Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 21 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

La 19 am pornit din Piata Alba Iulia spre Cluj, unde am ajuns la 00:30.

A1 București Pitești mare nevoie de 3 benzi.
Până la Vâlcea câteva camioane, nimic de speriat.
Valea Oltului către Sibiu am mers cu 60-70, nicio depășire, destule camioane.
Valea Oltului către București... Camioane peste camioane, cât vezi cu ochii. Nu aveam cum să depășesc. Abia mai vedeai cate o mașină mică, rar.
Per total, am mers foarte bine.

mirceaeliade

Cica trebuie 3 ani sa faca un pod, zice Grindeanu care cred ca are 2.5 ani de cand e la sefia MT.  Cred ca Grinda trebuie sa se planga aluia care e de 2.5 ani la sefie ca nu s-a facut nimic in acesti 2.5 ani.  "Isi asuma" ce?

Claudiu T.

Quote from: TibiV on July 09, 2024, 10:04:00 PMDaca am sti despre ce este vorba, poate ar fi mai usor de inteles afirmatia ta...

Cum zicea si colegul LIGHT mai devreme dar cu alta sursa.

De la minutul 9.30

Ideea e,ca m-am uitat si acum pe inregistrari, Grindeanu evita raspunsul si o da in lambada. Va fi sa nu santier Valea Oltului multi si multi ani de zile cat va dura santierul lucrarilor?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Claudiu T.

In video din postarea asta CNAIR se arata punctele de lucru la defrisari.

Imagini de la lucrările de defrișare a versantului aflat în zona de protecție a DN7, pe sectorul cuprins între km. 242+600 și km. 250+000, Valea Oltului❗️
Reamintim că circulația riveranilor este permisă în intervalele orare 7:30 – 8:00 și 16:30 – 17:00!



Sursa
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Geri


Vor vorbi si maine, joi,11.iulie.2024 Ciolacu si Grindeanu. Discutia declarata este ca sa zica ca au dupa ce sa faca declaratii, daca nu e deja stabilit, Ca inchiderea DN7?

Premierul Marcel Ciolacu a declarat ca luni va avea intalniri cu mai multi ministri cu care va discuta despre problemele aparute in ultimele zile – cele de la TAROM, Valea Oltului, dar si cele referitoare la noile reglementari rutiere, iar in sedinta de Guvern de joi vor fi corectate actele normative in toate aceste domenii.

,,Din acest moment merg la Guvern si am intalnire cu ministrul Transporturilor. Discutam si despre Valea Oltului si despre TAROM. Am si cu ministrul Finantelor, cu domnul Bolos, am intalnire cu domnul vicepremier, ministrul de Interne, cu ministrul Energiei si cu ministrul Fondurilor Europene. Discutam toate problemele si vedem ce trebuie sa modificam joi in sedinta de Guvern cu aplicarea legii"

Pe langa Ordonanta 84, o sa ne zica ceva si de faptul ca la prin inchiderea Vaii Oltului se consuma mai mult carburant si cresterea accizei a de la 01.iulie a venit binisor pentru incasarile la buget? Care sunt previziunile de incasari, scade deficitul? Platile pe care toti le facem in plus, nu le facem din buzunarele lor personale. Timpul pe care il petrecem in trafic nu e de la ei, ci de la noi.

A ajuns " imi asum " sa fie metafora pentru " mi se rupe ".

trifrazvan1977

O declaratie poate politica, dar poate adevarata:

",,Avem semne clare că, odată cu începerea noului an școlar, vom putea intra din nou în Pitești și dinspre nodul rutier Bascov!! Planificarea lucrărilor prevedea ca, în luna august, drumul provizoriu să fie închis trei săptămâni pentru realizarea ultimelor etape din proiect. Însă am găsit, împreună cu constructorul, o soluție pentru ca disconfortul în trafic să fie cât mai mic!
PORR Construct este unul dintre cei mai serioși constructori – au încheiat exemplar lucrarea la Autostrada Sibiu – Pitești pe tronsonul Sibiu – Boița și se ocupă, în prezent, și de Secțiunea 4 (Tigveni – Curtea de Argeș)!", este mesajul transmis de primarul Cristian Gentea."

https://ziarobiectiv.ro/s-a-aflat-cand-se-deschide-nodul-rutier-din-bascov-pe-a1-anunt-de-ultim-moment-pentru-soferi/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2kHz4Y79KYMgMXcVN0MmHM1dHgZtk4SLMEWVWcTJBPU3RhAZxDa9ON62k_aem_vbDzoiUQ__2Yaw8D_APIdg

horatiu.cosma

Ce treabă are Porr cu Bascov? Încercați să mai filtrați din ele.

miahi

Colegul @costica1234 a filmat recent o lucrare Porr aproape de santierul nodului A1 de la Bascov...

MAP

Porr lucreaza la podul de pe centura Pitestiului (Strada Depozitelor), peste raul Bascov, care este la aproximativ un km de iesirea de pe autostrada. Despre acel pod este vorba, care face si el destul deranj in zona

danutzu_1069


Feri

#61360
Quote from: Claudiu T. on July 10, 2024, 12:13:39 PMIn video din postarea asta CNAIR se arata punctele de lucru la defrisari.

Imagini de la lucrările de defrișare a versantului aflat în zona de protecție a DN7, pe sectorul cuprins între km. 242+600 și km. 250+000, Valea Oltului❗️
Reamintim că circulația riveranilor este permisă în intervalele orare 7:30 – 8:00 și 16:30 – 17:00!

CNAIR FB / TheRomanian YT

Și filmarea mai recentă:

marius.firtonea

Dupa cum se poate observa, din toate video-urile, toate excavatoarele sunt de la Stone, un subcontractor, deci nici in al 12-lea ceas nu au adus utilaje.

shift2rail

^^Din film nu reiese ca se fac (numai) defrisari, in punctele 1,2,3,...,8 acele excavatoare par sa delimiteze traseul autostrazii, right?
Execrabila comunicarea CNAIR...

Ionut

API pe Facebook

Ce putea face Grindeanu "cu trei luni înainte" pe CF Sibiu-Vâlcea.

Poate nu se vede din elicopter, dar incompetența lui Grindeanu consumă 2-3 ore pe zi din timpul fiecărui navetist care nu mai poate folosi DN7 zilele acestea. Distanța Lotru (Brezoi)-Sibiu, care se parcurgea într-o oră pe rutier, se face în 2 ore și 15 minute pe feroviar, din care 15 min se așteaptă în stații deoarece mersul nu a putut fi pregătit din timp și trenurile s-au introdus hei-rup peste noapte.

Dacă tot a întrebat un ilustru subaltern al lui Grindeanu ce se putea face "cu trei luni înainte" de închiderea DN7, venim noi cu niște răspunsuri. Ele pot fi de folos și pe viitor fiindcă asta e doar prima închidere/restricție a DN7 dintr-un șir lung pe următorii 7-10 ani cât se va lucra efectiv la autostradă.

1. Cu încrucișări mai bune cu trenurile din sens opus s-ar fi câștigat 15 minute la garniturile Regio.

2. Puse trenuri Regio-Expres la ora de navetă (de exemplu intrare și ieșire din schimbul 2 la ora 15:00 în Sibiu). În 1995, acceleratele făceau Lotru-Sibiu într-o oră și 20 min, comparabil cu transportul rutier de azi!

3. Reparat calea ferată și eliminat cele 4 zone cu restricții de viteză unde se pierd 15-20 de minute față de 1995 (din BAR: km 332, 363-366, 379-80, 386-87). Intervențiile se puteau face în regie proprie cu bani relativ puțini. Dar ce ministru se gândește să bage bani în feroviar?

4. Repararea liniilor abătute și a centralizărilor ca să fie posibile încrucișări în mai multe stații.

5. Analiza traficului cadențat. Se putea ajunge la un tren pe oră pe sens. Lipsește materialul rulant dar putea fi pregătită din timp o colaborare cu operatorii privați. De exemplu, câteva automotoare au devenit disponibile prin închiderea liniei diesel Cluj-Oradea care acum se modernizează.

6. Dacă Grindeanu se trezea cu mai mult de 3 luni înainte, ca un mare manager ce se pretinde, se putea asigura că nu sunt restricții de tonaj și puteau introduce trenuri ROLA pentru vehiculele rutiere (mai mici, mai mari) pe calea ferată.

7. Putea de asemenea să deblocheze electrificarea liniilor Râmnicu Vâlcea-Podu Olt (Regionala Craiova) și Podu Olt-Sibiu (Regionala Brașov), ambele licitații de studii de fezabilitate fiind blocate.

8. Legarea comunei Boița la calea ferată cu un pod pietonal provizoriu și înființarea unui punct de oprire la 300 de metri distanță de localitate.

Pe scurt, zona Lotru-Sibiu putea deveni un exemplu de serviciu feroviar de persoane decent, cadențat, în condiții civilizate și cu timpi comparabili cu rutierul măcar la trenurile Regio-Expres.

În loc de asta, improvizația "pe picior" a ministrului va alunga și mai mulți călători de pe șină. Transportul civilizat nu poate fi pregătit de azi pe mâine, ca o ordonanță de urgență.

📷 Extrase din Mersul Trenurilor 1995, timpii acceleratului 232 cu oprire la Câineni (după 56 minute) și Lotru (după 1h 19min). Cam atât ar putea, constructiv, linia.

Valentin Cornea

#61364
^^
Orice defrișare începe prin crearea unui drum forestier(sau tehnologic). Este puțin probabil ca acesta să corespundă cu traseul autostrăzii pentru că este făcut pentru transportarea masei lemnoase extrase.