Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 28 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Quote from: Ionut on July 14, 2024, 06:51:32 PMUn detaliu interesant, nu știu dacă e adevărat sau cât poți pune baza pe asta, ar începe în curând lucru la portalul de vest?

Dar am întrebat, retoric, în direct, dacă există PT, exact ce vor face la portal, că trebuie PT și pentru portal.
În fine.

Vorbesc de A1 Margina-Holdea.

Nu au AC decât pentru astea:









Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Păi știu pentru ce au AC. Nu au AC pentru portaluri sau tuneluri. Bine, nu ar fi prima dată când UMB ar lucra fără AC dar tind să cred că e doar ceva înțeles greșit de Ștefan Etveș sau ceva zvon/radio Erevan.

danutzu_1069

Ștefan Etveș este haotic ca reporter... nu m-as baza pe ce spune...
Si, ma așteptam sa-l corectezi la faza cu ... autostrada pentru ursi (sau cum o fi zis / scris).
Măcar daca punea in ghilemele....
Este exact cum spunea odată...toate exprimările idioate pleca din presa / de la "jurnaliști"

Ionut

M-am gândit dar trebuie să-mi aleg bătăliile în live-uri. Sunt foarte multe de zis și nu există timp fizic. Dacă întrerup ca la balamuc să corectez fiecare inepție, ori nu mai sunt invitat, ori deviem foarte mult.

tom_sawyer

#61429
Hai că am găsit înregistrarea:
https://www.b1tv.ro/record/drumurile-noastre-114

A bagat o chestie generică: "acolo ar trebui să înceapă lucrările la tunel", asta știm și noi. Nimic concret.

Alea "15 mașini americane care au construit un drum de piatră" bănuiesc că sunt basculantele articulate (Caterpillar? Komatsu HM300).

danutzu_1069

Eu mă gandesc la corectii spuse din scurt, in ritm alert (si ton ferm), nu cu vorba lunga, care sa genereze discutii / replici.
Cumva sa-ti lasi interlocutorul fara replica.
Se vede clar ca asta e si modalitatea lor de realizare a emisiunii... pe repede inainte, turuie ce au de spus, întreabă 2 ..3 chestii , daca începi cu detalii si vorba lunga ,ti-o taie din scurt...

Ionut

Suntem offtopic :)
Nu are rost replică pe sintagma. Trebuie alese atent replicile ca să aibă efect. E un element neimportant.

Geri

#61432
Vazand cum lucreaza excavatoristii si anume ca o parte din ce sapa, pamanat cu pietre de toate marimile si craci, amestec dat cu cupa in spre la vale, care se opreste unde poate. Ce nu se opreste, ajunge pana jos pe drum. Ce stabilitate pe termen lung are acest amestec?

Vad ca au o solutie minimala de protectie:

2 bucati de T-uri inversate de beton ( Ʇ ) , dar NUMAI 2 bucati?
Poate cineva confirma ca sunt mai mult de 2 T-uri ( Ʇ )

La prima ploaie zic ca sunt sanse mari sa avem aceasta bucata de drum, din DN7, blocata de amestec in stare semilichida.

Ideea cu aceste T-uri, Ʇ, o vad ca foarte buna daca e aplicata pe toata lungimea din DN7 unde se fac aceste lucrari de defrisare + sapat drum. Si trebuia aplicata de cand au inceput lucrarile si sa ramana acolo pe pozitie, definitiv. Le-as vedea pe pozitie si cand se lucreaza, nu numai cand e deschis traficul, pentru a proteja asfaltul.
Aceste bariere de beton nu le vad ca sigura modalitate de protectie, e nevoie si de plase de protectie.






Powered by API/PUM imgur uploader

cadre de aici:



oneLess

#61433
Am văzut că nu a pus nimeni!

Veștile sunt bune!

Pe canalul lui OL10X  [Prohibită redarea pe alte canale]

POD PESTE ARGEȘ 06.07.2024 [publicată ieri 14 iulie]

Ionut

Care pod peste Argeș?
Eu vreau să văd primul pod peste Argeș, la Merișani. Restul rămân pentru la anul...

WebSrc

#61435
Nici macar nu l-au pus, dupa cum se vede in imagine de pe satelit Sentinel 2 al Copernicus.



Latitudine: 44.96493
Longitudine: 24.75846

Data observației: 11 iulie 2024, loc. Merișani, județul Argeș

Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Turbează Grindeanu dacă fac poziție cu imagine din SATELIT. "Dom'le da' de unde a avut bani API de satelit?!?!?!"

:troll:

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

WebSrc

#61438
Unde este podul peste Argeș? Nimic, nici măcar nu s-a montat acel pod, mă întreb când se va termina nodul rutier pe Bascov, ca apoi să se apuce de restul lucrărilor la lotul pe 5 lungimea de 30 km (la Merișani, situația e complexă, având în vedere ca sunt cele mai critice puncte).

GIV

@Ionut  fac eu un transfer in cont api pentru o postare cu vederea din satelit :lol:  :lol: