Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 65 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

De vreo 6 luni puteau să își intre în mână zilnic, dacă voiau. Azi, din prima zi, trebuiau să performeze. Au 30 zile să termine și noi așteptăm să "își intre în mână"?

bZ1-

au raportat 800 de copaci taiati in prima zi, la un calcul rapid, daca mentin acest numar, ar termina in 25 de zile cei 20.000 de copaci. cu siguranta vor avea zile mai bune sau zile mai proaste.. depinde si de vreme...

Cetatean

Intreb doar,oare in caietele alea de sarcini stufoase,s-a scris ceva de inchiderile astea?

mdragos

Nu au 30 zile ca sa termine. Au cat vor ei, ce ii impiedica in 1 luna sa zica : ne mai trebe 1 luna? Raspuns : nimeni si nimic .

mike_us

Teoretic frontul de lucru se va mari zilele viitoare pe măsura ce se defrișează. Deci sa speram ca creste si numărul de utilaje si viteza odată cu asta.

GIV

pana la urma se defriseaza doar pt foraje sau tot culoarul autostrazii?

marius.firtonea

Ar fi noaptea mintii sa defriseze doar pt foraje.

JohannDB

           Hmmmmm..., ce să zic ?? Văd în imaginile lui @adrian sibiu, că pe moment sunt (deja) defrișări de sectorul  filmat și mă întreb ce au mai făcut în ziua inaugurală, pentru că unele "lucrări" le-am văzut prin ultimele treceri, pe ziuă, prin zonă....
  Filmarea începe cu ridicarea dronei din "P" (restaurant) Boița (a nu se confunda cu parcarea din extrema sud a satului Boița, numită "Casa Dacilor"), "P" situată la km 247+700 limita de nord a obiectivului relaxant-gastronomic și urcă până la aliniamentul/linia dreaptă de la km 249, la 2,5 km până la girația "Boița", cap de bretele de acces A1...........
 Din toate discuțiile "oficiale" aud , ca "auzenie", că sectorul kilometric dintre 251+500, giratoriul cu bretelele de acces pe DN 7 de la Boița și până la km 242 de la Lazaret, este afectat de aceste defrișări... La Lazaret borna 242 este ceva mai la nord/mai sus, spre Boița cu 300 m, cu 300 m înainte de-a se termina complet "lărgirea" la 2 benzi de aici.
 Rămâne o întrebare: dacă ceea ce rezultă după aceste defrișări, este și drumul tehnologic ce va fi utilizat din timpul construcției propriu-zise ?? Cam mare deranjul, ca să nu fie adusă poteca la dimensiunile necesare construcției, sau mai târziu, când va începe cu "ehei"-rup vor mai defrișa iar și vor mai săpa iar....... Că la cum au lucrat la "organizarea" de la fosta Balta Vrede, unde n-am văzut niciodatăă invazie de utilaje și de oameni...... (puncte, puncte).
   
  Poate repune cine găsește (caut dar nu pic pe ceea ce caut) harta tehnică a traseului de la capătul A1 din deal de aici de la Boița până la Cornetu ; LOTUL 3 ?? Ca să vedem exact traseul pe versant și trecerile peste cursul Oltului (mulțumiri pentru ajutor în situația asta)....

ncb

O filmare de la Virtual Press: Autostrada cu tuneluri, Se lucrează. Holdea, imagini aeriene


Americanu28

#61329
Bai fratilor incompetenta CNAIR si a MT atinge cote maxime cu inchiderea DN7. Deci dupa ce ca au facut un SF de tot rasul si panarama cu interferenta de  6 km cu DN7 fara a pune macar in cadrul contractului de proiectare si executie realizarea unei devieri temporare DN7 pe timpul executiei si a proiectarii, au venit acum si au muscat prostia turcilor cum ca trebuie inchis DN7 decat pentru o luna sa faca defrisari si foraje geotehnice. Pai in primul rand acesta sectiune de autostrada a fost impartita in 4 sectoare la nivel de licitatie, sectoare total haotice din punct de vedere al lungimii. Graficul de Plati al turcilor este facut pe acesta sectorizare si ce sa vedeti 3 sectoare din 4 sunt afectate de aceasta interferenta iar domnii din minister si cnair nu platesc turcilor serviciile de proiectare decat pe acest Grafic de Plati de la oferta. De aici a rezultat toata nebunia cu inchiderea DN7, turcii nu vor sa livreze ceva fara sa fie platiti. Daca exista management bun din partea CNAIR se lasa aceasta interferenta spre partea de final a contractului, nu acum, da na banii trebuie sa circule indiferent de consecinte, se discuta cu turcii sa se autorizeze partea stanga a Oltului sa se intre in santier efectiv, nu sa taiem frunza la caini pe defrisari si studii geotehnice. Mai mult decat atat se vor defrisa 6 km de amplasament vecin cu DN7 si pun pariu ca pana la anul pe vremea asta nu se va intra in teren pt ca nu exista autorizatie de construire si Proiect Tehnic aprobat. Si uite cum din cauza unei decizii proaste a managementului CNAIR, ne putem trezi cu un drum DN7 care poate deveni impracticabil din cauza versantului lasat fara padure. 

LRadu

Ca sa vizualizam mai bine sectiunea afectata va atasez un print de pe harta API:



Eu aveam impresia ca este un sector mai lung. Asa cum spuneau si colegii mai sunt sunt in jur de 6-7km care sunt afectati direct. Restul sunt pe celalata parte a Oltului sau cu scurte intersectari (care probabil se pot rezolva cu inchideri scurte daca e cazul).

La 7 echipe, asta inseamna aprox 1km/ echipa, deci daca fac 100m / zi, care as spune ca e plauzibil, ar trebui si ar putea sa termine in 10 zile. Hai sa spunem maxim 15.
Tinand cont de importanta sectorului cred ca cineva din MT ar trebui sa fie permanent acolo si sa puna presiune pe un grafic de lucrari.

Hai sa zicem ca daca fac si curata toata ampriza autostrazii (putin probabil) e de inteles 30 de zile.
Dar, daca se fac strict defrisari pentru un drum de acces de 1 banda in aceste 30 de zile este o bataie de joc nemarginita.

carutasul

păi eu speram că după luna asta o să rămână un versant cât de cât stabil ca să se poată lucra în continuare sub trafic...

dorum

Io nu stiu cum puteti spera ca Mapa va defrisa traseul autostrazii... astia 2 ani n-au fost in stare de nimic, credeti ca acum gandesc in perspectiva?

Claudiu T.

#61333
Grindeanu: Doresc să finalizăm lucrările de defrişare de pe Valea Oltului înainte de 9 august. Voi monitoriza zilnic

ATAT ! Stati linistiti ca e totul sub controlul lui ! Tremura Mapa si duduie pe teren la lucru acum. Stati sa vedeti.  :troll:


Sursa


L.E. Ca sa nu mai fac alta postare modific pe asta si scriu tot aici comunicatul CNAIR.

La începutul celei de-a doua zile a lucrărilor de defrișare a versantului aflat în zona de protecție a DN7 de pe Valea Oltului, antreprenorul este mobilizat în teren cu 8 excavatoare, 1 autogreder, 2 încărcătoare frontale, 3 buldoexcavatoare, 8 autobasculante și 3 echipe specializate în tăierea masei lemnoase de pe versant.
Deși lucrările se fac la baza versantului, au apărut deja căderi de bolovani și material lemnos pe partea carosabilă. Acestea vor fi din ce în ce mai dese și mai mari cantitativ odată cu avansarea lucrărilor care nu puteau fi executate sub trafic fără a pune în pericol viața celor care ar fi tranzitat această zonă.


Sursa
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

IonutPad

Comunicatul pare un copy-paste la cel din prima zi de lucrări, cu mici modificări de date.