Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

mike_us

Bazat pe ultimele declarații PORR a ajuns 760,5 m pe calea 1 și 651,2 m pe calea 2. Deja e cam 60% pe calea 1. Stadiu fizic al lucrărilor ar fi la 43%. Deci cind licitațiile selectează firme ca PORR se poate.

panzer

O singura remarca istorica: in perioada comunista s-a consolidat natiunea romana ca o singura natiune si s-a facut cu TRENUL, din cauza crizei petrolului din anii 70, a crizei datoriilor din anii 80 etc. Altfel avem 20L / luna de benzina. Dacia 1300 consuma 10L/100km.

Recomand alternativa mai ocolita pe la Siriu. Un drum foarte frumos. Pt turisti.

@alecu26 are dreptate, devierea DN7 trebuia inclusa in proiect. Si inca trebuie inclusa chiar si acum. Sunt devieri pe fiecare lot de autostrada, la Bascov de exemplu. Cum ar fi fost sa se inchida cu totul ca executa WeBuild o bretea in plus.

Sa fie si o gluma: de la Sibiu la Bucuresti se poate lua avionul lui Iohanis.  :lol: Times New Roman citire.

carutasul

Da, varianta pe la Șiriu e frumoasă și de fapt mai ușoară decât altele, trecerea prin munți e destul de lină. Am parcurs-o o dată aproape fără să vrem (am tot strâmbat din nas la pensiunile din zonă până am ajuns "dincolo" :)
Evident că @alecu26 are dreptate. Trebuia inclusă în proiect, s-a mai făcut, am dat și exemplul cu podul provizoriu de pe DN5 (Argeșul la 1Decembrie e mai mare probabil decât Oltul la Călimănești) . Problema e că am ajuns în punctul t0 și nu avem decât alternativa de a închide traficul sau de a amâna lucrările. Eu o aleg pe prima, dar, evident, îmi rezerv dreptul de a îi înjura pe cei care ne-au adus în situația de față. Ca să nu se înțeleagă greșit că aș fi vreun fan :)

panzer

Pentru defrisari suntem la momentul T0 intr-adevar. Numai maine nu-i poimaine.
Pentru executie mai avem timp de deviere. Oricum o sa dureze 6-7 ani santierul.

Xed

#61249
Tocmai ce au postat cei de la CNAIR mai devreme pe FB.
Link: CNAIR Facebook

QuoteCFR Călători va adapta capacitatea de transport feroviar pe tronsonul Râmnicu Vâlcea- Sibiu!!!!

În contextul lucrărilor la infrastructura rutieră de pe Valea Oltului ce au loc în perioada 8 iulie – 9 august 2024 pentru Autostrada Sibiu - Pitești, CFR Călători va adapta capacitatea de transport feroviar de călători pe tronsonul Râmnicu Vâlcea – Sibiu, în vederea preluării cerințelor de trafic ale pasagerilor.

CFR Călători pune nevoile de călătorie ale pasagerilor pe primul plan și ia măsuri operative pentru creșterea capacității de transport feroviar de călători.

Pentru a avea o predictibilitate a cererii de transport și pentru a ne putea adapta cât mai bine capacitatea de transport la numărul de locuri solicitat, CFR Călători recomandă planificarea din timp a călătoriei, inclusiv cumpărarea legitimaţiilor de călătorie.

L.E.: CFR-ul a dat un comunicat si mai sec de atat.

alecu26

Cuvânt cheie...."va adapta". :))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

DragosC

O sa ajungem sa ne amintim cu drag despre discutiile legate de linia aia abandonata intre Pitesti si Rm. Valcea. Teren instabil, nu era buna nici cand era in circulatie, un singur fir, etc.

Dar ar fi fost AUR (pun intended) azi, si nu doar azi. Oricat de greu de realizat ar fi fost, oricat de putin justificabila dpdv al tranzitului de marfuri, sa nu poti merge cu trenul din Bucuresti la Sibiu fara sa ocolesti pe la mama naibii, e incalificabil.
Nu spera si nu ai teama

carutasul

păi oricum dacă ar fi fost pusă în funcțiune acum ar fi fost și ea în aceeași stare jalnică ca restul liniilor :)
Oricum cale ferată există, nu știu dacă nu cumva și traseul ei e afectat, problema e că CFR oricum nu are vagoane, locomotive și ce îi mai trebuie ca să o opereze...

TibiV

#61253
Oricum, calea ferata NU mai exista pe cel putin 1/4 din traseu...

Vezi ca avem topic dedicat la "Feroviar - Linii", https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=400.0 , te lamuresti mai bine acolo...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

da, eu am zis "cale ferată există" ( pe valea Oltului), mă refeream la calea veche, de la Slatina, probabil că exprimarea a fost neclară la o citire rapidă. Știu că asta s-a demontat :) Chiar sunt curios dacă trenurile nu sunt afectate de lucrări, nu mai știu geografia zonei în amănunt...

mariusj

In organizarea de șantier totuși sunt ceva utilaje basculantele albe ceva excavatoare.

naivu

@DragosC , pt o imagine corecta a ceea ce a fost CF Pitesti-RmValcea iti recomand si eu threadul indicat de TibiV.
Pe la inceputul anilor 90 aveam impresia ca proiectul asta era o cale ferata dubla electrificata care ar fi dus pe cea mai scurta ruta de la Bucuresti la Sibiu si ca e mare pacat ca nu se mai lucreaza un pic sa o terminam si sa beneficiem de ea. De fapt era proiectata ca o linie secundara, care pornea din Pitesti si te lasa intr-un RmValcea Est, de partea "gresita" a Oltului, fara nici o conexiune cu linia CF principala de pe Valea Oltului. Un proiect, prost gandit si prost executat, care chiar daca l-ar fi terminat, dupa parerea mea, nu ar fi folosit la mare lucru.

JohannDB

    Pentru unul care face acest drum Buzău - Brașov via DN 10/Nehoiu - Siriu mai mult decât vrea, afirmația ""varianta pe la Șiriu e frumoasă și de fapt mai ușoară decât altele, trecerea prin munți e destul de lină."" îmi pare neconcordantă cu realitatea momentului... Acest DN 10 este destul de (bine de) prăpădit, destul de (bine) serpentinat și peste suficient de prost întreținut....... E un drum încă bine "bolnav" și care mai așteaptă intervenții serioase pentru a fi ceea ce se dorește......
    La ieșirea din Siriu, după a 3-a serpentină, dai de un semafor ce pare pe vecie instalat, la km 79+400, după care mergi pe o singură bandă, cale de un kilometrtu până ieși din semitunel/polată sus la lac.... Apoi sus la "Stânca Teherău" (unde chiar ai ce vedea ca peisaj, dar n-ai unde te opri !!) dai de o nouă îngustare pe o singură bandă, pe cca 600 m cu trecere alternativă la semafor, care semafor e și ăsta apărut în peisaj deja de cam 2 ani,totul la KM 87 fără 250 m și 87 + 300 m. Ce să mai zic de faptul că aici la Viaductul Stânca Teherău s-au terminat destul de recent (vreo 3 ani) reparațiile capitale - a fost reconstruit și nu mult după asta a apărut actuala îngustare la care lucrează "cucu-bau" și este activitate "din an în mai vedem".....
    Nu mergi prea departe de la "viaductul Stânca Teherău că numai peste 2 km și câteva sute dai de viaductul "Grămăticu", bolnav și ăsta cum a fost viaductul Giurcu, "Grămătic" care, preventiv, e și el protejat "de lege și de datini" prin limitare la 30 de tone MTMA !! Am trecut joi seara târziu pe "frumosul și linul DN 10", la o oră destul de târzie , dar mult aglomerată pentru ora respectivă, inclusiv camioane...... Ăsta e DN 10 acum.....

carutasul

Da, îmi cer scuze, eu am fost acum câțiva ani. Trecerea în Ardeal e mult mai lină, în sensul că e fără serpentine ca pe DN1 sau DN1A, dar nu știu de starea actuală a drumului...

GAC

intradevar sunt semafoare de vreo 2 ani, din cauza unor caderi de pietre, dar asa cum au degajat pietrele de pe o banda, asa puteau si de pe cealalta. cu un buldoexcavator n-au ce face intr-o zi...