Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

carutasul

speram și eu că pentru un pod provizoriu sunt necesare mai puține avize și se poate rezolva mai repede. Acum... ce mai e o lună la cât așteptăm lucrarea asta :)
Da, ar fi fost frumos (și chiar de bun simț) ca studiul de fezabilitate să fi inclus și acest pod provizoriu. Peste Argeș când s-a reparat podul de pe DN5 s-a făcut în cadrul lucrării.  Cum am zis eu mai demult, în acest caz studiul de fezabilitate nu prea putea să spună că "nu se poate", în schimb ar fi trebuit să conțină tot ce ar fi necesar ca "să se poată" și aparent era necesar și podul ăsta (sau orice altă soluție de bypass). Dar toate discuțiile despre ce-ar fi trebuit sunt cam degeaba ( sau, mă rog, ar trebui să fie măcar de învățătură pentru viitor...). Eu oricum mă gândesc la o retragere strategică în Oltenia, că acolo am și pod spre bulgari și drumuri spre Ardeal :)

Ionut

Băi. Să ne înțelegem.
Problema se știa în CNAIR și MT de la licitație. Da da. Vezi WeBuild. Ce? Cum?

Au stat cu mâna în c** doi ani de zile.  Timp în care cu efort, cap și bani era gata o deviere decentă. Și acum Grindeanu ne anunță sec că închiderea coloanei vertebrale în plin sezon estival este SINGURA soluție.

Le doresc tuturor iresponsabillor frigidere pline.

Xed

Ok, au stat cu mana adanc bagata in *** dar ce mi se pare mai grav este ca vine si ne spune ca vor mai fi si alte blocaje ale DN7 in viitor pe aceeasi sectiune intr-un ton miseirupist.
Pai stai putin, bobita... daca e clar ca o sa se mai intrerupa circulatia, gasesti pana la urmatoarea data o solutie sa muti traficul pe malul celalalt.

Sau MT si CNAIR vor sa vada cat de tare sau incet vor injura oamenii? Care e limita pentru ei?

GIV

@Xed ei nu au nicio limita cand se plimba cu elicopterul :) ce e asa greu sa mergi pe valea oltului doar noaptea?  :lol:

rt25

Se va vedea acum si necesitatea A3 CoBra dar si A6. E un mare test :)

Ionut

Am spus-o în toată presa. Ăsta e aperitivul. Felul principal va fi la lucrările propriu-zise. Luni întregi. Ani?

Pentru că traseele A1/DN7/Olt croșetează unele pe lângă celelalte.

Pentru că vor fi restricții obligatorii în punctele de intersecție.

Chiar și fără să închizi, mergi la paletă luni, ani de zile?

Pentru că Mapa e cu mapa, nu cu sapa.

Pentru tot chinul ăsta nu merita muncă, asumare și niște bani? Era gata acum. Sau poate peste puțin timp.

Spor la suferit sărakilor!

mirceaeliade

#61236
Nu prea inteleg tupeul asta.  O luna de zile, in sezonul estival, cand o parte buna din populatia tarii chiar se duce catre vest, se inchide coloana vertebrala in timpul zilei? E cumva e ilegal sa se lucreze in timpul noptii, sau cand e traficul mai redus? Pot sa pun 100% pariu ca daca vin caldurile de 40+ muncitorii vor sta linistiti la umbra si NU vor lucra in miezul zilei.  Si sunt absolut sigur ca muncitorii aia nu vor da dovada de hei-rupism ca sa termine lucrarea (i.e. inchiderea) macar cu o zi mai devreme. D-abia astept filmarile din drona cu muncitori relaxati in timp ce 'fac operatie pe coloana' si juma de tara va fi cam paralizata.

satanistu

Eu doar vreau sa vad ca se lucreaza, cel putin saptamanal sa puna The Romanian pe yt videoclipuri cu lucrarile efective de acolo.

Daca o luna se sta degeaba e mai dureros decat inchiderea efectiva.

Claudiu T.

"Circulația vehiculelor rutiere între Râmnicu Vâlcea și punctul de lucru de la km 242 + 600, precum și între Sibiu/Boița și punctul de lucru de la km. 250 + 000 se va desfășura pe DN7 conform reglementărilor legale în vigoare."  Sursa


Eu nu pricep. Bucatile astea sunt deschise circulatiei sau nu? Ajung sau nu la Malaia indiferent de ora?





Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

tom_sawyer

Quote from: APIDeci... poftiți în vagoane! Ce? Cum? A observat cineva din Ministerul Transporturilor sau CNAIR că avem o cale ferată pe celălalt mal al Oltului și că poate fi o alternativă viabilă pentru transportul local?
Cerem oficialilor MT și ARF să introducă trenuri suplimentare pe ruta Câineni-Sibiu. Pe calea ferată se fac 76 de minute, față de cele 42 minute pe DN7.

05 iulie 2024

În contextul lucrărilor la infrastructura rutieră de pe Valea Oltului ce vor avea loc în perioada 8 iulie – 9 august 2024 pentru  construirea Autostrăzii  Sibiu – Pitești, CFR Călători va adapta capacitatea de transport feroviar de călători pe  ruta Râmnicu Vâlcea – Sibiu, în vederea preluării cerințelor de trafic ale pasagerilor.

CFR Călători pune nevoile de călătorie ale pasagerilor pe primul plan și ia măsuri operative pentru creșterea capacității de transport feroviar de călători.

Pentru a avea o predictibilitate a cererii de transport și pentru a ne putea adapta cât mai bine capacitatea de transport la numărul de locuri solicitat, CFR Călători recomandă planificarea din timp a călătoriei, inclusiv cumpărarea legitimaţiilor de călătorie.

Biletele pot fi achiziţionate cu anticipație de 30 zile, utilizând următoarele canale de vânzare:
[...]

cfrcalatori.ro

tom_sawyer


mirceaeliade

Si comunicatul oficial:
QuoteÎn perioada 08.07 - 09.08. 2024, pentru executarea lucrărilor de defrișare a versantului aflat în zona de protecție a DN 7, pe sectorul cuprins între km 242+600 și km 250+000 se va institui măsura de închidere a circulației rutiere zilnic în intervalul orar 06:00 – 20:00, aceasta urmând a se desfășura pe următoarele rute ocolitoare:
Variante propuse pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 tone aflate în tranzit:

Pentru relația București – Veștem (Sibiu) și retur:
București → A3 → Ploiești  → DN1A → Brașov → DN 1 → Veștem – intersecție cu DN 7

Pentru relația Pitești – Brașov și retur:
Pitești → DN73 – A3 → Râșnov  → Brașov

Pentru relația București – A1 Simeria (precum și zonele de vest, centru și nord ale țării) și retur:
București → A1 → Pitești → DN7 → Râmnicu Vâlcea → DN67 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

Totodată pentru această relație sunt propuse și următoarele variante alternative:

București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Dr. Tr. Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1

București → DN6 → Alexandria → DN6 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

București → DN6 → Alexandria → DN6 → Craiova → DN6 → Dr. Tr. Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1

Circulația vehiculelor rutiere între Râmnicu Vâlcea și punctul de lucru de la km 242 + 600, precum și între Sibiu/Boița și punctul de lucru de la km. 250 + 000 se va desfășura pe DN7 conform reglementărilor legale în vigoare.

Pentru autovehiculele cu MTMA < 7,5 tone pot fi utilizate ca variante de ocolire drumurile naționale și județene din proximitatea sectorului închis circulației pe DN7.

În intervalele orare 7:30 – 8:00 și 16:30 –17:00 executantul lucrărilor va ridica temporar măsura de închidere a traficului, pentru a permite tranzitarea sectorului de drum de către riveranii care lucrează în localitățile din proximitatea acestuia. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariției oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanților la trafic sau a personalului implicat în desfășurarea lucrărilor.

Pe perioada instituirii închiderii circulaţiei pe sectorul de drum menţionat mai sus, va fi permisă circulaţia autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritară precizate la art.32 alin 2 lit. a) şi b) din OUG 195/2002, precum și a autovehiculelor speciale de transport pacienți. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariției oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanților la trafic sau a personalului implicat în desfășurarea lucrărilor.

Concomitent, au fost demarate acțiuni pentru:

ridicarea restricțiilor de circulație în perioada marți – joi pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 t instituite prin Ordinul comun MTI/ MAI nr. 647/127 din 2016 pe sectorul DN1 Centura Ploiești – Brașov;
permiterea accesului pe DN10 Buzău – Brașov a autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată de până la 30 t.
De asemenea, au fost luate măsuri astfel încât pe variantele recomandate și propuse, în toată această perioadă să nu fie instituite alte restricții de circulație ce ar putea afectă fluența și siguranța circulației, iar acolo unde există acestea să fie ridicate în cel mai scurt timp posibil (așa cum este cazul restricției de circulație instituite pentru reabilitarea podului situat pe DN1 km 194+400 în zona localității Vlădeni, unde circulația se desfășoară semaforizat și cu piloți de trafic pe o singură bandă în dublu sens).

Menționăm că lucrările ce se efectuează în acest moment urmează a fi finalizate în aproximativ 2 săptămâni, continuarea lor fiind reluată după ridicarea restricțiilor de pe DN7.

Rugăm participanții la trafic să urmărească indicatoarele rutiere din această zonă, și să utilizeze și variantele de traseu propuse pe următoarele relații:

Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN73A → Brașov și retur
Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN1S → Hoghiz → DN13 → Brașov și retur
Informații suplimentare precum și actualizări ale variantelor de ocolire propuse se regăsesc accesând următorul link:

https://harti.andnet.ro/vizualizare_harta.php?token=VkZaU1NrMW4

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, dar construcția autostrăzii Sibiu – Pitești este extrem de importantă, nu doar pentru România, ci și pentru economia europeană. Autostrada Sibiu – Pitești este deosebit de relevantă pentru desfășurarea traficului pe Coridorul IV Pan European, deoarece asigură la nivel funcțional o traversare de la Vest la Est a teritoriului național.

De asemenea, este și prima legătură cu rețeaua rutieră europeană care traversează Munții Carpați, conectând Transilvania și Muntenia printr-o rețea rutieră modernă care va asigura circulația în condiții de siguranță.

Mai mult, trebuie conștientizat că defrișările cu circulația deschisă ar reprezenta un real pericol pentru siguranța traficului și pentru integritatea fizică a celor care ar tranzita zona unde se desfășoară lucrările.

mirceaeliade

Cred ca e relevant avand in vedere circumstantele:www
QuoteMinistrul Transporturilor a ajuns la Boița. A ,,păcălit" Valea Oltului cu elicopterul

Întrebat de către jurnaliști de ce a ales să vină la Sibiu cu elicopterul, evitând astfel ore întregi în trafic, Ministrul Transporturilor, Sorin-Mihai Grindeanu a dat vina pe agenda încărcată a vizitelor de pe șantierele autostrăzii, iar venirea pe calea aerului s-a realizat tocmai pentru a ajunge la ora 12:35. Acesta a mai declarat faptul că parcurge lunar cu mașina Valea Oltului și tocmai de aceea are o ambiție pentru continuarea lucrărilor la autostrada Sibiu – Pitești.

GAC

Nu este bine sa dramatizam. din cei 30 Km ai lotului, marea majoritate sunt pe celalalt mal al oltului. doar intre boita si lazaret, pret de vreo 7 Km avem aceasta problema.
singura mea obiectie este ar fi fost bine sa fi inceput defrisarile pe cei 23 km disponibili ce nu afecteaza DN7 si cu aceasta ocazie sa-si intre bine-n ritm, sa descopere potentiale probleme in modus operandi si astfel sa poata ataca cei 7 km cu un proces bine calibrat si eficientizat.

pasadia

Momentul de la 18:40 (filmarea din mesaul lui @tom_sawyer ) cand i se cere lui Grindeanu sa puna macar trenuri pentru navetistii care lucreaza in Sibiu si ministru o da din bara-n bara pretextand ca e flexibila CNAIR (adica rezolvati cumva, pe sustache, sa trimiteti microbuzul pe DN7 si poate nu pica bolovanul in capul lor chiar atunci).