genul x utilaje cu y oameni au taiat z copaci, pe cand alt constructor cu x' utilaje si y' echipe au facut z' copaci intr-o zona de dificultate asemanatoare (de exemplu cum s-a avansat cu defrisarile la dealul liliecilor, care parca are o configuratie oarecum comparabila).

voicul

#61453
Dupa mine sa faci o analiza din drona pe portiuni pe care le vezi 5 - 10 secunde ... e ca si cum ai zice ca Romania are deja 3000 de km A! (pentru ca ii are pe hartie de ani)

Dar ai procentul oficial 26% in 7 zile.
Ritmul nu pare rau. (nu zic ca inchiderea e ok)

Dar se zicea de un drum alternativ pe partea cealalta a Oltului. Eu nu am vazut nici un drum. Poate cineva sa traga niste linii pe Maps?
Sau care era drumul alternativ ce necesita un pod?

WebSrc

#61454
Progres vizibil pe Zigoneni, față de luna trecută



Filmarea anterioară a fost făcută pe 21 iunie 2024, o găsiți pe canalul API al YouTube (continuarea la minutul 15 și 49 secunde):



Powered by API/PUM imgur uploader