Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Geri

#61290
Si a aparut o prima miscare:

,,În conformitate cu art. 15 din Ordinul comun al ministrului Transporturilor şi Afacerilor Interne nr. 647/127/2016, cu modificările şi completările ulterioare s-a luat decizia ridicării temporare, în perioada 8 iulie – 9 august 2024, a restricţiei de circulaţie pentru vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone, altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane, pe sectorul de drum DN1, Ploieşti (intersecţie DN1 cu DJ236) – Braşov (intersecţie DN1 cu DN1A) în zilele de marţi – joi, in intervalul orar 6:00 – 22:00", se arată în comunicatul CNAIR.

sursa:
S-a ridicat restricţia de tonaj pe DN1 Ploieşti – Braşov, pe perioada închiderii circulaţiei pe Valea Oltului

CNAIR: Mașinile de peste 7,5 tone vor avea voie să circule pe DN1, între Ploiești și Brașov, cât timp este închisă circulația pe Valea Oltului

Sa vedem cat o sa ajute si cu cat o sa creasca timpii de parcurgere a distantei Pl-Bv.

Uite inca o utilitate a autostrazii "for fun"!

Claudiu T.

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere
  ·
În prima zi a lucrărilor de defrișare a versantului aflat în zona de protecție a DN7 de pe Valea Oltului au fost deschise 5 zone cu 8 puncte de lucru pe care lucrează 8 echipe.
Antreprenorul este mobilizat în teren cu 8 excavatoare, 1 autogreder, 4 încărcătoare grele, 8 autobasculante și 3 echipe specializate în tăierea masei lemnoase de pe versant.
Deși lucrările se fac la baza versantului, au apărut deja căderi de bolovani și material lemnos pe partea carosabilă. Acestea vor fi din ce în ce mai dese și mai mari cantitativ odată cu avansarea lucrărilor care nu puteau fi executate sub trafic fără a pune în pericol viața celor care ar fi tranzitat această zonă.
#CNAIR

Sursa
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

GIV

#61292
va rog sa ma iertati dar nu ma pot abtine, nu stiu cum rezistati voi., dar de cate ori aud expresia autostrada for fun pe VP imi vine sa vars, ma ia cu rau, din cauza unor imbecili

mirceaeliade

QuoteAntreprenorul este mobilizat în teren cu 8 excavatoare, 1 autogreder, 4 încărcătoare grele, 8 autobasculante și 3 echipe specializate în tăierea masei lemnoase de pe versant.
Lasand glumele la o parte, chiar nu se putea pune presiune pe antreprenor sa isi dubleze personalul si sa inchirieze utilaje pentru a avea o inchidere de 2 saptamani in loc de o luna intreaga?  Intelegeam daca era un DJ sa isi cam bage piciorul, dar chiar asa sa aiba doar 21 de utilaje timp de 1 luna intreaga timp in care sunt afectate f serios inclusiv transportarorii si de import si de export si de tranzit?  Cate utilaje are de exemplu Aktor pe A0? Ca acolo nu intrerupe o artera majora timp de o luna si CNAIR "se cam plange" de executant!

GAC

mobilizarea mapa e rizibila si dupa standarde aktoristice. sunt convins ca puteau subcontracta defrisarea fara probleme si chiar fara costuri. valoarea lemnului ar fi fost destul.

shogom

Intre timp pe centura Ploiesti se circula mai rau decat intr o zi de vineri. Camioane cu duiumul, sa vezi ce bine rezista asfaltul la 45 grade!

horatiu.cosma

Cad pietre ca la balamuc pe carosabil pe Valea Oltului. Și abia s-au apucat. Doamne ferește să pice și noaptea, când se dă drumul la trafic. Oricum, dacă scăpăm cu bine luna asta de evenimente nefericite, greu de crezut că nu vor pica pietre peste 2-3-5-7 luni, odată ce versantul va fi chel, brăzdat de drumuri de șantier, cu stânci descoperite la greu și care vor lucra sub impactul condițiilor meteo.

E foarte important ca și presa să țină sus subiectul pe agendă în continuare, să iasă curajos cu imagini și filmulețe de acolo, nu doar azi.

Din punctul meu de vedere, singura soluție rămâne un drum provizoriu pe partea cealaltă a Oltului, vreo 7km lungime, între Boița și Lazaret. Alternativa va fi o nouă închidere a Văii Oltului, și aia ani de zile, cât va dura șantierul de autostradă.

marius.firtonea

Intrebarea este o sa mai fie practicabil drumul dupa ce-l curata sau o sa fie un fel camp?
Sa nu mai zic ca portiunea respectiva a fost reabilitata de 1 an de catre Strabag si cat disconfort a fost si atunci.

tom_sawyer

#61298
^^
Grindeanu a zis că "ne-ar lua niște ani ca să facem un pod pentru a folosi un drum forestier". Până nu-i sare mai multă lume în cap, nu se răzgândește.

andreita

pentru cine e mai experimentat: De ce nu se pune o folie sau ceva pe asfalt unde se taie ? Am vazut ca tot pica bolovani pe asfalt :)) Sigur nu e sanatos

reed

pe mine altceva mã intriga.Daca la defrișare inchid ăștia atâta,apoi cum va fi cand vor începe lucrările propriu-zise?

voicul

#61301
Si cat ar proteja o folie de un bolovand de 30 - 50 de kg care pica de la 100 de m?

Cu utilajele putine ... zic ca e putin graba in afirmatii sau visez eu urmatorul scenariu:
- Ca sa ajunga in unele zone trebuie sa aiba acces, care daca e cat un excavator, degeaba pui inca 10 in spate, ca tot unul lucreaza, deci teoretic in urmatoarele zile, frontul de lucru se va mari, pentru ca accesul cu elicopterul ... doar Grinda are voie la asa ceva.

[Inteleg ca e prim ministru, timp limitat, mult de munca, dar sa vii cu elicopterul cand tocmai deranjezi sute de mii de oameni ... mda]

In rest, dupa ce au inchis de fapt s-au prins ca au inchis!
Mai rar asa politicieni grijulii  :puke: :

Ciolacu: Analizăm, poate o parte dintre lucrările de pe Valea Oltului să se facă pe timpul nopţii

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/ciolacu-analizam-poate-o-parte-dintre-lucrarile-de-pe-valea-oltului-sa-se-faca-pe-timpul-noptii-2853781

Probabil dupa ce se termina santierul o sa faca SI o ruta alternativa la aceasta zona.

Konter

E posibil sa nu permita terenul lucrul cu utilaje si camioane, dar in cazul asta trebuie sa ai funiculare, oameni, logistica si mobilizare. Sunt multe, prea multe firme de exploatare forestiera in tara si in zona ca sa inchizi valea oltului pentru 10 camioane si cateva utilaje.

panda_no 5

Am venit astazi de la Arad la Bucuresti.
Plecat la 8 dimineata ajuns in Bucuresti la 18.
La Margina e dezastru pe o mica portiune , se reface tot terasamentul.
Sibiu - Brasov aglomerata, am taiat pe la Paraul Rece si am iesit in Predeal la intersectie.
Tiruri peste tot pe Valea Prahovei. Inclusiv pe serpentinele de la Paraul rece.
NICI UN ECHIPAJ de Politie Rutiera.Nicaieri.

georgec

Intreb si eu: nu este posibil sa faca transbordare camioane si masini mici pe calea ferata?, asa cum am vazut ca la Canalul Manecii se poate sa pui mii de camioane zilnic pe vagoane,sa le duci prin tunel 50km. O fi scump dar cred ca pe urmatorii cativa ani ar fi o soluție.