Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 45 Guests are viewing this topic.

Mojito

Quote from: voicul on July 12, 2024, 09:02:46 PMMa uitam ca parte din drum e cea 2+1 cu NJ pe mijloc.

M-as mira ca daca se punea NJ pe toata sectiunea nu se putea trece pe acolo cu semafor in timpul zilei - adica m-as mira sa fi sarit bolovanul fix pe banda pe care se circula, dar ...

(sau articole de -3 lei din presa).
Am trecut marți noaptea pe acolo, am intrat pe vale pe la 11:30 noaptea, mers fara evenimente sandwich între două Tir-uri. Multe pietre mici  pe carosabil, mă așteptam să fie niste plase de protecție  pe zonele foarte expuse dar slabă speranța...

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Azi o mica filmare din zona fostei Cabane Valea Oltului




danutzu_1069

Întreb si eu... pentru un prieten...
Se fac acum drumuri de acces pentru forajele geo..
OK cu asta, sunt necesare, inclusiv alea pentru tuneluri... mai mult decât necesare... si este evident ca sunt pe traseul tunelurilor, pe deasupra...
Si acu vine întrebarea... după ce se termina forajele, si (hai sa zicem si execuția tunelurilor) drumurile astea vor rămâne așa ca o tăietura pe versant, sau, cumva vor fi acoperite si reîmpădurite?

GIV

@danutzu_1069 stai sa nu o ia la vale inainte... inainte de consolidari.. de inceperea muncii la tunel..

Ionut

Vorba ardeleanului, Doamne-feri! Asta lipsește. Alte consolidări, alte dureri de cap.

marius.firtonea

Voi chiar sperați ca nu o sa alunece dealul la vale tinand cont cat au sapat in el si cat de instabil a fost in timp?

Ionut

Stai așa.
Eu vorbeam de consolidări.

Evident alunecări de suprafață pot fi, ba chiar foarte probabil să alunece acolo. Avem pietre în DN. Una e să alunece niște bolovani, alta e să o ia tot versantul la vale.

danutzu_1069

Totusi e o diferenta, aici avem stâncă nu pământ, care sa alunece. Tot, nu o sa alunece, dar bucati de stanca, da.

JohannDB

             Păiii, depinde de "stânca" în sine și sau de eventualele falii de rocă, ceva asemănător cu "Dealull Liliecilor, la Șoimuș, unde am avut zone de "scurgeri" și care au dat ceva de lucru, dar la acest moment "se țin bine"; am trecut acum 2 zile pe la Șoimuș și priveam cu luare aminte "renumitul deal"......

alecu26

Cred ca le lotul asta vom avea vreo 20 de Soimusuri. Cel puțin ca soluție tehnica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marius.firtonea

In loc de consolidari uriase se putea, probabil, face un tunel de la Boita pana la Lazaret. Astfel se evitau o gramada de probleme, inclusiv ce a interferentei cu DN7, dar de...

GIV

sa vedem cat o sa spele si ploile...

Feri

QuoteAm verificat astăzi lucrările de defrișare pe #ValeaOltului!

Ritmul de lucru este bun, deși echipele au întâmpinat, în cele 7 zile de când au început operațiunile, o serie de dificultăți legate de structura și de specificul terenului.

Până la sfârșitul zilei vor ajunge la peste 26% din totalul suprafeței de #pădure care trebuie defrișată.

În acest ritm vor începe să asigure de săptămâna viitoare #conexiuni între punctele de lucru deschise, iar ulterior vor continua defrișarea unor zone de pădure mai extinse de pe amplasamentul viitoarei secțiuni 2 a autostrăzii #Sibiu-#Pitești.

Am solicitat antreprenorului turc (Asocierea Mapa-Cenghiz) să caute #soluții pentru suplimentarea pe cât posibil a numărului de #utilaje și #muncitori în zonele mai ușoare, pentru a crește randamentul lucrărilor.

Antreprenorul mi-a dat asigurări ca de săptămâna viitoare va lua această măsură pentru două puncte deoarece acum platforma de lucru permite.

Însă în #zoneledificile aflate la înălțime, nu pot fi aduse mai multe utilaje deoarece nu este suficient spațiu de manevră.
În ceea ce privește masa lemnoasă rezultată am atras atenția șefului de șantier să se asigure că este respectată Hotărârea de Guvern iar #masalemnoasă este #predată Ocoalelor Silvice, primăriilor și cetățenilor cărora li s-au acordat despăgibiri în natură.
C.Pistol

panzer

Acum vedem la propriu pe filmarile A1 [UMB si MAPA] ce deranj ar fi insemnat un SF pe bune pe A1.

Nu "vedem" deranjul nici pe A8 si nici pe A3 in zona montana.

marius.firtonea

Mapa lot 2
Primele 3 poze sunt din spatele castelului de Boita. Acolo au făcut deja foraje, dar vad ca si-au mai facut un drum de acces prin curtea castelului.











Următoarele sunt de la iesirea din Boita. Va las pe voi sa trageti concluziile cu privire la potențialele alunecări.




























Powered by API/PUM imgur uploader