Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 37 Guests are viewing this topic.

gruia88

Am vazut o parte dintr-un podcast al celor de la haicasepoate - care m-a dezgustat foarte tare ca si atitudine si multe altele - in care Alin Serbanescu sustine ca aceste tuneluri o sa fie TBM si ca acele utilaje sunt luate pentru studiile geo nu pentru sapat tunel prin metoda NATM .

Pana la urma care o sa fie solutia pentru tuneluri ?

WebSrc

Pe Margina și Holdea, nici nu au început lucrările încă, se prelevă studii geologice, geotehnice. Așa e. Pentru tuneluri, cred ca ar trebui sa ai experienta. Până acum se lucrează izolat, se fac foraje. O să mai dureze.

dumbravaandrei

^^ a trimis Serbanescu "intrebare" la UMB si l-au lamurit ca e batut in cap si ca va fi NATM. ai cateva pagini mai in spate discutia

WebSrc


Ionut

@gruia88
Nu vă mai uitați la tâmpenia aia de "podcast".

Tehnologia de forare este NATM, adică similar cu ce face Porr tot pe A1 la Curtea de Argeș.

satanistu

Din ce ma uit pe toate topicurile, in principiu trei tronsoane merg bine: DX12 T1, A7 Buzau-Focsani si Sibiu-Pitesti lot 4.

In rest tot varza sau se trage de timp: A0, A3, restul de A7, DX12 T4, restul de A1 etc.

Trist.

carutasul

e impropriu spus "se trage de timp". UMB lucrează cum știm pe A7, nu se poate spune că "trag de timp" doar că lotul e prea mare pentru câți oameni pot ei mobiliza, cel puțin în momentul de față. Oricum o să termine niște zeci de km anul ăsta, cât s-o putea, e puțin față de cât și-au propus (și și-au asumat) dar e semnificativ totuși dacă faci comparație cu ce s-a deschis pe an în alți ani. Ai mai uitat lotul 5 A1 (sau l-ai pus deja la finalizate) care e în termen... Nici pe drumul expres Galați-Brăila nu trag de timp, au avansat binișor cu podurile, termenul pentru hobanat e fantezist dar ei merg în ritm normal ( tehnologic nu pot să facă pilonii mai repede de atât). Oricum nu cred că s-a lucrat la volumul ăsta niciodată în istorie în România. Faptul că UMB și-a asumat prea mult e una, dar global vorbind volumul de lucrări efectuate (de toți constructorii) e impresionant...

BIGRED1984

De vina e sentimentul acela de nerabdare, cand stii ca mai ai putin si ai terminat ceva important si vrei sa se termine odata sa nu se strice ceva chiar inainte de final. 

In cazul de fata, sa se lege chestiile : A1 cu vestul, Sibiu cu Pitesti , A1 cu A2 prin A0 ... si ajungi sa numeri fiecare cupa de pamant, doar doar ajungi mai aproape de finish.

gruia88

@Ionut Nu pot sa zic ca a fost o placere sa ma uit la asa ceva si nici nu o sa mai repet experienta dat fiind nivelul discutiilor. Am ramas sa ascult cum debiteaza despre cum de bine merg lucrurile , minciunile grosonale care nu au treaba cu realitatea din teren, pupincurismul cras al celor din sala fata de CNAIR , tot felul de "glume" si atacuri fata de voi ....

Eu stiind discutiile de pe acest forum , de progresul fiecarui lot , de problemele cu contractele ,amanarile la multe proiecte , situatiile nerezolvate de catre stat si multe altele .... si sa stai sa asculti acolo ca totul e roz ca toate lucrurile merg bine.....

In fine revenim la ontopic ar fi dragut sa inceapa portalurile anul asta .

tom_sawyer

#61389
Avem un fir de discuții despre "perle și inepții", te lămurești acolo.

satanistu

Lotul 5 de pe Sibiu-Pitesti l-am pus la tras de timp. Acolo o sa se traga la greu de timp pentru ca MT cu WeBuild nu sunt in stare sa se inteleaga pentru a termina o data podul de la Braila.

Pana la Manicesti pot da drumul la sf anului, dar nu o vor face. Cand intervin orgoliile, noi suferim.

Ce sa mai vorbesc de nodul de la Bascov? De ce nu se apuca de giratoriul si de benzile de sub pod nu inteleg. Acolo ar trebui prioritate maxima sa elibereze.

Ionut

Ți-ai răspuns singur cu nodul Bascov.

Pentru că nu scrie nicăieri în contract că trebuie să dea drumul la nodul Bascov asap. Și că la CNAIR și MT sunt cei care sunt pe care-i doare la bască de nodul Bascov și de tine/noi. Lasă, ce-ți trebuie Bascov, oricum nu poți merge pe VO. Ai văzut, s-a rezolvat.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mdragos

Nu vom vedea Pi-Si lot 5 anul acesta, oricum pot juca si la ceva extensii de timp daca au chef ( deci ar putea trece dincolo de Iulie 2025 ).  CNAIR nu e in stare sa struneasca un constructor cu avocati calumea  in spate. In primul rand pentru ca are documentatii de c ..... . Astfel constructorul poate "stoarce" un extra profit din lacunele/problemele din documentatie.

gruia88

Legat de asta nu pot sa nu citez pe domnul purtator de cuvat  - Legat Pi-Si lot-ul 5 se deschide ceva anul acesta?  Raspuns : "Nu ii fortam ,  au termen 2025 sa isi duca la bun sfarsit contractul " dar pe un ton zeflemitor.

Deci cred ca orice deschidere partiala pentru acest lot 5 este iesita din discutie pentru 2024.